Aceasta este Arhiva Forumului Construim Romania.
Pentru continuarea discutiilor va asteptam pe Noul Forum Construim Romania

Punctajul Subiectului:
  • 0 Voturi - 0 medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Comunicate de presă CFR S.A. și CFR Călători
#21
   

O locomotiva reparata destul de recent, distrusa, un vagon DWA Bmee 21-70 (in total exista 11).. sau printre cele mai bune vagoane din tara asta, avariat (sper ca se da seama care va fi soarta lor.. la cum "merge" calea ferata in tara asta.. cel mai probabil vor putrezi pe langa multe altele..).. dar cel mai important si mai grav, mecanicul de locomotiva care a murit, din cauza unui idiot care nu-i in stare sa stea la o amarata de trecere la nivel.. presupun ca unul dintre soferii aia ( ca si majoritatea celor loviti de tren, de altfel) cu mentalitatea de " da ce sa imi faca trenul daca trec.. , ca abia se tareste si il vad eu cand vine" mda sigur.. i-a spulberat camionul cu 120km/h

                                                                               
Railway is my way!
#22
Previous Cu precizarea ca accidentul a avut loc in capul Y al statiei Valea Seaca (iesirea din Valea Seaca spre Bacau), respectiv la aceasta trecere la nivel, prevazuta cu semnale de avertizare optice si sonore.

Asa cum se vede si din fotografii, locomotiva a lovit chiar capul tractor al autovehiculului. Trenul in circula in aceas zona cu 120 km/h. Impactul a dus la ruperea cuplei dintre primul vagon si locomotiva si deraierea primului vagon. Ruperea conductei de frana a avut ca efect franarea de urgenta a trenului, care a continuat insa sa se mai deplaseze aproape 300 m pana la oprire cu primul vagon deraiat. Tragedia putea fi mult mai mare daca primul vagon ajungea sa propteasca in firul alaturat sau in stalpii de catenara, ceea ce ar fi dus la antrenarea deraierii intregii garnituri si la rasturanare vagoanelor. Locomotiva s-a oprit dupa aproape un kilometru, franata de sistemele de siguranta care se asigura de prezenta activa a mecanicului.

Din pacate inconstienta multor soferi duce la astfel de tragedii. Ignorarea semnalelor de la trecerile de nivel este un adevarat "sport national", care a dus la numeroase tragedii in ultimii ani. Cu toate acestea nu exista nici o campanie sustinuta de combatere drastica a acestui fenomen.

In UE pe liniile pe care circulatia feroviara se face la peste 160 km/h sunt interzise trecerile la nivel, tocmai pentru ca un eventual impact poate duce la deraierea catastrofala a trenului. Iata insa ca un impact la 120 km/h poate fi la fel de periculos.

Intrebarea este deci: au fost suficient de multe tragedii pentru ca autoritatile sa treaca in sfarsit la actiune?!
#23
Eu pentru dobitocul ala asa avansa si ipoteza sinuciderii. Pare un loc in care linia este dreapta iar vizibilitatea foarte buna. Cum sa nu vezi trenul care vine, basca te mai si arunci cu tirul in fata lui? Daca l-ar fi vazut si forta trecerea fara succes ma gandesc ca ii lovea in cel mai rau caz remorca... Dar sa sari in fata fix cu capul tractor, ceva e nu e in regula...
#24
Din pacate nu e in regula ca e sport national. Poti fii sigur ca probabil acelasi sofer, dar si altii care trec pe acolo fac/faceau asta frecvent. Cata vreme sunt marfare care trec cu 60-80, merge. Cand insa nimeresti un IR cu 120 s-a terminat. E efectiv o ruleta ruseasca pe care o joaca foarte multi soferi, inclusiv asa-zisi profesionisti.

Mai pun in completare cateva poze din ziarul local Desteptarea. In prima poza se vede cat de departe s-a oprit locomotiva.

[Imagine: accident-tren-Balcescu-8.jpg]

[Imagine: accident-tren-Balcescu-10.jpg]

[Imagine: accident-tren-Balcescu-29.jpg]

[Imagine: accident-tren-Balcescu-30.jpg]

[Imagine: accident-tren-Balcescu-40.jpg]
#25
Nu stiu daca a trecut 1 saptamâna de cand am scris ca, cel putin pe M800 si acolo unde se va circula cu 160, trebuie neaparat denivelate TOATE trecerile la nivel actuale.

Oare cati oameni e nevoie sa mai moara ca sa intelegem ?????

