Aceasta este Arhiva Forumului Construim Romania.
Pentru continuarea discutiilor va asteptam pe Noul Forum Construim Romania

Punctajul Subiectului:
  • 0 Voturi - 0 medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Prezentarea Noului Master Plan de Transport
   

   

   

   

   


Fișier(e) Atașat(e)
.pdf   Scrisoare-Deschisa-PUM-CSR.pdf (Mărime: 499.04 KB / Descărcări: 72)
Empyro, daca bulgarii au ridicat viteza maxima pe autostrazi la 140 km/h, acest lucru nu inseamna ca se va circula cu aceasta viteza in zona montana . Pur si simplu nu vad aici o argumentatie solida .

Pentru un anumit tronson montan extrem de dificil autostrada Struma poate avea o viteza proiectata de peste 100km/h doar in cazul constructiei unui tunel lung si scump de cca 15km, altfel va ramane veci la 90 km/h pe varianta actuala.

Si sa nu uitam ca legislatia bulgara specifica o viteza limitata la doar 80 km/h in ceea ce priveste circulatia pe autostrazi in zonele dificile, destul de multe zic eu.
Plus ca mai invoc inca câteva motive pt care aproape toate DX ar trebui transformate in autostrazi. Pe Autostrăzi la o inclinatie mai mare de 5% trebuie sa fie o a treia banda de circulatie pt vehiculele lente, curbele nu au raza mare si daca ti se intampla o defectiune la masina poti opri pe banda de urgenta. Pe DX nu sunt indeplinite toate cele de mai sus. Asa ca gândiţi-va voi cat de aglomerate vor fi DX.
Dintre anomaliile sectorului feroviar...Exemple de target de timp propus a fi atins pe viitor...

Bucuresti-Arad via Brasov - 6h30'

Bucuresti - Arad sau Timisoara ??? via Orsova - 7h30' !!!

Despre hsr numai de bine dar practic este inexistent, se specifica doar ca pe linia Bucuresti-Constanta poate avea loc o crestere de viteza, dar nu se arata in ce mod, adica linie noua sau upgrade.

Previziunile in ceea ce priveste timpii de mers pentru principalele rute sunt absolut execrabile si sper sa fie gresite, din calculele mele vitezele comerciale nu au cum sa scada sub 100 km/h daca vorbim de linii reabilitate si de viteze maxime de 160 km/h.
Rus: Este o corectură mare la Master Planul de Transport; toate municipiile reședință de județ au centuri ocolitoare

Citat:"Masterplanul privind infrastructura de transport a României există în primă fază. Într-o primă instanță a fost supus dezbaterii publice. Rolul dezbaterii este să ajusteze anumite lucruri. În acest moment, o comisie la nivel ministerial, împreună cu firma ce a făcut acest Master Plan negociază varianta finală a acestui document. Am discutat chiar azi cu echipa doamnei comisar pentru politică regională (Corina Crețu n.r), care a fost în vizită oficială la București, despre acest lucru. Vor fi unele noutăți față de ceea ce am prezentat în prima instanță. O să prefer să vorbesc despre asta peste vreo două săptămâni, când va avea aprobarea Guvernului. Pot spune câteva lucruri extrem de succint. În urma dezbaterii publice și a ceea ce exista în Master Plan o corectură mare este. Toate orașele sau toate municipiile reședință de județ din România vor avea în Master Plan centuri ocolitoare. Toate. Toate centurile ocolitoare ale tuturor reședințelor de județ vor fi direct legate de drumuri expres sau de autostrăzi", a spus ministrul Transporturilor.

Acesta explicat că, în funcție de anumite criterii, vor fi orașe care vor avea centura ocolitoare cu patru benzi, și altele cu două benzi.

