Următoarele avertizări au fost întâlnite:
Warning [2] getimagesize(./uploads/201507/post_1_1438329302_dc928acc066b5c2c1369eada8373e7f4.attach): failed to open stream: No such file or directory - Line: 85 - File: inc/plugins/flashattach.php PHP 7.4.9 (Linux)
File Line Function
[PHP]   errorHandler->error
/inc/plugins/flashattach.php 85 getimagesize
/inc/class_plugins.php 139 flashattach
/inc/class_parser.php 197 pluginSystem->run_hooks
/inc/functions_post.php 758 postParser->parse_message
/showthread.php 1070 build_postbit



Aceasta este Arhiva Forumului Construim Romania.
Pentru continuarea discutiilor va asteptam pe Noul Forum Construim Romania

Punctajul Subiectului:
  • 3 Voturi - 5 medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
A1 București - Sibiu - Arad - Nădlac
Sa lamurim CNADNR cu documente CNADNR


Fișier(e) Atașat(e) Imagini
           
A1 Orastie - Sibiu Lot 3 la Jocuri de Putere de la Realitatea TV.

   
Poze de la captul podului Aciliu dinspre Sibiu:

[Imagine: IMG-20150803-01164.jpg]

[Imagine: IMG-20150803-01166.jpg]

[Imagine: IMG-20150803-01179.jpg]
Sursa poze de mai sus: adiarc, 03.08.2015


Din pozele lui adiarc rezulta ca rostul de dilatatie dintre viaduct si culeea dinspre Sibiu a ramas aprox. la fel de mare. Rezulta:
- celalalt rost de dilatatie trebuia si el sa ramana mare (se proiecteaza cu rezerve foarte mari). NU ESTE CAZUL, deci acolo avem O PROBLEMA SERIOASA.
- totusi nu se pune problema ca podul cu totul sa fi alunecat usor la vale, spre Sebes (altfel se marea peste masura rostul dinspre Sibiu)
- ca atare rezulta ca CULEEA dinspre Sebes aluneca spre pod.
- cu ocazia asta a distrus si acele dale de beton (conul de la baza culeii)
- avem de a face cu o alunecare de teren si probabil culeea trebuie refacuta dupa ce se stabilizeaza alunecarea = se inchide autostrada pentru cateva luni bune
- nu este exclus ca peste noapte culeea sa alunece excesiv si sa se creeze o galma pe asfalt, care potential sa arunce masinile in sus la intrarea pe pod. As propune creearea unei sicane (semnalata intermitent pe ca. 1km) si restrangerea traficului la 1 banda pe sensul Sebes-Sibiu, cu restrictie 60 km/h si iluminare puternica a zonei, pana la finalizarea studiilor si proiectarii pentru remediere. Costurile sunt in sarcina Impregillo.
- pe sensul Sibiu-Sebes propun restrictie la 100km/h si supraveghere atenta (de ex. video).

Explicatii pentru necunoscatori:
CULEE = capatul podului, de obicei un perete gros in forma de U
ROST = spatiul gol dintre doua elemente de constructie care lucreaza separat. In cazul nostru intre suprastructura podului si culee exista un rost de dilatatie, care permite podului metalic sa se dilate vara, fara sa distruga culeea.
DILATATIILE podului chiar si in zilele calduroase nu trebuie sa consume nici pe departe toata distanta de siguranta a rostului, la proiectarea rosturilor unor astfel de structuri se iau rezerve foarte mari. In plus, trebuie sa mai ramana spatiu si pentru miscarile generate de un eventual seism - adica si la un cutremur major suprastructura podului (tablierul) nu trebuie sa ajunga sa se atinga de culee.
PODURILE MODERNE au doar 2 rosturi de dilatatie la capete (exceptie, daca depasesc o anumita lungime, de ca. 1-1,2 km). In trecut exista cate un rost la fiecare pila, rosturi multe pe care le simtim de ex. la pasajul Grant.
---------------------------------------------------
- VREM AUTOSTRADA SIBIU-PITEȘTI -
Ca o concluzie a postarii mele de mai sus: se pare ca se confirma presupunerile lui Mihai, formulate in primele postari ale acestui subiect, si anume ca avem o problema la culeea Sebes, care curge / aluneca spre pod.
---------------------------------------------------
- VREM AUTOSTRADA SIBIU-PITEȘTI -
@vancouver, multumesc pentru explicatii.