In cazul de fata trenul s-a mentinut cat de cat pe sine. Dar putea sa fie si altfel si vagoanele puteau sa fie insirate ca macaroanele, precum in accidentul din Spania de anul trecut (cu intrarea in curba de 80 cu 180).
---------------------------------------------------
- VREM AUTOSTRADA SIBIU-PITEȘTI -
#26
Direcţia Relaţii Internaţionale şi Mass-Media

Serviciul Relaţii Mass-MediaTel/Fax: 021.317.74.38; int CFR: 122312



Comunicat de presă



Bucureşti 20.09.2014


Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a redeschis sâmbătă, 20 septembrie, traficul feroviar pe secţia de cale ferată Valea Cernei– Topleţ.


Circulaţia trenurilor a fost închisă între staţiile Topleţ şi Valea Cernei pe 15 septembrie 2014 din cauza ploilor abundente, în urma cărora terasamentul căii ferate a fost spălat, în zona podeţului de la Km 397+850.


În perioada 15-19 septembrie 2014, trenurile de călători înscrise în grafic pe secţia Orşova - Caransebeş, au circulat deviat, prin Lugoj - Făget - Ilia - Simeria - Petroşani - Târgu Jiu – Filiaşi.

..........................................................................................................................................................................................................

Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” SA - companie care administrează infrastructura feroviară publică - desfăşoară o activitate de interes public şi contribuie la libera circulaţie a persoanelor, mărfurilor şi a bunurilor în interiorul ţării şi peste graniţă, în condiţii ecologice, eficiente şi de siguranţă.


Şef Serviciu Mass-Media: Oana Brânzan
Railway is my way!
#27
Bilete CFR online, noi facilitati


Bucureşti, 21 septembrie 2014

Bilete online pt copii, fara plata suplimentului de pat, la vagoane de dormit și cușetă
Bilete online pentru transportul bicicletelor


CFR Călători informează că, începând de luni, 22 septembrie 2014, pasagerii au posibilitatea de a cumpăra online si bilete la vagon de dormit/cuşetă pentru copiii cu vârsta de pana la 10 ani, astfel:

· fără plata suplimentului de pat în situația în care copilul este însoțit și nu ocupă un loc separat
· se platește tariful unui singur supliment de pat pentru 2 copii care ocupa împreună un singur pat

Reamintim călătorilor că NU este necesară tipărirea biletului online. Identificarea călătorului în tren are loc în baza unui act de identitate şi a ID-ului biletului electronic pe care călătorii și-l pot nota.

O altă facilitate pe care platforma online de vânzări bilete o oferă acum pasagerilor este aceea de a achiziționa ONLINE şi bilete pentru transportul bicicletelor nedemontabile. De asemenea, identificarea în tren a biletului pentru bicicletă se face prin prezentarea ID-ului biletului electronic aferent, iar tariful pentru transportul bicicletei este de 10 lei la trenurile InterRegio. Pentru trenurile Regio, tarfiul este de 5 lei şi se achită numai la casele de bilete.

Menţionăm că o bicicletă nedemontabilă poate fi transportată doar la trenurile care oferă acest serviciu, fiind semnalat printr-o pictogramă, uşor de recunoscut, ce apare la căutarea/afişarea trenurilor în aplicaţiile online Mersul Trenurilor şi Cumpără Bilete CFR.

În ceea ce priveşte bicicletele pliabile/demontabile, acestea pot fi transportate gratuit, pe toate trenurile, la clasa 1 şi a 2-a ca bagaj de mână, în limita spațiului disponibil. Informații pe această temă sunt disponibile pe http://www.cfrcalatori.ro, la rubrica Info utile/ Intrebări Frecvente / Transportul bicicletelor.

Totodată, platforma online de vânzări bilete permite pasagerilor să își personalizeze profilul de utilizator prin reținerea datelor utilizate în mod frecvent, precum trenuri, rute preferate, numele călătorilor.

*

CFR Călători acordă importante reduceri în funcţie de perioada de anticipaţie cu care este achiziţionat biletul. Reducerile pornesc de la 10% pentru o anticipaţie de 6 zile şi ajung până la 25% pentru anticipaţia de peste 21 de zile. Reducerea pentru cumpărarea cu anticipaţie se cumulează cu reducerea de 5% acordată pentru toate biletele cumpărate online. Pentru celelalte tipuri de reduceri comerciale şi pentru facilităţile de călătorie acordate prin acte normative, călătorii sunt rugaţi să consulte website-ul nostru, http://www.cfrcalatori.ro, secţiunea Tarife şi Oferte Naţionale.



CFR Călători mulțumeşte tuturor pasagerilor care își cumpără de fiecare dată bilet de tren!


