Aceasta este Arhiva Forumului Construim Romania.
Pentru continuarea discutiilor va asteptam pe Noul Forum Construim Romania

Punctajul Subiectului:
  • 0 Voturi - 0 medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Regiotrans
#1
   

Azi dimineata in jurul orelor 5:45 un tren al Regiotrans format dintr-un cuplu automotor de tip "Caravelle" care circula pe relatia Dorohoi - Iasi a fost cuprins de flacari. Dupa iesirea din statia Dorohoi, in pasajul Broscauti s-a produs un incendiu la motorul celui de-al doilea vagon. In acel vagon se afla doar un conductor si niciun alt pasager, calatorii aflandu-se in primul. Acestia au fost evacuati in timp util pentru a preveni o tragedie.

   

Da doamne sa arda toate gunoaiele aduse din Franta de catre Comana,

Pompierii au intervenit cu doua autospeciale si au reusit sa stinga incendiul care la momentul ajungerii acestora deja luase amploare. Nu exista niciun ranit sau vreo persoana spitalizata, conform publicatiei online botosaninews.ro.

Plus o filmare cu tomberonul arzand: http://observator.tv/social/tren-in-flac...33767.html
Railway is my way!
#2
Regiotransul nu sa obosit sa emita un comunicat de presa in care sa isi ceara scuze fata de calatori pentru acest incident. In schimb Compania Naţională de Căi Ferate "CFR" - SA a dat un comunicat de presa in legatura cu acest incident:

http://forum.construim-romania.ro/showth...86#pid4886
Railway is my way!
#3
Sunt obositi deoarece au pierdut grav calatori pe M800 anul asta din cauza CFR si Softrans. RT a ciugulit calatori doar pe ruta CT-Buc, cei care nu au mai avut loc in trenurile CFR si ST in zilele de duminica, pe Buc-CT RT nu a avut clienti ca in alti ani.
Nu as fi surprins daca in 2015 RT nu mai intra pe M800 si sa ramana doar cu M300 si M900.
#4
Cazane bune de topit au astia, cand incep sa arda si astea pe Bucuresti - Curtea de Arges !!!
Railway is my way!
#5
Astfel de material rulant invechit trebuie sa dispara de pe caile ferate romane dar la momentul actual daca RT-ul TFC-ul si CFR-ul la capitolul malaxe/rame z le-ar retrage s-ar inchide o gramada de sectii.
#6
(31-08-2014, 13:28 )Bibicu a scris: Astfel de material rulant invechit trebuie sa dispara de pe caile ferate romane dar la momentul actual daca RT-ul TFC-ul si CFR-ul la capitolul malaxe/rame z le-ar retrage s-ar inchide o gramada de sectii.

Ma deranjeaza RT-ul ca are doar cazane, TFC-ul de bine de rau lea mai dat o spoiala pe ele, iar la CFR Calatori e jale, sunt bune si ele malaxele dar sa le modernizeze cu cine trebuie nu orice firma no name. Iar cu ramele Z au fost si sunt cea mai paguboasa achizitie a CFR Calatori a facut Remarul 16 Februarie la bani cu reparatile la ele.
Railway is my way!
#7
realitatea.net: Un miliardar român fugit din ţara de teama acuzaţiilor de corupţie s-a sinucis în toaleta unui avion

Citat:Potrivit site-ului noticiasrcn.com, este vorba despre Costel Comana, patronul companiei private de transport feroviar Regiotrans.

Jurnaliștii străini au mai anunțat că, potrivit unei femei care ar fi călătorit cu românul, acesta părea extrem de nervos și s-ar fi dus de mai multe ori la toaletă, în timpul călătoriei cu avionul. La un moment dat, pentru că nu s-a mai întors, femeia, care ar fi o angajată a omului de afaceri, a alertat personalul de la bordul aeronavei, care a spart ușa toaletei. Din păcate, era prea târziu.

Deocamdată nu se știe ce metodă a ales bărbatul pentru a-și lua viața.

Costel Comana, de 53 de ani, avea probleme cu justiția. Asociatul acestuia, Iorgu Ganea, a fost arestat pentru 30 de zile, săptămâna trecută, în dosarul unor subvențiilor acordate ilegal pentru compania Regiotrans. Și Costel Comana era urmărit în acest caz, fiind acuzat de dare de mită.

Mai mult, se pare că el fugise din țară, și s-ar fi aflat, de câteva săptămâni, în Brazilia. Potrivit revistei Forbes, omul de afaceri român figura în Top 500 miliardari.
---------------------------------------------------
- VREM AUTOSTRADA SIBIU-PITEȘTI -
#8
Programul trenului sezonier Brasov-Bucuresti Baneasa si retur care va intra in circulatie in perioada 03.07-06.09.2015:

Tren IR 14038


BRAŞOV 05.10

PREDEAL 05.41 -05.43

AZUGA 05.51- 05.52

BUŞTENI 05.57-05.58

SINAIA 06.06-06.08

COMARNIC 06.22-06.23

BREAZA hc. 06.31-06.32

CÂMPINA 06.40-06.42

FLORESTI PRAHOVA 06.53-06.54

PLOIEŞTI VEST 07.09-07.11

BUCUREŞTI BANEASA 08.01-08.03

CONSTANŢA 10.50



Tren IR 14039


CONSTANŢA 16.25

BUCUREŞTI BANEASA 18.57-18.58

PLOIEŞTI VEST 19.43-19.45

FLORESTI PRAHOVA 19.59-20.00

CÂMPINA 20.13-20.14

BREAZA hc.20.19-20.20

COMARNIC 20.27-20.28

SINAIA 20.41-20.42

BUŞTENI 20.49-20.50

AZUGA 20.55-20.56

PREDEAL 21.07-21.08

BRAŞOV 21.45
#9
Tarifele operatorului privat Regiotrans valabile incepand cu data de 03.07. pe ruta Brasov-constanta si retur:


http://www.regiotrans.ro/tarife/Tarife-t...-retur.pdf
#10
Mersul trenului sezonier Regiotrans BRAŞOV - BUCUREŞTI NORD - CONSTANŢA în perioada 17.06.2016 - 04.09.2016. Deci nu va mai circula prin Baneasa...

Brasov plecare 05:00, Bucuresti Nord sosire 08:17 plecare 08:40, Constanta sosire 11:32.

Constanta plecare 18:15, Bucuresti Nord sosire 20:51 plecare 21:07, Brasov la ora 00:25.

Pe relatia Bucuresti Nord-Constanta circula fara oprire, iar pe relatia Brasov-Bucuresti Nord opreste in toate statiunile de pe Valea Prahovei.

2h52' intre Bucuresti Nord si Constanta e imens (chiar daca au loc lucrari de amploare la podurile dunarene noi), mai ales ca va circula fara oprire. Mersul nu e batut in cuie, oricum pana la vara se poate schimba. Intre Brasov si Bucuresti Nord iarasi timp marit de mers si multe statii , nu stiu cat de indicat e sa mergi cu el 6h30' de la Brasov la Constanta. Anul asta timpul pe aceiasi distanta a fost de 5h40', evident rutat pe Baneasa, iar la retur un 5h20' incurajator, dar nu pentru viitorul din 2016....


Mergi la:


Utilizatori care citesc acest subiect: 1 Vizitator(i)