Aceasta este Arhiva Forumului Construim Romania.
Pentru continuarea discutiilor va asteptam pe Noul Forum Construim Romania

Punctajul Subiectului:
  • 0 Voturi - 0 medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
M300 : București - Brașov - Sighișoara - Cluj Napoca - Oradea - Episcopia Bihor
#11
Tot cam pe M800, undeva pe la 1h45min cu 3 opriri si tot e bine Smile cu V.max 160km/h.
Acum mai lipsesc hiperioanele, era odata un proiect de achizitie a 10 rame cu 6 vagoane pentru M800/300 dar daca s-a schimbat conducerea a cazut si proiectul.
Proiectul actual de RES 001 nu prea face fata in sezon nici cate 2 cuplate...daca ar fi existat mai multe.
#12
O.k, hai sa lamurim putin lucrurile. Conform mers tren in anii 60' a existat un tren international care scotea 35' pe distanta Bucuresti Nord - Ploiesti Vest. Mai apoi un tren prin anii 80' facea Bucuresti Nord - Brasov in cca 2h15' dar acel tren oprea foarte putin, si nu oprea in Ploiesti Vest ! Iar timpi similari cu cei inregistrati in recentul test nu au mai fost atinsi pana in prezent in niciun alt test .

Dupa cum v-am informat si pe alt topic acum cateva luni, anul acesta se doreste intrarea cu 160km/h pe comercial, s-ar putea chiar cu Ertms, iar timpii preconizati sunt cam cei relevati de testul cu 140km/h, vom avea 33' intre Bucuresti si Ploiesti cu cele mai rapide trenuri: IR 1638/1639, IR 346/347, IR 472/473, Softransul.

Un tren cu opriri in Ploiesti Vest, Campina, Sinaia si Predeal va reusi cam 2h10' de la Bucuresti la Brasov ruland cu viteze maxime de pana la 160 km/h in regim comercial, deci avand timpi de rezerva. Dupa finalizarea reabilitarii intre Predeal si Brasov se va ajunge si la sub 2h, un timp bun pentru o linie clasica cu declivitate mare pe anumite portiuni.
#13
Last minute...Am dat un telefon ca sa ma lamuresc care e treaba cu testul asta, si din cate se pare foarte curand IR346/347 vor circula cu un orar modificat, spre exemplu Bucuresti-Ploiesti pastrand timpi de rezerva ar trebui sa fie in 36'.

346 va circula cu opriri doar in Ploiesti si Sinaia, nu va mai opri in Predeal, urmand sa scoata un timp de cca 2h10', iar la retur se doreste ca 347 sa circule fara oprire in cca 2 ore, probabil 2h05'.

Din punctul meu de vedere intentia este excelenta , avand in vedere ca relatia Brasov-Valea Prahovei este bine deservita de trenuri regio , deci trenul international posibil si intarziat nu are rost sa faca transfer direct sau sa se complice sa mai ia calatori care nu il asteapta.
#14
Se poate scoate lejer si oprirea din Ploiesti Vest, macar pentru internationale Smile .
#15
E bine ca s-a scos oprirea din Predeal macar pentru un tren. In trecut, in anii '80-90 nu exista nici un tren, atentie, nici unul, care sa nu opreasca in Predeal macar 7 minute. Timpul necesar sa clampaneasca la roti, la trecerea de pe o regionala pe alta si in vederea coborârii in siguranta.

In afara României nu am mai vazut nicaieri (in Europa de Vest) sa dea cu ciocanul la rotile trenurilor de calatori cu calatori in ele.
---------------------------------------------------
- VREM AUTOSTRADA SIBIU-PITEȘTI -
#16
Exces de grija pentru siguranta. In mod normal, odata ce un tren pleaca verificat din triajul de pornire, normal este ca verificarea sa fie valabila pe tot parcursul. Pe de alta parte, in conditiile proastei intretineri a materialului rulant din acea perioada, e bine ca se faceau astfel de verificari in parcurs, pentru ca nu se stia niciodata. Am vazut de mai multe ori, e drept ca la trenuri de marfa, nu de calatori, cum la Predeal trenul a fost retinut pentru o inlocuire de sabot sau de piese rupte la arcuri.

