Aceasta este Arhiva Forumului Construim Romania.
Pentru continuarea discutiilor va asteptam pe Noul Forum Construim Romania

Punctajul Subiectului:
  • 1 Voturi - 4 medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mersul trenurilor 2014-2015 la CFR Calatori
#31
http://www.fileshare.ro/e30988751
uitati aici livretul regional bucuresti 2014-2015
R 8200/8209 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU
IR 1851/1854 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU
IC 581/582 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU
P 8200/8209 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU
A 1851/1852 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU RIP
R 851/852 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU RIP
IC 581/582 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU RIP
R 8201/8204 BUZAU-TANDAREI-BUZAU
#32
de livretele regioanle galati constanta brasov cluj iasi timisoara craiova
R 8200/8209 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU
IR 1851/1854 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU
IC 581/582 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU
P 8200/8209 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU
A 1851/1852 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU RIP
R 851/852 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU RIP
IC 581/582 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU RIP
R 8201/8204 BUZAU-TANDAREI-BUZAU
#33
Compania Softronic va finaliza curand constructia celui de-al doilea automotor Hyperion.

Astfel, incepand din vara anului 2015 vor exista doua trenuri regio distincte ale Softrans Calatori care vor fi folosite pe ruta Craiova-Bucuresti Nord-Brasov si retur (circula incepand cu data de 14.12.2014), respectiv Craiova-Bucuresti Nord-Constanta si retur (intra in circulatie pe data de 1 mai 2015 si circula tot timpul anului !!!)). Viteza maxima pe ruta Bucuresti-Constanta va fi de 160km/h in ambele sensuri.

Testele la acest al doilea automotor vor avea loc in primavara anului viitor.

Deci mersul pe Bucuresti-Constanta si retur (tot timpul anului) ar putea arata cam asa :

Bucuresti Nord-Constanta

09.30 interregio CFR Calatori cca 2h15'
10.00 regio Softrans cca 2h

Constanta-Bucuresti Nord

16.00 regio Softrans cca 2h
17.00 interregio CFR Calatori cca 2h15'

Sa vedem ce va face CFR Calatori in acest caz. Cert e ca vor fi 8 perechi de trenuri permanente Bucuresti Nord-Constanta, asta daca nu cumva vor fi mai multe in caz ca CFR Calatori va impinge un tren regio sprinten langa cel al Softransului, chiar daca cu ceva opriri.

Si n-ar fi rau daca trenul Dacia va fi impins spre Mangalia macar vara, asta tot daca merge pe m200. Plecarea din Constanta la 11.30-11.40, pentru ca oricum nu exista tren in intervalul orar 08.40-13.00
#34
a aparut toate cele 8 livretele regioanel de calatori ?
dar livretul central modificat a aparut
R 8200/8209 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU
IR 1851/1854 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU
IC 581/582 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU
P 8200/8209 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU
A 1851/1852 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU RIP
R 851/852 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU RIP
IC 581/582 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU RIP
R 8201/8204 BUZAU-TANDAREI-BUZAU
#35
(15-11-2014, 10:15 )cosmin a scris: pe când avem aces la Livretele de tren regio am inteles ca au aparut dar cei care le detin nu le pun pe internet si nu inteleg de ceDodgy

Copilas abtinete de la comentarii si intrebari tampite, nimeni nu e obligat sa le ti le dea . OK ????
Railway is my way!
#36
am ajuns sa o vedem si pe asta conform mersului de tren care intra in vigoare in data de 14 decembrie 2014 pe distanta Tirgu-Mures - Razboieni vor circula 2 perechi de trenuri 4537 cu plecare din statia Tirgu Mures la ora 7:10 cu sosire in statia Razboieni 8:30 rspectiv 1819 cu plecare din statia Tirgu Mures la ora 16 sosire statia Razboieni la ora 17:30 iar de la Razboieni la Tirgu Mures avem trenurile 1820 cu plecare Razboieni 14:07 sosire Tirgu mures 15:25 si 4536 plecare Raboieni 16:35 sosire Targu Mures 18:09 ce sa zic felicitari domnilor operatori va luat cred ca mult sa intocmiti un asemenea mers de tren de fapt mersul pe jos e sanatos Big Grin
#37
Mersul trenurilor sezonier valabil din iunie 2015 vine cu timpi de parcurs sensibili mai mari pe distanta Bucuresti - Constanta si retur. Astfel , trenurile cu patru cinci opriri (viteza maxima 150km/h) vor parcurge distanta in 2h25'-2h30' fata de 2h18'-2h25' acum.