"În funcție de circulație, de toate criteriile care se iau în considerare în decizia finală, vor fi orașe, ca de exemplu, Timișoara, care în Master Plan are centura ocolitoare la 4 benzi, față de un oraș mai mic, cum e Târgu Jiu, care are centura ocolitoare la două benzi, pentru că în acest moment dezvoltarea economică, traficul, etc.. impun doar două benzi. Pe lângă toate reședințele de județ vor exista și multe alte orașe care au centuri ocolitoare. Toate lucrurile mari se finanțează din fonduri europene, diverse variante de dezvoltare regională sau coeziune, altele, la orașe mai mici, din bugetul statului. Asta e o noutate: toate municipiile au centuri ocolitoare", a subliniat ministrul Transporturilor.
---------------------------------------------------
- VREM AUTOSTRADA SIBIU-PITEȘTI -
Stimate domnule prim-ministru,

Luând notă de anumite declarații publice oficiale formulate de către domnul Ministru al Transporturilor Ioan Rus, în cadrul Dezbaterii Publice din data de 7 Octombrie 2014, cu privire la Masterplanul de Transport – domeniul Rutier, prin care domnia sa afirma: "Să fim serioși prietene, țara asta n-a trăit din fonduri europene de când e România. Nu stăm exclusiv la mâna fondurilor europene. Vom trăi din bănuții noștri" si bazându-ne pe argumentele expuse in documentul atasat, noi, membri comunitatilor „PeUndeMerg” si „Construim România”, două forumuri non-partizane, neimplicate în politica de partid, interesate exclusiv de dezvoltarea infrastructurii României și activ implicate în această activitate, va transmitem cateva solicitari sintetizate in Scrisoarea Deschisa atasata.

In speranta unui raspuns clarificator, va transmitem succes in proiectele dumneavoastra!

Cu deosebita consideratie, M.H., in numele celor doua comunitati.

   

   


Fișier(e) Atașat(e)
.pdf   Scrisoare-Deschisa-PUM&CSR.pdf (Mărime: 379.66 KB / Descărcări: 225)
Without logistics anything is nothing ! Develop infrastructure and logistic will follow
Tara asta nu poate trai din banutii proprii decat partial. Uitati-va la Moldova: zero km de autostrada in anul 2014 ! Ganditi-va ca regiunea istorica Moldova ar fi un stat mic de sine statator in cadrul UE, cine ar fi de acord sa existe in acest moment un stat cu un asa nivel de infrastructura ? Penibilitatea si nesimtirea unor anumiti politicieni nu are limite.

Va spun eu adevarul: mare parte din Romania este in pericol de a ajunge exact ca un stat din America de Sud, populatia este saracita in mod intentionat, toata clasa politica are la baza un sistem mafiot bine format si inchegat care cu greu mai poate fi demolat... Salariile de 1000E sunt un vis frumos si foarte aproape doar de bugetari, de cei care fac parte din sistem si trebuie intretinuti ca sa nu mai plece, restul va trai in mizerie tot restul vietii lor, mizeria de cetatean european sarac.

In Romania se construiesc stadioane de 250 mil E pentru sedintele unor anumite partide politice, oamenii din sistemul bugetar sunt pur si simplu inregimentati in sistemul politic mafiot, pe plan local este mai ceva ca in Imperiul din Atlantic City, iar noi mai stam sa-l ascultam pe X care ne spune basme ? Acum serios, in ce tara si in ce secol mai gasesti oameni asa de naivi ca noi ?

Este jale si nu exista cale de scapare, coruptia ne mananca de vii, exista posturi de televiziune aservite care mananca toata ziua numai politica, nu exista liniste, nu exista viitor, nu exista decat combinatii si autostrazi trasate pe pamanturile cui trebuie, nu exista decat valize pentru a rezolva pe unul sau pe altul ! Daca vine unul cu buna credinta si cu bani de investit este dat afara, asta este motivul pentru care in Romania investitiile merg greu, pentru ca daca nu cotizezi nu poti sa faci nimic, de-aia la noi ,,investitorii'' sunt 90% arabi, italieni, evrei sau americani, pentru ca astia dau si sunt obisnuiti cu sistemul si adrenalina, cu coruptia ! Iar jumatate din astia cumpara case si terenuri si stau, cam astea sunt ,,investitiile'' care se fac in Romania...


