Aceasta este Arhiva Forumului Construim Romania.
Pentru continuarea discutiilor va asteptam pe Noul Forum Construim Romania

Punctajul Subiectului:
  • 0 Voturi - 0 medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stiri din industria feroviara
#1
MAV ar putea construi vagoane pentru transportul de pasageri

   

Compania MAV intenţionează să lanseze producţia unui tren InterCity, scrie cotidianul Napi Gazdaság. „Am obţinut toate licenţele necesare pentru fabricarea vagoanelor care vor corespunde standardelor europene”, a declarat Ilona Dávid, CEO al MAV.

Versiunea finală a prototipurilor proiectate de inginerii MAV a fost dezvăluită în martie. Pentru dezvoltarea proiectului sunt necesare investiţii de 1,4 mld forinţi (4,5 mil euro), incluzând o finanţare a UE în valoare de 462 mil forinţi (1,5 mil euro).

Sursa: http://www.bbj.hu
Railway is my way!
#2
Ural Locomotives vrea să livreze locomotive pentru liniile BAM şi Trans-Siberian

   

Ural Locomotives ar dori să furnizeze locomotive pentru introducerea în circulaţie pe liniile Baikal-Amur Mainline (BAM) şi Trans-Siberian, a declarat directorul general al companiei, Alexander Saltayev.

Cele două linii au nevoie de material rulant capabil să opereze pe curent alternativ, ceea ce va necesita soluţii tehnice adiţionale.

„Avem aceste soluţii tehnice şi construim astfel de locomotive, care în prezent sunt testate pe linii ce au curent alternativ. Testele vor fi finalizate până la finele anului. Dacă RZD ar vrea să achiziţioneze vehiculele, suntem pregătiţi să le livrăm”, a declarat Saltayev.

Pentru cele două linii sunt necesare 338 de locomotive.

Sursa: http://www.rzd-partner.com
foto: englishrussia.com
Railway is my way!
#3
Guvernul maghiar vrea să naţionalizeze Bombardier MAV

Achiziţionarea MKB Bank de la grupul german BayernLB se pare că a fost doar începutul campaniei de achiziţii majore pentru guvernul maghiar întrucât oficilialităţile din Budapesta au anunţat că intenţionează să naţionalizeze mai multe companii din sectoare strategice printre care şi producătorul ungaro-canadian de locomotive Bombardier MAV şi să achiziţioneze în totalitate participaţia la MVM, cel mai mare producător şi distribuitor maghiar de electricitate , scrie Budapest Business Journal.

“Vom ajunge în curând la o înţelegere cu acţionarul canadian al Bombardier MAV, iar până la sfarşitul anului guvernul maghiar ar putea să facă şi alte achiziţii, care vor necesita însă o modificare a bugetului”, a spus ministrul dezvoltării naţionale Miklós Seszták, citat de Portfolio.hu.

Bombardier MAV, companie mixtă deţinută în proporţie de 65% de compania canadiană de tehnologie aerospaţială şi feroviară, de 25% de MAV, compania feroviară de stat din Ungaria, şi de 10% de angajaţi, produce, modernizează, repară, testează şi proiectează vehiculelor de transport feroviar de pasageri pentru piaţa maghiară şi pentru cea internaţională, potrivit informaţiilor preluate de pe site-ul companiei.

Ministrul a adăugat că în sesiunea din toamnă parlamentul ar putea vota un proiect de lege prin care guvernul maghiar ar putea prelua în totalitatea participaţia la MVM. Statul maghiar deţine 99% din MVM.

Sursa: http://www.zf.ro/zf-24/guvernul-maghiar-...v-13033212
#4
TMH şi RZD prezintă cea mai puternică locomotivă de marfă din lume

   

Transmashholding şi experţii RZD au implementat proiecte pentru a construi cea mai puternică locomotivă electrică de marfă din lume, locomotiva 4ES5K Yermak (cu patru secţiuni) şi locomotiva 2ES5 Scythian, cu tracţiune asincron.

Locomotiva 4ES5K permite tractarea vagoanelor foarte grele pe tip de teren dificil, unde RZD operează (în partea de est). Locomotiva este proiectată pentru a transporta trenuri cu o greutate de 7.100 de tone, spre exemplu, pe linia Tayshet – Taksimo a Baikal-Amur, fără a mai fi nevoie de locomotive adiţionale, dar şi a trenurilor ce transportă mărfuri de peste 9.000 tone. Seriile de locomotive urmează să obţină certificatele de conformitate în noiembrie 2014. RZD va comanda 53 de astfel de unităţi până în 2020, pentru a răspunde cerinţelor de creştere a traficului.

   

A doua locomotivă, 2ES5, este prima locomotivă electrică dotată cu sistem de tracţiune asincron. Achiziţia acestor locomotive va determina reducerea semnificativă a costurilor de mentenanţă şi reparaţii, precum şi a timpilor necesari efectuării acestor lucrări. La finele lui iulie, 2ES5 au primit certificatul de conformitate şi urmează să fie livrate din acest an. Pentru perioada 2014-2020, vor fi achiziţionate 200 de unităţi.

Achiziţionarea acestor locomotive va determina scoaterea din circulaţie a vehiculelor adiţionale pentru tractarea trenurilor, pe liniile Mariinsk – Irkutsk, Mezhdyrechensk – Taishet – Taksimo şi Mariinsk – Taishet – Taksimo.
Proiectul de dezvoltare al acestor vehicule face parte din strategia Rusiei privind dezvoltarea traficului foarte greu pe liniile Baikal-Amur şi Trans Siberian.

Sursa: http://eng.rzd.ru http://www.tmholding.ru
Railway is my way!
#5
Alstom şi Huawei lansează primul pilot 4G pentru CBTC

   

Alstom a lansat un pilon LTE pentru piaţa de metrou în scopul de a demonstra performanţa serviciilor prin reţelele radio cu bandă largă. Pilotul este utilizat de tehnologia Huawei, ca urmare a MoU semnat între cele două companii în aprilie 2014.

Alstom şi Huawei sunt pregătite să testeze noul echipament în cadrul punctului de lucru al Alstom din Valenciennes (Franţa). Huawei va furniza reţeaua LTE în timp ce Alstom va furniza trenul şi echipamentul la bord.
Prin utilizarea LTE, clienţii beneficiază din operarea unei infrastructuri wireless unice, care furnizează comunicaţii critice de voce, asigură securitatea sistemului de semnalizae al trenului în conformitate cu comunicaţiile de bandă largă şi standard ale CBTC.

Rezultatele au constat în scăderea costurilor pentru operator, creşterea gradului de fluiditate a informaţiilor furnizate pasagerilor şi creşterea disponibilităţii trenurilor.
Până la finele anului Alstom va putea furiza tehnologia LTE în cadrul unei soluţii de mai multe servicii convergente.
Railway is my way!
#6
Sper ca e bine unde postez:
Electroputere VFU va livra 12 locomotive unor companii din Uniunea Europeană
Citat:Grupul Grampet a semnat două contracte pentru livrarea a 12 locomotive construite în parteneriat cu Caterpillar Inc, cel mai mare producător de motoare din SUA. Noul model de locomotivă care va fi realizat la Craiova are un preţ de bază de peste un million de euro.
Sursa


Mergi la:


Utilizatori care citesc acest subiect: 1 Vizitator(i)