Aceasta este Arhiva Forumului Construim Romania.
Pentru continuarea discutiilor va asteptam pe Noul Forum Construim Romania

Punctajul Subiectului:
  • 1 Voturi - 4 medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mersul trenurilor 2014-2015 la CFR Calatori
#11
Propun un tren IR Constanta(+vag Galati) - Cluj Napoca via liniile 501 si 405.
Un tren direct studentilor si pentru pacientii clinicilor din Tirgu Mures si Cluj Napoca.
Cluj Napoca sos in jurul orei 08
pl in jurul orei 13
#12
Incepand cu data de 14 decembrie 2015 trenul international 346/347 Dacia va opri si in statia Wien hbf (gara centrala din Viena) si va circula dupa urmatorul program:

EN346/IR346

Bucuresti Nord Gara A 14:00
Budapest-Keleti 04:40 05:10
Budapest-Kelenföld 05:23 05:24
Tatabanya 05:57 05:58
Györ 06:31 06:32
Mosonmagyarovar 06:50 06:50
Hegyeshalom 06:59 07:02
Wien Hbf 07:50 07:54
Wien Meidling 07:59 08:02
Wien Westbahnhof 08:14

EN347/IR347

Wien Westbahnhof 19:48
Wien Meidling 20:00 20:03
Wien Hbf 20:09 20:12
Hegyeshalom 20:55 20:58
Mosonmagyarovar 21:05 21:05
Györ 21:21 21:22
Tatabanya 21:55 21:56
Budapest-Kelenföld 22:32 22:33
Budapest-Keleti 22:49 23:30
Bucuresti Nord Gara A 16:05



Durata de parcurs dintre Budapesta si Viena se va reduce la cca 2h40'. Ruta prin Romania se va face de acesta data via Sibiu, nefiind inca definitivate orele si statiile de parcurs, urmand ca Sighisoara sa aibe o grupa de vagoane pentru acest tren.
#13
E clar, din 2014-2015 nu vom mai avea nici un tren IC, pe cat de penibil pe atat de tragic.
#14
Explicatia e simpla: rangul IC nu e subventionat, deci calatorii trebuie sa suporte costul integral real al calatoriei plus o minima marja de profit a CFR Calatori. Desigur, CFR Calatori face profit doar daca trenul are un LF (Loading Factor) semnificativ, undeva la minim 50%. Cum diferenta de viteza comerciala intre IC si IR e mica, tocmai pentru ca vitezele maxime pe sectii sunt inca mici, nu exista suficient de multi clienti care sa plateasca mai mult la IC. Iar pe Bucuresti - Constana, singura ruta unde ar putea sa existe o diferenta de viteza comerciala, distanta e prea mica pentru ca diferenta sa fie semnificativa intre IR si IC.

Deci decizia de a nu avea IC e chiar inteleapta. Dupa ce se termina reabilitarea Brasov - Curtici lucrurile vor sta cu totul altfel. Dar mai avem pana atunci.
#15
Stiu ca nu e subventionat si stiu ca nu exista diferente intre vagoane fata de IR, e pacat. Poate acum trenurile IR fara calatori vor fi retrogradate la RE dar nu se vrea, se merge in continuare pe prosteala. Liniile profitabile le subventioneaza pe celalalte si nu e bine.
#16
Rangul IC va fi introdus doar in conditiile unui rebranding si a achizitiei de material rulant special pentru aceste trenuri.
#17
...si al unor coridoare lungi de viteza, in care circulatia la Vmax a IC, combinata cu opriri putine, sa dea sens notiunii de IC.
#18
Ar trebui luate si masuri in privinta marfarelor, sa fie ca 'afara' sprintene si cu maxim 25 de vagoane. Daca vine CFRul sau GFRul cu marfar de 45 de vagoane garantat dupa 3 luni avem restrictii de 30km/h la macazuri pe tronson recent reabilitat...
#19
(16-10-2014, 09:18 )Alex692 a scris: Ar trebui luate si masuri in privinta marfarelor, sa fie ca 'afara' sprintene si cu maxim 25 de vagoane. Daca vine CFRul sau GFRul cu marfar de 45 de vagoane garantat dupa 3 luni avem restrictii de 30km/h la macazuri pe tronson recent reabilitat...