**

Înainte de efectuarea călătoriei, rugăm pe toți pasagerii să se asigure că au achiziționat bilet pentru evitarea taxării suplimentare în tren și/sau suportarea costurilor amenzii conform reglementărilor în vigoare. Pentru informații actualizate despre circulația trenurilor, călătorii sunt rugați să consulte pagina de internet a companiei http://www.cfrcalatori.ro, să ne contacteze la numărul de telefon 021/9521 (pentru traficul intern) sau să se adreseze personalului nostru din stații.


Despre CFR Călători:

Societatea de Transport Feroviar de Călători CFR Călători S.A. este operatorul naţional feroviar de pasageri care efectuează transportul public de călători pe calea ferată. CFR Călători contribuie la libera circulaţie a persoanelor în interiorul şi în afara ţării, în condiții ecologice și de siguranță. Politica pe care managementul companiei o promovează este de a furniza servicii de transport feroviar de pasageri de calitate, cu un angajament față de societate în sensul garantării accesibilității pentru toate categoriile de cetăţeni.
Railway is my way!
#28
SERVICIUL RELATII MASS-MEDIA Tel/Fax: 021.317.74.38; int CFR:122312/122905

Nr: 7/3/322/22.10.2014



COMUNICAT DE PRESĂ



CFR SA închiriează 29 de secţii de cale ferată neinteroperabile



Bucureşti, 22 octombrie 2014



Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA organizează joi 23 octombrie 2014, la Bursa Română de Mărfuri (BRM), licitaţie publică cu strigare pentru închirierea a 29 secţii CF (1.016,2 km), care aparţin infrastructurii feroviare neinteroperabile.



Dacă până în prezent secţiile de cale ferată erau licitate grupat, începând cu luna octombrie, operatorii de transport feroviar licenţiaţi vor putea depune oferte pentru una sau mai multe secţii neinteroperabile.



Ofertele depuse se vor deschide joi, 23 octombrie 2014, la ora 10.00, la sediul Bursei Române de Mărfuri, persoanele juridice interesate să participe la licitaţie putând depune documentaţia până în ziua derulării procedurii, la ora 09.00. Durata de valabilitate a contractului de închiriere este de 4 ani, iar criteriul de atribuire va fi preţul cel mai mare.



Cele 29 de secţii de cale ferată neinteroperabile care se vor licita joi, 23 octombrie 2014, la BRM, se află pe raza sucursalelor regionale de cale ferată Bucureşti, Craiova, Timişoara, Cluj, Braşov, Iaşi, Galaţi şi Constanţa.



Sucursala Regională CF Bucureşti – 6 secţii neinteroperabile

Ploieşti Vest - Târgovişte Nord - Fieni - Pietroşiţa

Diţeşti - Gura Palăngii

I.L. Caragiale - Diţeşti - Moreni

Ploieşti Nord - Măneciu

Câmpina - Cămpiniţa - Telega

Ploieşti Sud – Armăşeşti



Sucursala Regională CF Craiova – 1 secţie neinteroperabilă

Bradu de Sus – Bradu Rafinărie – Pârvu



Sucursala Regională CF Timişoara – 3 secţii neinteroperabile

Caransebeş – Bouţari

Haţeg – Subcetate

Oraviţa – Anina



Sucursala Regională CF Cluj – 4 secţii neinteroperabile

Câmpia Turzii – Turda

Ilva Mică – Rodna Veche

Botiz – Bixad

Baia Mare - Baia Mare Nord



Sucursala Regională CF Braşov - 2 secţii neinteroperabile

Chileni – Voşlobeni

Sebeş Alba - Petreştii de Pădure



Sucursala Regională CF Iaşi – 6 secţii neinteroperabile

Dorneşti - Gura Putnei – Putna

Dornişoara – Floreni

Gura Humorului – Dărmăneşti

Crasna – Huşi

Zorleni – Fălciu Nord

Piatra Neamţ – Bicaz



Sucursala Regională CF Galaţi - 4 secţii neinteroperabile

Făurei – Tecuci

Mărăşeşti – Panciu

Comăneşti – Moineşti

Făurei – Urziceni



Sucursala Regională CF Constanţa – 3 Secţii neinteroperabile

Slobozia Veche – Ţăndărei

Medgidia – Tulcea Oraş

Medgidia – Negru Vodă.



“Ne aşteptăm ca operatorii de transport să sprijine menţinerea transportului feroviar pe aceste secţii neinteroperabile, mai ales că din această lună nu mai există obligativitatea de a licita minimum o grupă de secţii, ei având acum posibilitatea să participle la licitaţie doar pentru o secţie de cale ferată”, a declarat Macarie MOLDOVAN, director general al CFR SA.



