Aceasta este Arhiva Forumului Construim Romania.
Pentru continuarea discutiilor va asteptam pe Noul Forum Construim Romania

Punctajul Subiectului:
  • 1 Voturi - 4 medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mersul trenurilor 2014-2015 la CFR Calatori
#1
STAY TUNED Exclamation
#2
Angel
#3
Sunt sigur ca va fi un esec total pentru CFR Calatori, cele mai bune ore sunt rezervate RT/ST/TFC...de legaturi nu discutam asa ceva nu exista la CFR.
#4
Mai ales pentru Regiotrans o sa aibe cele mai bune ore spre munte si dinspre munte mai ales pentru Bucuresti .
Railway is my way!
#5
Pentru cine vrea sa circule cu cazane, Regiotrans este o buna optiune. Cine doreste sa circule cu trenul, va alege CFR Calatori sau Softrans, indiferent de ore. Eu de exemplu nu ma urc in Regiotrans la fel cum nu ma urc in microbuze. Nu vad nici o diferenta intre ele.
#6
Ma gandesc si eu...poate Mersul Trenurilor pe viitor va include si operatorii privati. Statiile CF vor afisa toate trenurile (private sau de stat), iar casele de bilete vor vinde mixt...
#7
(26-09-2014, 00:54 )Empyro a scris: Ma gandesc si eu...poate Mersul Trenurilor pe viitor va include si operatorii privati. Statiile CF vor afisa toate trenurile (private sau de stat), iar casele de bilete vor vinde mixt...

Cu exceptia caselor de bilete , totul se intampla deja cu nici exceptii.
#8
Statiile CF vor afisa toate trenurile (private sau de stat) exceptia este cu Transferoviar Calatori care nu beneficiaza de afisarea sau anuntarea trenurilor pe anumite sectii comune cu CFR Calatori .
Railway is my way!
#9
Proiect nedefinitiv mersul trenurilor 2014-2015 regionala Timisoara:

http://fbx.ro/lbxs0bspa495ones

Trenurile internationale Dacia si Ister vor circula via Sibiu.

Lucrarile la podurile dunarene nu aduc schimbari majore in mersul trenurilor de calatori, trenul IR 1821/1822 isi reduce chiar timpul de parcurs cu cateva minute.
#10
Pentru sectia Constanta am propus in urma cu cca 30 de zile celor de la CFR Calatori cateva sugestii:

1. rang interregio expres (IRE) tarifat ca interregio pentru toate trenurile cu viteza maxima de 160 km/h.
2. IR 1580/1589 (va exista o noua numerotare pentru acest tren) sa aibe doar 3 opriri pe parcurs in loc de 5 in prezent, iar viteza maxima sa cresca la 160km/h. Am propus totodata reducerea timpilor de asteptare in Gara de Nord la maximum 15 minute, astfel incat legatura Constanta-Brasov si retur sa fie realizata in 5 ore, incluzand aici si minutele de stationare. Trenurile regio pot prelua calatori din statiile secundare pentru acest tren.

Deocamdata am aflat ca plecarile din gara Constanta vor avea loc la XX30' si XX50' fata de unele trenuri la XX40' in prezent, sa vedem ce modificari vor aparea in parcursul trenurilor. O alta veste buna este ca toate trenurile vor avea timpi redusi cu cateva minute.


Mergi la:


Utilizatori care citesc acest subiect: 1 Vizitator(i)