Aceasta este Arhiva Forumului Construim Romania.
Pentru continuarea discutiilor va asteptam pe Noul Forum Construim Romania

Punctajul Subiectului:
  • 0 Voturi - 0 medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rama Electrica Suburbana Hyperion
#1
Hyperion Bi-system Electric Multiple Unit

   



Cel mai nou produs al Softronicului ,Hyperion, este o ramă electrică bi-sistem capabila să opereze atât la 25 kV AC și 3 kV DC.

Hyperion este primul tren electric cu podea joasă vreodată construit în România, cu scopul de a reduce costurile și de a crește eficiența.

Trenul a fost construit folosind tehnologii de ultimă oră, după un proiect din 2012.

În același timp se bazează pe experiența anterioară a Softronicului în fabricarea și echiparea vehiculelor feroviare cu cele mai bune componente electrice, electronice și mecanice.

Confort și siguranță sunt aspectele cheie ale trenului Hyperion oferă compartimente-open space, acces gratuit la internet, sisteme de iluminat difuz și scaune confortabile. Toate aceste deplasarasări scurte și lungi, care efectuează o experiență plăcută și de agrement de călătorie.

Sisteme de monitorizare internă și externă a asigura siguranța pasagerilor, oferind vederi directe și înregistrări in cabina de conducere.

Trenul îndeplinește cerințele specifice ale tuturor standardelor europene (EN și UIC) și tehnice specificații de interoperabilitate (STI).

Trenul are patru vagone si a fost conceput pentru a atinge un nivel înalt de încredere și flexibilitate în serviciu, fiind un punct de referinta al sistemelor moderne de transport feroviar.

   

Caracteristici Tehnice:

Schita

   

Rama Hyperion este compusa din 4 vagoane:
MD1 – TI1 – TI2 – MD2

MD = Vagon motor cu cabină de conducere, transformator, convertizor de tracțiune și instalații de încălzire ventilație și aer condiționat.

TI = Vagon intermediar cu pantograf și HVAC .

Lungime totală rama electrica: 69 935 mm

Latime rama:

- 2930 mm
- 600 mm la intrare şi în compartimentele pasagerilor
- 800 mm înălțime din podeaua vagon intermediar zona boghiurilor
- 1 250 mm la nivelul podelei în zonele boghiurilor motoare

Lungime vagon motor: 20 367.5 mm

Lungime vagon intermediar: 14 600 mm

Numar usi: 8 (cate una pe fiecare parte a vagonului)

Lățimea ușilor de acces: 1 300 mm

Masa totală (încărcare excepțională): 170 t

Tensiunea de alimentare: 3 kV DC / 25 kV - 50 Hz AC (sisteme bistandard
de alimentare)

Pantografe și transformatoare: 2 pantografe și 2 transformatoare

Motoare electrice: două motoare de tractiune asincrone pe
boghiu de 430 kW (total de putere 1720 kW)

Accelerație maximă: 0,8 m /s2

Numărul total de pasageri pe scaune: 188 + 1 persoană cu handicap

Numărul total de pasageri în picioare: 225 (4 pasageri / m2)

Performațe de tracțiune:

- Viteza maximă: 160 km/h
- Limita de aderență: 20 %
- Capacitatea de a porni pe o pantă de 35‰: până la viteza de 50 km/h

Performanța de frânare:

- Deceleraţia medie: 1 m/s2
- Limita de aderență: 15 %

Înălțimea cuplei frontale: 1060 mm

Toalete: standard de 1 + 1 pentru persoane cu handicap (HK)

Unități de aer condiționat: 4 HVAC (pasageri), 2 HVAC (cabina)

Hyperion este echipată cu urmatoarele:

- Sistem de frânare electro – pneumatic, cu discuri de oţel;
- Frână de parcare;
- Frână electro dinamică (pe fiecare osie motoare);

Hyperion este proiectată cu o frână de parcare cu resort capabilă să țina un tren cu încarcătură maximă pe o pantă de 40 ‰,fără orice altă sursă de energie pe vehicul.

Un aspect important este ca rama electrică produsă de noi este capabilă să frâneze de la 160 km/h în 1350 m.

Trenul are un display lateral cu LED ( 2 pe fiecare vagon motor și 2 pe vagoanele intermediare). Pe fiecare display sunt afișate: numarul/numele trenului, clasa vagonului, stația de plecare/sosire, stațiile intermediare.

Hyperion este echipată cu un sistem performant de supraveghere: înregistrare video preluată de camerele din interior, dar și înregistrări video preluate de camerele din exterior în momentul deschiderii ușilor (cu posibilitatea de descărcare și vizualizare a acestor imagini)

Postul de conducere:
                       

Exterior Hyperion:

                                           

Interior Rama Electrica Suburbana Hyperion

                                                               

In incheiere vreau sa spun urmatorul lucru: Ramele electrice sunt viitorul in transportul calatorilor cu trenurile Regio.

       
Railway is my way!


Mergi la:


Utilizatori care citesc acest subiect: 1 Vizitator(i)