Aceasta este Arhiva Forumului Construim Romania.
Pentru continuarea discutiilor va asteptam pe Noul Forum Construim Romania

Punctajul Subiectului:
  • 3 Voturi - 5 medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
A1 București - Sibiu - Arad - Nădlac
Multumesc @adiarc. Pozele si documentarea ta din teren au fost de baza Smile

Din pacate oamenii sunt de o inconstienta colosala. Raspunsul dat ieri de Neaga a fost cu adevarat socant:

"Reporter: Cat de sigura este aceasta autostrada?"
"Narcis Neaga: Cat de sigur este DN7 pe Valea Oltului?"

Ramai fara cuvinte in fata unor astfel de enormitati debitate de oficiali...
Situatia nu va fi atat de grava. Ministerul doar a asigurat utilaje care sa vegheze 24 din 24 zona si sa intervina in caz de urgenta.
Asigurarile Directorului CNADNR sunt o gluma sinistra!
asa cum anticipam , portiunea cu cele 2 podete a tinut.......11 zile...bravo Impregilo...dar mai ales bravo CNADNR si specialistilor acestei institutii

http://www.turnulsfatului.ro/28153/.html
Din pacate fix cum era de asteptat....
Din pacate a venit si primul accident:

Citat:În seara zilei de 21 decembrie, în jurul orei 22:30, a avut loc un accident la intrarea pe autostradă, la Nădlac, între două TIR-uri conduse de un șofer de origine germană și de unul de origine turcă...

http://specialarad.ro/accident-la-intrar...la-nadlac/
Vad ca s-a discutat mai sus, dar problema lipsei panourilor anti-orbire mi se pare destul de serioasa... noaptea, desigur. Cu faza scurta iti pui in pericol propria siguranta pe timp de noapte, nu mai spun ca nu vezi din timp indicatoarele si panourile informative. Ba te orbesc altii, ba ii orbesti tu pe altii. Am ajuns la concluzia ca este mai bine sa-i orbesti pe ceilalti pentru a fi in siguranta. Asta o spun din proprie experienta pe Bucuresti - Pitesti, sa conduci noaptea acolo este un chin psihologic.

Cred ca cea mai buna solutie, pentru viitor, ar fi un rand de pomi pe centrul autostrazilor. Din cate am auzit, asa a fost la inceput pe A1. Acum este tarziu, spatiul dintre balustrade este prea ingust. Alea nici nu se fura si au durata de viata infinita. Nu mai vorbim de ecologie.
... ma intreb cum rezista populatia Germaniei si Frantei ... in aceste tari nu exista panouri anti-orbire (cu mici exceptii) si inca n-am auzit pe nimeni sa se plânga. Noroc ca ne-am nascut noi, cu pretentii ...

A, si inca ceva: in Germania un sofer, daca se intalneste in trafic cu alt vehicul cu farurile prea puternice, nu se gandeste cum sa-i orbeasca la randul lui pe altii, ci se gandeste daca nu cumva si farurile lui deranjeaza pe altii si le ajusteaza in jos, ca sa nu mai deranjeze. E o mica diferenta, dar asta spune multe despre respectul reciproc si de aici decurge ceea ce numim civilizatie. Probabil pentru România parapetii anti-orbire ramân singura solutie. Ar trebui adoptata si pe drumurile judetene si comunale ...
---------------------------------------------------
- VREM AUTOSTRADA SIBIU-PITEȘTI -
1. Nu am spus ca am facut-o.
"Am ajuns la concluzia ca este mai bine sa-i orbesti pe ceilalti pentru a fi in siguranta."

2. Pe drumurile judetene nu mergi cu 130.

3. Am venit cu o solutie, de viitor, ce-i clar. Plantarea unor pomi pe centrul autostrazilor.
Pe A 1 pe centru n-au fost niciodata pomi. Daca tin eu bine minte, erau un soi de tufe / gard viu, oricum in caz de accident nu se punea viata in pericol daca cumva Dacia 1300 ajungea in contact cu tufele respective.
Putere...de ce nu mi-ati spus ca vreti putere ? Va imprumutam o locomotiva !


Mergi la:


Utilizatori care citesc acest subiect: 1 Vizitator(i)