Aceasta este Arhiva Forumului Construim Romania.
Pentru continuarea discutiilor va asteptam pe Noul Forum Construim Romania

Punctajul Subiectului:
  • 0 Voturi - 0 medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Trenuri speciale
#1
41-0387-5 repartizata la IR 12825 Bucuresti Gr. A - Curtici Fr. via Petrosani (Young Explorers Train), 06.09.2014





Organized by Turkey's Ministry of Youth and Sports, the Young Explorer Train Project will kick off its second journey with 118 young female university students and graduates to introduce the historical and natural beauties of countries once part of the Ottoman Empire to young people. The journey will set off on Sept. 5 from the Edirne train station and return to the city on Sept. 17. The train will visit Bucharest Romania; Budapest, Hungary, Vienna, Austria Zagreb, Croatia; Sarajevo, Bosnia-Herzegovina Belgrade, Serbia; Skopje, Macedonia; Pristina Kosovo and Thessaloniki, Greece. The first leg of the project was executed with 118 male univer- sity students and graduates on September 3. The project aims to raise historical awareness, create a social environment for youngsters during the journey and encourage reading books through competitions.

Sursa: http://www.dailysabah.com/travel/2014/09...-awareness
Railway is my way!
#2
Turcia nu se dezminte: proiecte interesante, dar separat pentru barbati si femei. Dodgy
#3
Oricat de occidentali ar fi, traditile si religia sunt sfinte pentru ei .
Railway is my way!
#4
(07-09-2014, 10:56 )zofei.2006 a scris: Oricat de occidentali ar fi, traditile si religia sunt sfinte pentru ei .


Nu sunt chiar asa de sfinte pentru ei!Modernizarea tarii a inceput odata cu venirea la putere al lui Mustafa Kemal Atatürk,el si-a dat seama ca numai prin inlaturarea traditiilor si religiei din conducerea tarii,Turcia se poate dezvolta.
http://www.forbes.com/sites/rahimkanani/...lim-power/
#5
Sa nu confundam Turcia cu Iranul totusi, in Turcia religia nu este dusa la extrem, iar fanatismul este prezent mai mult la fotbal ,diversele lupte politice dar si cele cu kurzii.

De asemenea, sunt departe de a putea fi numiti ,,occidentali'', mai degraba niste balcanici mai dezvoltati din punct de vedere economic. Si asta in partea de vest, pentru ca discrepanta in sens opus este evidenta.

Deoarece in ceea ce ii priveste pe ei, ,,integrarea Europeana'' nu se limiteaza doar la economie, exista un cumul de factori pe care un stat trebuie sa il indeplineasca pentru a obtine un astfel de deziderat.
#6
Am sa va prezint o parte din calatoria trenului 13900-1 Timisoara - Campina din data 09.10.10.2014, portiunea cuprinsa intre Statile CF Chitila - Ploiesti Vest.

Depoul CFR Timisoara a trimis la Petroutilaj Campina automorul malaxa cu numarul 77-0940-5 pentru a efectuarea unui RG (revizia generala) tras de EA1 564 .

In jurul orei 16:55 trenul 13900-1 intra la linia 6 abatuta a Statiei CF Chitila unde stationeaza timp de 20 de minute pentru ai putea gasi o fereastra pentru continuare drumului catre Ploiesti Vest, de specificat viteza maxima a trenului era de 70 km/h .

       

In jurul orei 16:55 trenul 13900-1 intra la linia 4 abatuta a Statiei CF Crivina pentru a face loc pentru a trece un tren de viteza.

           

In drum spre Ploiesti Vest am avut parte de mult soare si de un peisaj superb.

       






In Ploiesti Vest DA-ul 864 astepta sa intre peste automotorul malaxa ca sa il poata duce pana in curtea celor de la Petroutilaj din Campina.

   

EA1 564 a remizat la linia 5 abatuta din Staia CF Ploiesti Vest in asteptarea trenului R 3008 pentru a se intoarce la Bucuresti.

   

Se lasa intunericul si incepe calatoria catre Bucuresti cu R 3008 avand 2 locomotive electrice Big Grin .

                       

R 3008 gareaza in Bucuresti Nord Gr. A la linia 3 cu o intarziere de 20 de minute, avand la tractiunea pe EA1-564 & EA1-210 .

       
Railway is my way!
#7
In data de 16.10.2014 am avut ocazia sa filmez trenul Jewels of Persia - Golden Eagle Luxury Trains care a tranzitat Romania, avand 2 opriri in orasele Sighisoara si Brasov in drumul lui catre capitala Iranului, Theran .

Traseul acestuia fiind BUDAPEST - KECSKEMET - SIGHISOARA - BRASOV - VELIKO TARNOVO - KAZANLAK - ISTANBUL - CAPPADOCIA - VAN - VAN LAKE - AKDAMAR ISLAND - ZANJAN - YAZD - ISFAHAN - SHIRAZ - PERSEPOLIS - TEHRAN .


63-1298-7 & 65-1101-8 repartizate la IR 12349-2 Curtici Fr - Giurgiu Fr via Chiajna pleaca din Chitila cu o intarziere de 20 de minute



Railway is my way!
#8
R 5009 impreuna cu EE 2004 + un vagon ava 200 si 2 vagoane de la Regio Jet pt Faurei .



Railway is my way!


Mergi la:


Utilizatori care citesc acest subiect: 1 Vizitator(i)