Aceasta este Arhiva Forumului Construim Romania.
Pentru continuarea discutiilor va asteptam pe Noul Forum Construim Romania

Punctajul Subiectului:
  • 0 Voturi - 0 medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
M300 : București - Brașov - Sighișoara - Cluj Napoca - Oradea - Episcopia Bihor
#31
Pe BV-Predeal vad ca se misca mai mult decat onorabil, amuzanta faza cu nu opriti filmarea, sterg geamul in 5 min Smile
#32
Un document interesant unde apare chiar la sfarsit si targetul CFR Calatori in ceea ce priveste timpii de deplasare intre Brasov si Bucuresti Nord dupa eliminarea totala a restrictiilor, cel mai probabil din luna iunie 2015.

http://railwaypro.com/forum/wp-content/u...urtata.pdf

Astfel, trenul IR 347 ar trebui sa parcurga distanta in doar 1h59' avand doua opriri, una in Predeal de 1' si cealalta in Ploiesti Vest de 2'.
Nu stiu cat de realist este 29' intre Ploiesti si Bucuresti cu 140km/h in regim comercial (unde trebuie sa ai timpi de rezerva), insa eu personal am sosit foarte des anul acesta in 31' in ambele directii cu 346/347 si mai era loc de 1' sau mai mult in jos.
#33
Bun ca sa elimini restrictile ai de facut urmatoarele: adio trenuri de marfa supratonate si adio locomotive care patineaza si sapa in sina,
Railway is my way!
#34
90% din restrictii sunt eliminate, altfel nu avea cum sa faca trenul doar 31' de la Bucuresti la Ploiesti. Aceiasi placa am mai auzit-o si pe Bucuresti_Constanta, unde problema sunt furturile si nu trenurile de marfa.

Daca se face an de an mentenanta, s-a dovedit ca trenul poate face si 1h50' de la Bucuresti la Constanta si in conditiile in care podurile dunarene sunt praf.
#35
Nu ai nevoie de mentenanta din an daca s-ar respecta tonajele pentru fiecare sectie, dar cand lungimea trenului nu iti permite il incarci pana ajunge sa atinga firul de contact incarcatura, sau in curba iti curge din vagon intre fire sau iti crapa cutia vagonului.
Railway is my way!
#36
Nu exista nimic in lumea civilizata sa nu aibe nevoie de mentenanta. Si casa ta unde locuiesti are nevoie de mentenanta, d-apoi o cale ferata de 200 km. In vest cladirile de birouri mari (peste 25 etaje) au personal permanent de mentenanta, asta numai asa ca exemplu.

Nu pot sa uit cum noi am construit un stadion - Arena Nationala - si apoi, dupa 3 meciuri 20 de milioane de romani au constatat cu stupoare ca iarba trebuie inlocuita bash Toti cautat vinovati la firma care a montat prima iarba - nu zic o firma de apartament, etc... ca pe la noi... Dar egal, a fost nevoie de lupte "seculare" care au durat ceva sa aflam ca oriunde in lume unde vedem stadioane cu iarba verde, aceea se mai si schimba / intretine. Si asta in tari vesteuropene unde ploua aproape zilnic, nu ca la noi, de nu cade strop de apa in august... In final am aflat si o mare minune: iarba e o planta, are nevoie de lumina ca sa creasca si iarna nu prea e lumina acolo in stadion. BINGO, deci trebuie lumina artificiala, dar noi n-avem bani s-o facem si pe aia si de curent electric.

Cand s-a facut licitatia nimeni nu s-a gandit la toate astea. Asa se intampla cand nu se gandeste.

Iata, la fel si in cazul autostrazilor si cailor ferate.
---------------------------------------------------
- VREM AUTOSTRADA SIBIU-PITEȘTI -
#37
Testele efectuate la inceputul anului pe Bucuresti-Brasov nu se vad, din pacate, si in noul mers la trenurilor valabil din data de 01.06.2015. Astfel , fostele IR346/347/472/473 viitoare IR 12346/12347/12472/12473 vor parcurge in 38' distanta dintre Bucuresti Nord si Ploiesti Vest, si in 43' distanta dintre Ploiesti Vest si Sinaia, urmand ca Bucuresti-Brasov sa scada per total cu cateva minute. Inca suntem departe de cele doua ore promise.

Tot de la 01.06.2015 trenurile internationale vor circula prin Sighisoara si nu prin Sibiu ca pana acum.
#38
O veste minunata : incepand cu data de 01.10.2015 va fi operational proiectul pilot ERTMS nivel 2 pe sectiunea de cale ferata Buftea-Brazi. Dar pentru ca acest lucru sa se si intample, in perioada 29.09-01.10 vor avea loc intarzieri ale trenurilor pe ruta Bucuresti-Ploiesti si retur, in medie de cca 7'.

Ce speram de la acest proiect ? In primul rand o mai buna distributie a traficului, apoi eventual o crestere a vitezei si implicit o scadere a timpilor de parcurs Bucuresti-Brasov, dar si o crestere a frecventei trenurilor in anumite intervale orare...Sa vedem ce va fi...
#39
Graficul de viteze pe tronsonul Bucuresti-Brasov aici :

http://www.cepstra.ro/pdf/4.Trafic%20feroviar.pdf
#40
(24-09-2015, 19:06 )forumtrenuri.com a scris: O veste minunata : incepand cu data de 01.10.2015 va fi operational proiectul pilot ERTMS nivel 2 pe sectiunea de cale ferata Buftea-Brazi. Dar pentru ca acest lucru sa se si intample, in perioada 29.09-01.10 vor avea loc intarzieri ale trenurilor pe ruta Bucuresti-Ploiesti si retur, in medie de cca 7'.

Ce speram de la acest proiect ? In primul rand o mai buna distributie a traficului, apoi eventual o crestere a vitezei si implicit o scadere a timpilor de parcurs Bucuresti-Brasov, dar si o crestere a frecventei trenurilor in anumite intervale orare...Sa vedem ce va fi...

Suntem in 4 nov. Este operational ?


Mergi la:


Utilizatori care citesc acest subiect: 1 Vizitator(i)