CNCF “CFR” SA are posibilitatea să ofere în regim de închiriere - prin licitaţii publice la Bursa Română de Mărfuri -, secţiile de circulaţie aparţinând infrastructurii feroviare neinteroperabile către operatori economici, conform prevederilor HG 643/2011. Operatorii economici, desemnaţi câştigători, sunt obligaţi să preia şi personalul CFR existent sau care îşi desfăşoară activitatea pe secţia sau grupul de secţii aferent necesar pentru asigurarea pachetului minim social existent la momentul închirierii, în conformitate cu prevederile legislative. Prin programul de închiriere a secţiilor de cale ferată neinteroperabilă, CFR SA respectă unul dintre angajamentele asumate în faţa organismelor internaţionale.

................................................................................................................................................................................................................................

Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” SA - companie care administrează infrastructura feroviară publică - desfăşoară o activitate de interes public şi contribuie la libera circulaţie a persoanelor, mărfurilor şi a bunurilor în interiorul ţării şi peste graniţă, în condiţii ecologice, eficiente şi de siguranţă.

Şef Serviciu

Oana BRÂNZAN
Railway is my way!
#29
(23-10-2014, 02:37 )zofei.2006 a scris: “Ne aşteptăm ca operatorii de transport să sprijine menţinerea transportului feroviar pe aceste secţii neinteroperabile, mai ales că din această lună nu mai există obligativitatea de a licita minimum o grupă de secţii, ei având acum posibilitatea să participle la licitaţie doar pentru o secţie de cale ferată”, a declarat Macarie MOLDOVAN, director general al CFR SA.

Nimic mai neinteligibil. In orice tara europeana transportul public este asigurat de stat, nu trebuie sa faci zeci de licitatii la care nu participa nimeni doar pentru a avea un motiv pentru a inchide o linie. Iar domnul Moldovan uita ca unul dintre operatori e chiar CFR Calatori, cel care incurajeaza mersul cu nasul si limitarea numarului de trenuri pana dispare linia.

Privatul ,,rentabilizeaza'' doar linii bune si cu cerere mare , nu se ocupa de Oravita-Anina si alte linii turistice care ocolesc zeci de kilometri. Este o rusine modul in care se incearca desfiintarea asa cum s-a reusit si alte cazuri.
#30
SERVICIUL RELATII MASS-MEDIA Tel/Fax: 021.317.74.38; int CFR: 122312/122905

Nr: 7/3/326/23.10.2

COMUNICAT DE PRESĂ

2 secţii de cale ferată neinteroperabile adjudecate la licitaţia organizată de CFR SA



Bucureşti, 23 octombrie 2014

Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA informează că, la licitaţia publică, încheiată joi, 23 octombrie 2014, la Bursa Română de Mărfuri, au fost adjudecate 2 secţii de cale ferată neinteroperabilă, de pe raza de activitate a sucursalelor regionale Bucureşti şi Galaţi.

Operatorul economic SC RC-CF TRANS SRL, în calitate de gestionar de infrastructură feroviară, a adjudecat secţiile de circulaţie Ploieşti-Armăşeşti (SRCF Bucureşti) şi Făurei – Urziceni (SRCF Galaţi). Preluarea secţiilor adjudecate, inclusiv a serviciilor de transport feroviar public, se va face în maximum 29 de zile de la semnarea contractului.

   

Gestionarii de infrastructură desemnaţi câştigători sunt obligaţi să preia şi personalul CFR sau care îşi desfăşoară activitatea pe secţia sau grupul de secţii aferent necesar pentru asigurarea pachetului minim social existent la momentul închirierii, conform legii. Durata de valabilitate a contractului de închiriere este de 4 ani.


Pentru grupele de secţii neadjudecate, licitaţia pentru închiriere se va repeta pe 25 noiembrie 2014, dată limită şi pentru depunerea ofertelor.



“Prin închirierea infrastructurii feroviare neinteroperabile, CFR SA respectă angajamentele Guvernului României cuprinse în Scrisoarea de Intenţie, iar gestionarii de infrastructură care vor administra aceste secţii de cale ferată îşi aduc aportul la menţinerea transportului feroviar în aceste zone”, a declarat Macarie MOLDOVAN, director general al CFR SA.

..........................................................................................................................................................................................................

Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” SA- companie care administrează infrastructura feroviară publică - desfăşoară o activitate de interes public şi contribuie la libera circulaţie a persoanelor, mărfurilor şi a bunurilor în interiorul ţării şi peste graniţă, în condiţii ecologice, eficiente şi de siguranţă.

Şef Serviciu

Oana BRÂNZAN
Railway is my way!


Mergi la:


Utilizatori care citesc acest subiect: 1 Vizitator(i)