Aceasta este Arhiva Forumului Construim Romania.
Pentru continuarea discutiilor va asteptam pe Noul Forum Construim Romania

Punctajul Subiectului:
  • 0 Voturi - 0 medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MASTER PLAN - componenta feroviară
#1
Si dezbaterea de astazi a fost una aprinsa insa fara nici-un rezultat pozitiv.

La intrebarea cand incepe constructia liniei HSR Curtici-Bucuresti-Constanta am primit un raspuns ambiguu in care s-a sugerat ca acest proiect s-a semnat dupa inceperea lucrarilor la masterplan iar in momentul de fata se concentreaza pe HSR-ul chinezesc.

O mare parte din dezbatere a fost concentrata pe lipsa de investitii si mentinerea sectiilor neinteroperabile in patrimoniul statului.
Propunerea autoritatilor la aceasta problema e fie modalitatea de a gasi o crestere de buget "de undeva",trecerea sectiilor neinteroperabile la autoritatile locale,trecerea sectiilor neinteroperabile la companiile de stat sau private aflate in raza lor,trecerea spre operare la cei care "se pricep mai bine sa atraga clienti" iar ultima varianta,impartirea taxei de rovignieta intre transportul rutier si feroviar.

Dezbaterea de astazi a avut un rol de prezentare a masterplanului,desi au fost destule interventii ni sa comunicat tot timpul ca acele calcule privind nr. de calatori pe calea ferata sunt reale si nu se pot modifica.In calculul per nr. calatori pe calea ferata au fost luati in evidenta doar calatorii cu bilet in timp ce in mod surprinzator calatorii fara bilet sunt intr-un procent de doar 5%.

Intr-o nota pozitiva as pune propunerea CSR catre Ministerul Transporturilor de a face un rebranding al companiei CFR Calatori si obtinerea de catre AM POST a unor pachete de beneficii (aici nu am inteles prea bine despre ce e vorba).
#2
Nu s-a intocmit nicio documentatie ?
#3
(10-10-2014, 17:24 )Empyro a scris: Nu s-a intocmit nicio documentatie ?

Doar procesul verbal.


Mergi la:


Utilizatori care citesc acest subiect: 1 Vizitator(i)