Se observa o crestere pe tronsonul Medgidia-Cernavoda Pod dar si Cernavoda Pod - Fetesti , semn ca lucrarile la podurile dunarene vor ajunge la o amploare mai mare decat in prezent. Mai exista o problema de semnalizare in sectorul Mircea Voda, este posibil ca acesta sa se remedieze intre timp, desi s-a tinut cont de ea. Noutatea: o pereche de trenuri din cele actuale va fi prelungita la Craiova iar alta la Brasov. Apoi apare un tren cu plecare dimineata in jur de 04.00 din Craiova spre Constanta via Bucuresti Nord, probabil concurenta la viitoarea trasa Hyperion a societatii private Softrans.
#38
Noul mers al trenurilor pe ruta Bucuresti Nord - Constanta si retur valabil incepand cu data de 12.06.2015:


IR01822 Bucuresti Nord - Constanta 06.20-08.59 durata calatorie 2h39'
IR1981 Bucuresti Nord - Constanta 07.30-09.55 2h25'
IR10802 Bucuresti Nord - Constanta 08.10-10.29 2h19'
IR1985 Bucuresti Nord - Constanta 08.50-11.04 2h14'
IR1583 Bucuresti Nord - Constanta 09.35-12.02 2h27'
IR10804Bucuresti Nord - Constanta 10.40-12.59 2h19'
IR1585 Bucuresti Nord - Constanta 14.10-16.38 2h28'
IR1587 Bucuresti Nord - Constanta 16.00-18.09 2h09'
IR1589 Bucuresti Nord - Constanta 17.00-19.27 2h27'
IR1639 Bucuresti Nord - Constanta 20.20-22.47 2h27'



IR1638 Constanta - Bucuresti Nord 05.30-07.57 2h27'
IR1580 Constanta - Bucuresti Nord 08.55-11.21 2h26'
IR1582 Constanta - Bucuresti Nord 13.00-15.09 2h09'
IR10803Constanta - Bucuresti Nord 14.00-16.23 2h23'
IR10805Constanta - Bucuresti Nord 15.00-17.26 2h26'
IR1586 Constanta - Bucuresti Nord 17.00-19.24 2h24'
IR1588 Constanta - Bucuresti Nord 19.00-21.09 2h09'
IR1982 Constanta - Bucuresti Nord 19.30-21.47 2h17'
IR1821 Constanta - Bucuresti Nord 20.50-23.24 2h34'
#39
Cateva concluzii:

-s-a pastrat acelasi numar de trenuri de anul trecut, orele de plecare-sosire coincid cu mici exceptii
-trenurile fara oprire care circula cu 160km/h sunt in numar de trei fata de patru anul trecut, timpii de parcurs fiind de 2h09'.
-timpii s-au majorat cu pana la 10' la toate trenurile indiferent de viteza maxima , semn ca lucrarile de la podurile dunarene umfla timpii de circulatie
-ca noutate, unele trenuri (IR10802/10803/10804/10805) sunt prelungite la Brasov si Craiova
-trenurile de 150km/h raman in sub 2h30' functie de numarul de opriri
#40
Trenurile fara oprire vor parcurge in continuare distanta dintre Bucuresti Nord-Constanta si retur in doar doua ore, s-a rezolvat problema semnalizarii in zona Mircea Voda. Pe podurile dunarene se circula in continuare pe un singur fir, asteptam punerea in circulatie a podurilor Saligny pentru a beneficia din nou de doua fire de circulatioe.

Conform mersului trenurilor, se pare ca s-a mizat pe punerea in circulatie a podurilor vechi inca din aceasta luna, lucru care nu s-a materializat.


Mergi la:


Utilizatori care citesc acest subiect: 1 Vizitator(i)