Nu conteaza lungimea trenului ci daca se respecta tonajul maxim admis pentru fiecare sectie, cand nu o sa mai vedem vagoane cu produse vrac incarcate cu mot, vagoane cu locuri plane in bandaje, mecanici care vor astepta sa se defraneze marfarul complet si nu vor mai pleca cu vagoane nedafranate pur si simplu sa le taraie dupa ei, cand anumiti mecanici nu or sa fie prosti cand locomotiva patineaza ei insista si fac gropi in linie, atunci or sa dispara anumite restriciti de viteza,
Railway is my way!
#20
Mersul trenurilor de calatori 2014-2015 (nedefinitiv):

Trenuri internationale:

IR72


Bucuresti Nord Gr A 05:45
Videle 06:32 06:33
Rosiori Nord 07:13 07:14
Caracal 07:58 07:59
Craiova 08:45 08:52
Filiasi 09:16 09:17
Strehaia hc. 09:38 09:39
Balota 10:08 10:09
Drobeta Turnu Severin 10:42 10:43
Orsova 11:12 11:13
Baile Herculane 11:36 11:37
Caransebes 13:01 13:02
Lugoj 13:27 13:28
Timisoara Nord 14:15 14:20
Arad 15:38 15:39
Curtici 15:55 16:13
Lököshaza 15:25 15:50
Ketegyhaza 15:59 16:00
Bekescsaba 16:12 16:20
Mezöbereny 16:33 16:34
Gyoma 16:46 16:47
Mezötur 16:59 17:01
Szolnok 17:25 17:27
Budapest-Keleti 18:50


IR 73


Budapest-Keleti 07:10
Szolnok 08:32 08:34
Mezötur 08:58 09:00
Gyoma 09:12 09:13
Mezöbereny 09:25 09:26
Bekescsaba 09:39 09:44
Ketegyhaza 09:56 09:57
Lököshaza 10:06 10:35
Curtici 11:47 12:05
Arad 12:23 12:25
Timisoara Nord 13:44 14:00
Lugoj 14:55 14:56
Caransebes 15:22 15:23
Baile Herculane 16:49 16:50
Orsova 17:18 17:19
Drobeta Turnu Severin 17:48 17:49
Strehaia hc. 18:44 18:45
Filiasi 19:09 19:10
Craiova 19:36 19:45
Caracal 20:25 20:26
Rosiori Nord 21:09 21:10
Videle 21:57 21:58
Bucuresti Nord Gr. A 22:45


IR 472


Budapest-Keleti 19:10
Szolnok 20:32 20:34
Mezötur 20:58 21:00
Gyoma 21:12 21:13
Mezöbereny 21:25 21:26
Bekescsaba 21:39 21:44
Ketegyhaza 21:56 21:57
Lököshaza 22:06 22:31
Curtici 23:43 00:08
Arad 00:23 00:31
Deva 02:50 02:51
Simeria 03:05 03:06
Brasov 09:17 09:30
Predeal 10:00 10:01
Busteni 10:14 10:15
Sinaia 10:24 10:25
Ploiesti Vest 11:14 11:15
Bucuresti Nord Gr. A 12:00



IR 473


Bucuresti Nord Gr. A 17:35
Ploiesti Vest 18:14 18:17
Sinaia 19:05 19:06
Busteni 19:15 19:16
Predeal 19:31 19:32
Brasov 20:08 20:20
Simeria 02:19 02:21
Deva 02:34 02:35
Arad 05:15 05:25
Curtici 05:40 06:03
Lököshaza 05:15 05:50
Ketegyhaza 05:59 06:00
Bekescsaba 06:12 06:20
Mezöbereny 06:33 06:34
Gyoma 06:46 06:47
Mezötur 06:59 07:01
Szolnok 07:25 07:27
Budapest-Keleti 08:50


Mergi la:


Utilizatori care citesc acest subiect: 1 Vizitator(i)