Aceasta este Arhiva Forumului Construim Romania.
Pentru continuarea discutiilor va asteptam pe Noul Forum Construim Romania

Punctajul Subiectului:
  • 1 Voturi - 4 medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mersul trenurilor 2014-2015 la CFR Calatori
#41
Astazi 14.10 conform Infofer IR1638 a inregistrat un timp de doar 33' intre Bucuresti Nord si Ploiesti Vest, in timp ce timpii din mersul trenurilor pe acesta distanta sunt in continuare foarte largi, intre 40'-43' functie de tren. De la noul mers 2015-2016 vom asista la o corectie a acestor timpi, prima dupa foarte mult timp, avand in vedere ca nu mai sunt restrictii pe acest tronson. IR346 va fi programat din decembrie in 2h22' pe distanta Bucuresti Nord -Brasov, plecare 14.00 sosire 16.22.
#42
livretul central cand apare
R 8200/8209 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU
IR 1851/1854 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU
IC 581/582 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU
P 8200/8209 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU
A 1851/1852 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU RIP
R 851/852 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU RIP
IC 581/582 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU RIP
R 8201/8204 BUZAU-TANDAREI-BUZAU
#43
Reintroducerea serviciului Intercity pe ruta Bucuresti-Constanta odata cu noul mers din decembrie este la nivel de zvon, de aceea mi-am permis o scurta intrebare unde trebuie . Voi reveni... Vom vedea si daca exista tendinta de aridica vitezele de circulatie la 160km/h si a altor trenuri decat cele doua binecunoscute perechi viteziste care circula fara oprire.

Vedem si daca timpii vor cobora la 1h50' fara oprire respectiv 2h10' cu patru opriri sau mai asteptam. In mod normal din vara lui 2016 ar trebui sa se circule fara probleme pe podurile dunarene, chiar daca lucrarile nu vor fi incheiate.
#44
(15-10-2015, 14:23 )forumtrenuri.com a scris: Reintroducerea serviciului Intercity pe ruta Bucuresti-Constanta odata cu noul mers din decembrie este la nivel de zvon, de aceea mi-am permis o scurta intrebare unde trebuie . Voi reveni...

Nu, nu vom avea servicii intercity pe ruta Bucuresti-Constanta nici in 2016, acesta este raspunsul oficial al CFR Calatori. Motivul principal ar fi lipsa de material rulant aparte, dar bineinteles ca e vorba de subventii, care la rang IC lipsesc cu desavarsire...


(15-10-2015, 14:23 )forumtrenuri.com a scris: .

Vedem si daca timpii vor cobora la 1h50' fara oprire respectiv 2h10' cu patru opriri sau mai asteptam. In mod normal din vara lui 2016 ar trebui sa se circule fara probleme pe podurile dunarene, chiar daca lucrarile nu vor fi incheiate.

CFR Calatori se lupta cu CFR Infra pentru a tine timpii de parcurs macar la nivelul de acum, doar dupa finalizarea podurilor dunarene (integral) vom avea timpii descrisi mai-sus.


Mergi la:


Utilizatori care citesc acest subiect: 1 Vizitator(i)