Aceasta este Arhiva Forumului Construim Romania.
Pentru continuarea discutiilor va asteptam pe Noul Forum Construim Romania

Punctajul Subiectului:
  • 0 Voturi - 0 medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mersul trenurilor 2015-2016 la CFR Calatori
#21
(31-10-2015, 21:29 )forumtrenuri.com a scris: Mersul trenurilor 2015-2016:

http://www.fileshare.ro/e3171832381

De remarcat ridicarea vitezelor de circulatie la 140km/h pentru trenurile internationale 346/347/472/473 intre Glogovat si Curtici. (cca 24km). Nu inteleg de ce nu si pentru 72/73, dar ma rog, multe se pot inca schimba... De asemenea IR346 va ajunge in 37' de la Bucuresti Nord la Ploiesti Vest si pe hartie, iar 472 in 38'.
MULTUMIRI MELE PENTUR ACEL LIVRET
R 8200/8209 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU
IR 1851/1854 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU
IC 581/582 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU
P 8200/8209 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU
A 1851/1852 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU RIP
R 851/852 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU RIP
IC 581/582 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU RIP
R 8201/8204 BUZAU-TANDAREI-BUZAU
#22
Cateva trenuri (346, 472, 1633, 1636-1, 15930, 1931, 1937, 1945) vor circula cu viteza de 140km/h intre Buda si Floresti Prahova, dar doar pe sensul dinspre Bucuresti deocamdata ! Oricum, este un pas inainte ...
#23
In teste http://www.capital.ro/in-timp-ce-in-euro...-km-h.html s-a circulat cu 140km/h intre Buda si Floresti Prahova, nu se stie insa cu ce viteza s-a circulat la retur... Baiazid ?

Intrucat mare parte din tronsonul Bucuresti-Campina se poate circula cu 160km/h (intre Chitila si Brazi respectiv intre Ploiesti Vest si Floresti Prahova deci pe 66% din lungimea liniei) , cred ca ar cam fi timpul sa creasca viteza de deplasare la 150-160km/h pentru trenurile principale, mai ales ca au tractiune si vagoane corespunzatoare...Alo Softrans, se-aude, macar de la voi am pretentii ! CFR Infra are posibilitatea de 160km/h, insa niciun operator feroviar nu a solicitat inca sa circule cu o astfel de viteza !

Poate dupa lucrarile de intretinere a liniei (alea anuale) vor propune CFR Infra cresterea vitezelor, deoarece NU ESTE NECESARA ERTMS/ETCS pentru acest lucru ! Bine. ei vor spune ca e prea aglomerata linia si e bine sa mergi cu ETCS, dar se pare ca totul e economic, vezi de ce se circula doar 150km/h acum pe m800 pentru cele mai multe IR-uri. Reducerea timpilkor poate face ca un drum Bucuresti-Campina cu trenuri de 150km/h sa dureze nu mai mult de 55', iar un drum Bucuresti-Sinaia cu tren de 160km/h ar putea dura doar 1h15' ! Stiu ca nu este un progres enorm, stiu ca trebuia sa avem acest lucru inca de acum 10 ani, insa tot e ceva si trebuie sa se faca ! In asteptarea unei linii de viteza care cine stie daca o sa ,mai vina si cand, acesta este lucrul principal care ar trebui sa se faca !
#24
Apropo, se pare ca lucrari au loc, nu stiu stadiul lor, acum cev atimp erau la 25%, poate stie cineva ...Sunt lucrarile anuale de intretinere, care dupa cum se vede chiar se fac.

http://www.dgmarket.ro/tenders/np-notice...d=12927518

Tot Wiebe e peste tot: http://www.wiebe.ro/?proiecte=lucrari-pe...-bucuresti

Alte lucrari pe regionala Constanta: http://www.wiebe.ro/?proiecte=lucrari-pe...-constanta E bine ca se lucreaza, cam 5% din cat ar trebui, dar totusi fata de 1% pana acum vreo trei ani, se lucreaza...Nici n-ar rost sa va spun ce se intampla prin Ungaria unde am fost recent, se schimba totul pe linii secundare cu bani de la buget, linii de 60-80km/h le aduc la 120...
#25
As avea o intrebare legata de noul mers al trenurilor, pentru ruta Ploiesti Vest-Bucuresti Nord .Am vazut ca trenul IR 1644,va fi schimbat(decalata ora) si pentru numarul mare de navetisti care utilizează acest tren dimineata, nu exista alternative din Ploiesti Vest. Va intreb daca se poate lua in calcul acest numar mare de călători în regim de abonament (care poate fi măsurati foarte usor) si daca pentru ei se poate introduce un tren în jurul aceleiasi ore. Mentionez ca in momentul de fata este un tren care teoretic la ora 7.24 trebuie sa plece din Ploiesti Vest, dar acesta nu a reusit niciodata sa ajunga la timp in statie, întârzierile fiind in medie de minim 50 min. In acest context va adresez aceasta intrebare si sper din suflet sa se gaseasca o solutie pentru toti acesti oameni care depind de aceste trenuri care suferă transformări in mersul lor.Va multumesc.


Mergi la:


Utilizatori care citesc acest subiect: 1 Vizitator(i)