Aceasta este Arhiva Forumului Construim Romania.
Pentru continuarea discutiilor va asteptam pe Noul Forum Construim Romania

Punctajul Subiectului:
  • 3 Voturi - 5 medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
A1 București - Sibiu - Arad - Nădlac
Avem harta cu propunerile pentru Sibiu-Pitesti:

[Imagine: beav58j.jpg]

link pe hotnews.ro cu harta in format mare:
http://media.hotnews.ro/media_server1/im...-sibiu.jpg

Un detaliu din zona de inceput, de la Boita - Vestem, langa Sibiu:
[Imagine: LZ4bR7x.jpg]

Se observa ca noile propuneri nu mai pastreaza ideea unui nod rutier la Talmaciu, in schimb apare posibilitatea unui nod la Vestem cu drum de legatura spre DN1. Mi se pare o idee buna.
---------------------------------------------------
- VREM AUTOSTRADA SIBIU-PITEȘTI -
Si articolul complet din hotnews aici:

http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-inf...ritati.htm

Dupa cum se vede se pot transmite si propuneri la cnadnr.
---------------------------------------------------
- VREM AUTOSTRADA SIBIU-PITEȘTI -
Traseele verde si mov sunt asa, ca sa zicem ca-s variante. De exemplu la mov, n-are nici o ratiune sa ocolesti prin vai si sa traversezi culmi, cand ai alternativa cu profil de campie pe la Curtea de Arges. Verde si Turcuoaz sunt facute ca sa puna Valcea pe traseu, ceea ce este intai costisitor - se vad tunelele dintre Valcea si Racovita - si pe urma imposibil, din cauza traversarii siturilor Natura 2000 de la nord de Valcea.

Albastru este singura varianta corespunzatoare cerintelor JASPERS: modificari de traseu fata de SF-ul IPTANA din 2008 ca sa se reduca costurile.

In schimb lipseste singura modificare adevarata si utila, aceea a reducerii altitudinii de la traversarea dintre Topolog si Olt (Tunelul Poiana), care a ramas tot de 1.4km la 740m varf de panta, fix ca in 2008, in loc sa fie lungit la 6-8km si sa cooare la 620-650m altitudine. Bine ca au pus tunele multe intre Valcea si Racovita...
Asa cum spuneam Mihai, pentru prima data putem formula propuneri inainte de finalizarea studiului. Si anume aici: http://forum.cnadnr.ro/
---------------------------------------------------
- VREM AUTOSTRADA SIBIU-PITEȘTI -
http://www.turnulsfatului.ro: Un an de la deschiderea circulației pe Săliște – Cunța. Și 69 de zile de la închidere / Foto și video

Citat:(...)

Vineri, 13 septembrie 2015. Cu o zi înainte de aniversarea unui an de la deschiderea circulației, autostrada este tot închisă. În locul crăpăturii de 50 de metri este acum o groapă lungă de 200 de metri, alături de care sunt trei topometriști de la Drumurile Naționale. ”Aveți aprobare să intrați pe șantier?”, întreabă mai mult ca să nu tacă. La terasamentul săpat de o lună nu lucrează nimeni. În apropiere sunt doar trei muncitori. ”Nu suntem de la Impregilo, domnule. Noi suntem de la Satu Mare, am venit doar cu utilaje”, vorbesc oamenii care mai bat cu ciocanul într-un excavator. De fapt, pe tot șantierul nu este nicio urmă de muncitor de la Impregilo.
În debleul cu aspect selenar de dinainte de viaductul de la Aciliu, pe partea dinspre sat a apărut ceva iarbă. Un muncitor verifică un excavator părăsit în pantă. Pe partea dinspre calea ferată a viaductului, nici urmă de ”senzori de monitorizare” sau utilaje care 24 din 24 să intervină în caz de alunecare de teren. Gard de protecție nu mai există pe alocuri, săpăturile efectuate aparent haotic au fost părăsite tot haotic.

Mai încolo, către Sebeș, muncitorii de la Salini Impregilo SpA au scos rosturile de dilatație de la trei podețe pe care așa le-au părăsit. Cine vrea să treacă mai departe trebuie să fie atent la zonele unde în locul rosturilor de dilatație au fost aruncate niște lemne care să umple șanțurile. La dealul care alunecă în zona nodului rutier de la Apoldu de Jos și care trebuia ”ras” asemenea celui din debleul de la Aciliu au apărut doar șanțuri, nimeni nu a lucrat nimic. Lucrul la spațiile de servicii din apropierea haltei Miercurea Băi a fost întrerupt, de asemenea.
În aceste condiții, CNADNR a anunțat acum o săptămână că a depus plângere penală împotriva constructorului. Plângerea respectivă nu a ajuns, încă, pe masa procurorilor.

O parte din poze, reprezentative:

[Imagine: Tjdafi5.jpg]

[Imagine: LylkWaD.jpg]

[Imagine: UBnY9j9.jpg]

[Imagine: MNeWrAR.jpg]

Deci avem probleme si pe partea cealalta a viaductului Aciliu, pe partea spre Sibiu. Se vede o zona de 20-50m decopertata, se vad in alt loc parapeti de pe margine scosi.
---------------------------------------------------
- VREM AUTOSTRADA SIBIU-PITEȘTI -
(07-11-2015, 13:21 )Mihai a scris: In schimb lipseste singura modificare adevarata si utila, aceea a reducerii altitudinii de la traversarea dintre Topolog si Olt (Tunelul Poiana), care a ramas tot de 1.4km la 740m varf de panta, fix ca in 2008, in loc sa fie lungit la 6-8km si sa cooare la 620-650m altitudine. Bine ca au pus tunele multe intre Valcea si Racovita...

Tunele din ziua de azi dispun de multe elemente de siguranta. Intrebarea se pune, in Romania cat de bine vor fi intretinute aceste elemente, cate exercitii antiincendiu se vor face, cat de repede se refac stocurile de materiale etc...

Daca nu se face mai nimic putem asista la astfel de catastrofe, precum cea din tunelul Mont-Blanc din 1999: http://forum.construim-romania.ro/showth...46#pid6446
---------------------------------------------------
- VREM AUTOSTRADA SIBIU-PITEȘTI -


Mergi la:


Utilizatori care citesc acest subiect: 3 Vizitator(i)