Aceasta este Arhiva Forumului Construim Romania.
Pentru continuarea discutiilor va asteptam pe Noul Forum Construim Romania

Punctajul Subiectului:
  • 0 Voturi - 0 medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
M300 : București - Brașov - Sighișoara - Cluj Napoca - Oradea - Episcopia Bihor
#21
Eu vorbeam strict de Bucuresti-Ploiesti si atat doar discutam de scoaterea opririi lui 346 de la Ploiesti Smile
#22
Pentru a reduce timpii de parcurs pe o sectie de 166km, scoaterea opririi intr-un oras de peste 200000 de locuitori mi se pare o solutie de neabordat. Daca vrei Bucuresti-Brasov in doua ore si cu opriri normale ridici viteza pe aia 60km intre Bucuresti si Campina la 160km/h, nu suprimezi opriri importante. Iar daca vrei sub doua ore faci tunel de viteza in zona Azuga-Brasov pentru ca acolo se pot face minuni pe kilometrii aia putini cu o astfel de solutie !

Orice tren international cu exceptia celor venite din spatiul ex-sovietic are in primul rand o importanta nationala si dupa aceea si una externa ! Trenul ala 346 nu este facut doar pentru cei care merg peste granita, are si el clientii lui care vor sa mearga de la Ploiesti la Brasov sau de la Ploiesti la Sibiu, etc.

Da, este buna solutia de a suprima toate opririle la retur, mai ales ca trenul poate intarzia iar orarul este acoperit si de alte trenuri, insa la tur chiar nu ai cum sa scoti Ploiestiul de pe harta iar asta ti-o spune unul care nu este ploiestean. Ma repet, intre 11.15-15.35 ramai cu gaura, nu ai tren de rang superior nici de la Bucuresti la Ploiesti Vest, si nici de aici mai departe spre Brasov etc. Un alt motiv in plus ca unii sa mearga la caruta.
#23
Ar fi buna o statistica sa vedem cati din calatorii tuturor IRurilor de pe Bucuresti-BV coboara in Ploiesti Vest Smile
#24
(03-02-2015, 21:51 )Alex692 a scris: Ar fi buna o statistica sa vedem cati din calatorii tuturor IRurilor de pe Bucuresti-BV coboara in Ploiesti Vest Smile

Dar de ce nu o statistica cu ploiestenii care merg la Brasov, Sibiu, Deva s.a.m.d. ? Din punctul meu de vedere nici la HSR nu scoti o astfel de oprire.
#25
Nu ii uitam nici pe aia, daca tot au depou de locomotive la Ploiesti poti pune tren R pe relatia Ploiesti-BV.
Am mai spus, pe Buc-BV trebuie schimbata gandirea trenurilor.
Sa fie R doar pe Buc-Ploiesti si atat, cadentate din 2 in 2 ore.
RE fara oprire pe Buc-Ploiesti dupa care in Campina-Comarnic-Sinaia-Busteni-Azuga-Predeal-BV un fel de RE 3006.
R facut de ploiesteni pe distanta Ploiesti Vest-BV cu oprire in toate statiile.
Iar IR internationale oprire doar in Sinaia sau deloc.
Iar in sezon bagi un IR cu mers de IC BV-Baneasa-Constanta undeva la 4h sau 4h15min si rupi mecla RTului. Garantat vei avea calatori si pe BV-CT si pe internationalele fara oprire cum a fost si cu trenurile de 160km de pe M800 Smile .
Pe Bucuresti-BV avem 40 de trenuri zilnic iar cam 80% opresc in aceleasi statii si pierd enorm, nu moare nimeni daca 4 internationale nu o sa opreasca in nici o statie.
Majoritatea calatorilor vor sa ajunga repede la destinatie, iti garantez ca vei avea mai multi calatori pe Buc-BV la trenurile fara oprire decat au acum glumele proaste numite IR 1621/1633 etc etc. Nu este posibil ca in 160km sa bagi 10 opriri si sa ai tupeul ordinar sa ceri tarif de IR, pai cum sa nu prospere privatii?
#26
Alex692, nu poti sa trimiti ploiesteanul la regio ca vrei tu, omul trebuie sa aibe posibilitatea sa aleaga atunci cand regio nu este egal cu interregio ca timp de deplasare. Iar trenul IR merge si mai departe de Brasov oricum o dai. Noi nu mai avem nici rang IC in Romania si vrei ca IR-urile sa nu mai opreasca in orase de 200000 de locuitori? Trenuri regioexpres inteleg sa existe, dar alea au doar importanta regionala, in continuare trebuie sa existe trenuri de rang superior de tip IR care sa mearga mai departe de Brasov !!! Ori nu prea merge sa pui omul intr-un regioexpres ca mai apoi sa schimbe in Brasov...Sa schimbe din Predeal in Brasov la un international e una, si ce zici tu alt lucru !

Si nu vorbim de ce se va intampla anul asta cand se va regandi mersul pentru IR-uri, ce va fi pe viitor vom vedea, tu nu uita de exemplu ca toate trenurile de mare viteza opresc si la St. Polten, un oras de 60000 de locuitori care se afla la 60km de Viena. deci despre ce vorbim noi aici? Aia au sapat tunel de miliarde de euro ca sa scurteze timpul de mers inclusiv pana la acest mic oras, nu au scos orasul de pe harta Oebb nici macar cand vorbim despre 230-250km/h, observi putin diferenta de abordare a lucrurilor ?


Solutia pentru anul acesta este ridicare la 160km/h pentru cel putin 3 trenuri astfel incat sa vedem Bucuresti-Brasov si retur in maxim 2h05' cu opriri. Mai apoi peste ani, ori ridici la 200km/h linia clasica (greu de crezut avand in vedere traficul preconizat), ori faci linie noua de mare viteza ,dar tot ramane Ploiestiul pe harta ! Oamenii trebuie fidelizati folosind toate rangurile, nu doar regio ! Deci cum faci, il trimiti pe ploiesteanul care vrea si el la Viena cu trenul de mare viteza sa ia mai intai un regio pana la Brasov ? Este cel putin hilar spus !

P.S. Tarifarea este o alta discutie care nu are treaba cu retrogradarea trenurilor ci cu regandirea tarifarii. Majorezi tarifele la regio pentru a le scadea pe cele IR, cam asta e solutia ! Apoi fidelizezi cu tarife tip discount astfel incat la IR sa fie pretul mult mai mic daca iei biletul din timp si nu gluma de discount care se practica astazi ! Intr-adevar, si tariful last minute trebuie sa fie mare, astfel incat omul sa fie fidelizat prin carduri care ofera 25% sau 50% reducere pe perioada unui an.
#27
Pe Bucuresti-Ploiesti se pare ca am scapat de restrictii, ba chiar recent IR473 a venit aici in 35' scotand per total 2h10' cu opririle normale intre Brasov si Nord. Si asta cu 140 km/h.

Dacia a scos chiar 33' pe m1000 si nu era in probe, speram sa vedem cat mai repede modificat mersul pe sectiile astea.
#28
Pot sa confirm cele spuse mai sus insa, la trecerea peste unele macazuri si peste unele joante se simte ca multe din ele sunt la limita restrictiilor, parerea mea. In sensul ca la trecerea peste ele, reiese ca nu sunt in cea mai buna stare.

Estimez ca luni 16 feb (ora 18) apare filmarea completa Brasov - Bucuresti (cu max 120 km/h).


Fișier(e) Atașat(e) Imagini
   
#29
Si fara restrictii? Big Grin
#30




Mergi la:


Utilizatori care citesc acest subiect: 1 Vizitator(i)