Insa astazi masurile de siguranta de la CFR sunt intr-adevar exagerate. O relicva a epocii trecute este proba de frana la plecarea din statia de origine. Desi conducta e verificata si desi mecanicului i se notifica in scris procentul de franare al trenului, totusi la iesirea din gara de origine a trenului se pune o frana inutila pentru a verifica daca si cat tine frana. Timp pierdut, uzura la linii si la trenul de rulare etc. etc.
#17
Ca sa scoti oprirea de la Ploiesti Vest ar trebui sa dublezi internationalul cu un IR autohton, ori intr-un interval de cateva ore doar trenul asta pleaca.

Mai apoi spre Ploiesti e ceva trafic si nu poti sa pui ploiesteanul care vrea la Sinaia, Brasov sau oricare localitate de parcurs sa ia alt tren de legatura sau sa se intoarca la Bucuresti.

Clar insa trebuie suprimate din opririle aflate in intervale scurte de distanta, cum sunt cele de 20-30 km. La retur se poate face si Brasov-Bucuresti direct , la cat de des intarzie dublarea e chiar o solutie buna.
#18
Nu dublezi nimic, ai la 15 min dupa 346 pe R 3005 dupa care IR 1527 etc etc. Mi se pare de bun simt un tren la 1h20min spre Ploiesti in miezul zilei cand cam toate trenurile sunt goale.
#19
Nu este normal ca trenul international sa nu opreasca in Ploiesti. Nu mai ganditi numai prin prisma omului din Bucuresti sau a strainului care vrea sa ajunga la Bucuresti. Sunt oameni din Ploiesti care poate doresc si ei sa ia trenul international sau se intorc cu el de la Budapesta sau Timisoara. Sau oameni din afara, care au nevoie sa junga la Ploiesti - totusi este un important centru industrial. Plus un oras + imprejurimi cu peste 200.000 de locuitori. Nu mai vorbim ca ar trebui la cateva minute in spate sa plece un alt tren din Ploiesti Vest spre Ploiesti Sud - Buzau - Braila - Galati, asigurand astfel legatura si catre aceste destinatii. Invers, acelasi tren sa vina cu cateva minute inaite de la Galati, sa opreasca la un peron comun. Sa plece mai departe numai pana la Predeal.

Exemplu:
346
Buc h+0
Ploiesti Vest h+0:35
Brasov h+2:10
...
Budapesta
Viena-END

99346 (se preteaza o rama electrica Hyperion)
Galati h-3:30
Braila h-3:05
Buzau h-0:50
Ploiesti Vest sosire h+0:20, plecare h+0:38 (peron comun cu 346 pentru schimb calatori)
Campina
Sinaia
Busteni
Predeal-END

Astfel cu un schimb rapid la Ploiesti bucurestenii care vor neaparat sa plece la acea ora pe Valea Prahovei schimba cu trenul de la Galati.

PS. Stiati ca acum nu exista tren direct Braila-Galati spre Valea Prahovei ??? De neimaginat. Sau poate nu l-am vazut eu... Bine, la timpi de 4 ore de la Galati la Ploiesti nici nu ma mira.
---------------------------------------------------
- VREM AUTOSTRADA SIBIU-PITEȘTI -
#20
(31-01-2015, 12:59 )Alex692 a scris: Nu dublezi nimic, ai la 15 min dupa 346 pe R 3005 dupa care IR 1527 etc etc. Mi se pare de bun simt un tren la 1h20min spre Ploiesti in miezul zilei cand cam toate trenurile sunt goale.

Cum sa nu dublezi obligatoriu daca intre 11.15 si 15.35 nu exista IR spre Brasov ? Noi in loc sa vorbim de cadenta scoatem trenuri ? Iar 3005 ala e local, nu merge nici pe vale, nici la Sibiu si nici mai departe, sa scoti oprirea de la Ploiesti este exagerat pe praful asta cand nu sunt nici trenuri si nici calatori asa cum ar trebui sa fie...


Mergi la:


Utilizatori care citesc acest subiect: 1 Vizitator(i)