Tot ce ne trebuie acum in mod meritat este un sut in cur si afara din Europa, Romania nu are capacitatea de a se integra vreodata deoarece lucrurile merg intr-o directie gresita, si asta datorita faptului ca un grup de interese, adica niste mafioti lucreaza in echipa si coordoneaza tot ceea ce se intampla in tara asta. Iar majoritatea dintre ei sunt numai ,,intelectuali'', noi sau vechi comunisti, analfabeti sau cu scoli facute prin corespondenta !

Iar un mare pericol care se prevede tot datorita drumului pe care statul roman (absolut inexistent in adevaratul sens al cuvantului) l-a luat, este cel al dezbinarii populatiei si al separatiei, exista deja tot mai multe voci care sunt pentru desprinderea regiunii de vest de restul tarii. Sigur, acum poate parea o gluma dar daca restul tarii nu se dezvolta si cere tot mai multi bani s-ar putea ca nici regionalizarea sa nu mai fie o solutie, s-ar putea ca ura fata de Bucuresti si tot ce colcaie acolo sa devina atat de puternica incat se pot declansa proteste puternice si chiar lupte civile.

Eu unul nu imi doresc acest lucru insa am impresia ca acest pericol nu are cum sa impresioneze pe cei care conduc tara avand in vedere descrierile de mai-sus. E ca si cum ai cere unui hot sa nu mai fure si sa fie si patriot.
Varianta finala propusa 10.02.2015:

[Imagine: XBv1j6e.png]

[Imagine: nW0u1PP.png]

Important: cei 1300 km de autostrazi sunt ALTII decat cei ca. 800 km care sunt fie deja in exploatare (ca. 650), fie deja in constructie (ca. 170).

sursa: http://www.mt.ro/web14/documente/comunic...finala.pdf
---------------------------------------------------
- VREM AUTOSTRADA SIBIU-PITEȘTI -
Tot atati kilometri de autostrada adica cca 2000 va avea si micul stat Croatia in 2030. Plus ca la noi vor ramane pe hartie... Deci kakvo progres?

Exista si o explicatie a modului de tip melc in care se construiesc autostrazile in Romania: nici macar hotii de politicieni romani cu tot cu combinatorii lor din spate nu au atatia bani sa bage pe traseul atator kilometri de autostrada, deci nu intotdeauna metrul patrat expropriat ajunge de la un 0.5E/mp real la 10E/mp sau chiar mai mult in instanta.
Oare pe cine avantajeaza o asa aglomerare de autostrazi in doar 15 ani de zile caci pe actualii hoti ai patriei romane nu?
Cu certitudine nu se va face tot. Costurile pot fi si mai mari decat cele estimate. Dar considerand estimarile realiste, vorbim de 26 miliarde € pentru intregul program rutier. Ori, pana in 2030 sa fim fericiti daca se vor baga 10 miliarde... (incl. banii de la UE). In plus, pana in 2030 trebuie continuat masiv programul de reabilitari de DN existente, iar unele autostrazi existente vor ajunge si ele la scadenta reabilitarii (Bucuresti-Fundulea-Lehliu-Drajna, Bucuresti-Pitesti, centura Sibiu - aici discutam ca. 1 miliard de euro, fara sa luam in calcul o eventuala largire la 3 benzi a unor sectoare).

Parerea mea: important este deocamdata un singur lucru: autostrada A1 gata complet. Toate tunurile aici. Pitesti-Sibiu prioritate zero, finantarea este asigurata. Restul, se prioritizeaza functie de marimea ambuteiajelor de pe drumurile actuale... adica Valea Prahovei la egalitate cu Constanta-Mangalia, plus centura Bucuresti deja critice, apoi mai vedem.
---------------------------------------------------
- VREM AUTOSTRADA SIBIU-PITEȘTI -


Mergi la:


Utilizatori care citesc acest subiect: 1 Vizitator(i)