Completez si eu cu faptul ca acum doua seri am fost invitat din nou in emisiunea Jocuri de Putere de la Realitatea, unde din nou s-a discutat despre Sibiu - Orastie, in platou fiind si fostul Director General CNADNR Liviu Costache, actual Director Comercial al companiei si de profesie inginer de drumuri. Deci o persoana cu suficient de multa autoritate in CNANDNR care a confirmat incaodata ca lista de probleme grave ale acestui tronson e reala.

Impregillo incepe acum o sesiune de carpeala, adica de reasfaltari, ceva excavatii si ceva consolidari. Ei, ce se va intampla la culeea 1? Ii vor reface pereul, dar va fi imposibil sa o indrepte, adica sa o aduca inapoi pe pozitie. Asta inseamna ca la viitoarele dilatari, grinda podului va impinge in piloni, ceea ce va duce la deformari plastice. Adica vor incepe sa apara fisuri si chiar deplasari ale pilonilor.

Cine crede ca A1 Sibiu - Orastie se rezolva cu carpeala se amageste singur. Problemele doar se vor agrava.
Felicitări scursurilor care au făcut plăti ilegale catre gunoaiele de la Imbecilio

http://stirileprotv.ro/stiri/financiar/p...umuri.html
Este clar ca CNADNR nu facea acest pas "sinucigas" la nivel de imagine daca nu era vorba de ceva grav. Comunicatul CNADNR este insa mincinos. Se spune ca la Km 275+650 este vorba de defecte de executie din anii 2012 - 2013. Dar, asa cum ne arata fotoreportajele lui @adiarc, acea zona, intre acele doua podete casetate a fost COMPLET REFACUTA in 2014! Ba chiar in vara trecuta, intarzierea la reconstructia acestui sector era principalul motiv de a pune sub semnul intrebarii inaugurarea in 2014.

Cum poate avea defecte din 2012-2013 ceva construit in 2014?!

Raman deschise problemele cu viaductul, care la culeea 1 a avut prima surpare in 29.03.2012 (!!), inainte de instalarea lansatorului de grinzi si debleul unde sunt inca necesare mari volume de excavatii.


Fișier(e) Atașat(e)
.pdf   Comunicat CNADNR SA 03 09 2015 Autostrada Orastie - Sibiu lot 3.pdf (Mărime: 92.78 KB / Descărcări: 191)
Ar fii a 4 oară cand se reface aceasta zona , fara consolidări majore , sub planul de alunecare , a căruia adâncime nici nu se știe
Iar declarația lui Neaga -Neaga tot , ca vor deschide peste o luna- o luna jum , sunt povesti de adormit copii.....decât daca vor lucra iarăși , ca înainte de alegeri , pe repede înainte , fara respectarea standardelor de calitate.....la fel de interesant este cum vor turna emulsie si asfalt prin Noiembrie......

Sa fie clar.....încă nimeni nu știe amploarea dezastrului , in lipsa unei expertize adevărate , iar daca e sa comparam,cu ce s-a întâmplat la dealul Sacel , acolo , consolidarea a durat , vreo un an si jumătate......nici vb de o luna si jumătate
Evident ca reparatia in doar o luna este exclusa, de vreme ce de fiecare data reconstructia a durat 3-4 luni si asta cu incalcarea etapelor tehnologice. Nu cred ca Impregillo va mai risca o deschidere politica, fara sa aiba certitudinea ca tehnic autostrada este viabila.
Vineri am fost la Aciliu pentru a vedea cum se lucreaza la reparatii, la doua saptamani de la inchiderea tronsonului. Mobilizarea de forte consta in doua roabe si patru muncitori in Debleul Aciliu si intr-un excavator si doua basculate in Dealul Apoldu. Mai sa crezi ca se va deschide peste inca doua saptamani...





Mergi la:


Utilizatori care citesc acest subiect: 2 Vizitator(i)