Aceasta este Arhiva Forumului Construim Romania.
Pentru continuarea discutiilor va asteptam pe Noul Forum Construim Romania

Punctajul Subiectului:
  • 0 Voturi - 0 medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Transferoviar Calatori
#1
MISIUNEA T.F.C.: Sa fie operatorul privat de transport feroviar de calatori cel mai focalizat pe necesitatile calatorilor, pe confort si siguranta, flexibil si aproape de calatorii sai.

VIZIUNEA T.F.C.: Transportul feroviar de calatori va fi intotdeauna cel mai sigur.

VALORI: Siguranta

Respect

Orientare catre calator

Flexibilitate

Confort

Raportul optim calitate / pret

SCURT ISTORIC: TRANSFEROVIAR CALATORI (T.F.C.) este un operator feroviar cu capital privat având ca obiect principal de activitate efectuarea transportului feroviar public de călători în trafic intern și internațional. T.F.C. asigura transportul de călători atât pe 5 secții neinteroperabile (Galati – Barlad, Buzau – Nehoiasu, Slanic – Ploiesti Sud, Titan Sud – Oltenita, Oradea - Cordau) cât și pe infrastructura interoperabilă in zona regionalei Cluj si Bucuresti.

OBIECTIVE:

Cresterea vitezei de circulatie si diminuarea timpilor de parcurs pe sectiile neinteroperabile;

Cresterea anuala cu 10 – 15% a numarului de calatori;

Scaderea cu 15 – 20% a numarului de reclamatii din partea calatorilor;

Diversificarea canalelor de promovare.
Railway is my way!
#2
Suparare pe unii bucurie pe altii, dar Transferoviar Calatori incet incet se reorienteaza pe linile secundare din SV tarii si renunta la Oradea, Cluj, Baile Felix.

Astazi a fost adus primul VT 614 76-1401-9/76-1402-7 care face perechea 15072/15073 Galati - Bucuresti - Galati .

           
Railway is my way!
#3
Iar avem DH2 pe Galati - Bucuresti - Galati.



Railway is my way!
#4
Modificare mers tren pe sectia Titan Sud - Oltenita

Stimati calatori,ca urmare a solicitarilor dumneavoastra incepand cu 1 septembrie mersul de tren pe sectia Titan Sud - Oltenita se modifica, trenurile avand 2 noi opriri in statiile Caldararu h. si Soldanu h. si totodata au aparut modificari si la orele de plecare/ sosire.
Railway is my way!
#5
Toate ca toate dar luni il prindem si noi pe VT 614 prin GdN? Pana acum am fost de 2 ori si degeaba Sad .
#6
A fost sambata pe aici sau dute pe Buzau - Nehoiasu acolo este al doilea VT 614 Wink .
Railway is my way!
#7
Stimati calatori,
In vederea efectuarii unor lucrari de intretinere a liniei pe distanta Budesti - Oltenita se vor anula urmatoarele trenuri :
Luni 27.10.2014= tren 15183 Titan - Oltenita anulat pe toata distanta;
Marti 28.10.2014=tren 15185 Titan - Oltenita anulat pe distanta Budesti - Oltenita; 15188 Oltenita - Titan anulat pe distanta Oltenita - Budesti; tren 15194 Oltenita - Titan anulat pe toata distanta.
Ne cerem scuze pentru neplacerile create si va multumim pentru intelegere
Railway is my way!
#8
Stimati calatori, avem placerea sa va informam ca automotoarele VT614 de pe rutele Cluj Napoca - Oradea si Bucuresti Nord - Galati au fost dotate cu internet wireless. In scurt timp tot parcul de automotoare va beneficia de acest serviciu. Va asteptam sa calatoriti alaturi de noi. O zi buna!
Railway is my way!
#9
Stimati calatori, va informam ca in jurul datei de 24 noiembrie vom incepe operarea sectiei Ploiesti Sud - Maneciu. Data exacta o vom stabili saptamana viitoare. Speram ca pana atunci se vor rezolva si problemele de racordare a statiei Maneciu la utilitatile fara de care nu se poate desfasura activitatea noastra (apa si energie electrica). CFR SA a facut demersurile necesare si asteptam si rezolvarea acestora. Saptamana viitoare vom afisa si mersul trenurilor. Vom incepe operarea a 4 perechi de trenuri urmand ca de la schimbarea mersului de tren din luna decembrie sa majoram numarul acestora. Materialul rulant necesar operarii va fi adus saptamana viitoare de la Cluj Napoca unde se afla pentru ultime verificari. Vom opera atat cu automoatoare tip VT cat si DH2. Sectia Ploiesti - Maneciu se afla in adminstrarea CFR SA. Parcursul trenurilor va fi de aproximativ de 1h si 50 min. Sectia are nenumarate limitari de viteza de 5 si 15 km/h in dreptul unor treceri la nivel cu bariere mecanice desfiintate. Totodata sunt si nenumarate restrictii de viteza date de starea unor podete. Pentru inceput, in afara de statia Ploiesti Sud unde avem casa de bilete, in punctele de oprire de pe parcursul trenului, biletele si abonamentele vor fi achizitionate de la personalul de tren. Va asteptam sa calatoriti cu trenurile noastre. Ne cerem scuze anticipat conducatorilor auto care vor incepe sa astepte la barierele mecanice la trecerea trenului, dar consideram ca ambele moduri de transport trebuie sa functioneze atat timp cat exista infrastructura necesara.
Railway is my way!
#10
Dar ce nevoie au ei de apa? Doar nu circula cu aburoasa...


Mergi la:


Utilizatori care citesc acest subiect: 1 Vizitator(i)