Aceasta este Arhiva Forumului Construim Romania.
Pentru continuarea discutiilor va asteptam pe Noul Forum Construim Romania

Punctajul Subiectului:
  • 0 Voturi - 0 medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stiri si informatii RATB
#1
Regia Automana de Transport din Bucuresti se pregateste zilele urmatoare sa scoata la traseu primul tramvai echipat cu sistem de supraveghere video a calatorilor, pentru a putea trage la raspundere pe cei care vandalizeaza tramvaiele.

Vandalismele pot fi taguri date cu marker, sau zgarieturi pe geamuri cu piatra de ascustit .

Echipamentul a fost instalat in cadrul uzinei URAC .
Primul tramvai echipat cu cu sistem de supraveghere video este V3A 163 a depoului Titan, dupa cum se poate vedea in pozele de mai jos.

                       

Acest vagon este dotat cu 6 camere cate 2 pe fiecare sectiune.
Railway is my way!
#2
Asa vom avea pe toate tramvaiele? Inclusiv pe LF-uri si ch-ppc-uri?
#3
Din data de 27.10.2014, liniile preorăşeneşti 408 şi 428 se vor reînfiinţa.

Ca urmare a încheierii contractului de transport public între Regia Autonomă de Transport Bucureşti şi Primăria Comunei Domneşti, începând cu data de 27.10.2014, liniile 408 şi 428 se vor reînfiinţa.

Autobuzele acestor linii vor circula pe următoarele trasee:

Linia 408 va funcţiona între terminalele „Ghencea” şi „CFR Domneşti”, pe Bd. Ghencea, Prelungirea Ghencea, DJ 602 (Şos. Tudor Vladimirescu, Şos. Alexandru Ioan Cuza).

Linia 428 va funcţiona între terminalele “Ghencea” şi “Ţegheş”, pe Bd. Ghencea, Prelungirea Ghencea, DJ 602 (Şos. Tudor Vladimirescu), DC 124 (Drumul Ciutaci), DJ 602 (Şos. Alexandru Ioan), DC 125 ( Şos. Curtea Domnească, Str. Caragea Vodă, Str. Transilvaniei).
Railway is my way!
#4
Începând cu data de 29.10.2014, Regia Autonomă de Transport Bucureşti înfiinţează staţia de autobuze “Stadionul Dinamo” (liniile 330, 335), pe Şos. Ştefan cel Mare, în ambele sensuri.
Railway is my way!
#5
(30-10-2014, 14:32 )zofei.2006 a scris: Începând cu data de 29.10.2014, Regia Autonomă de Transport Bucureşti înfiinţează staţia de autobuze “Stadionul Dinamo” (liniile 330, 335), pe Şos. Ştefan cel Mare, în ambele sensuri.
Stire foarte buna! Daca ar mai trece aceste autobuze pe centru(sa circule cum ar fi pe un culoar unic cu tramvaiele).
#6
Oprescu aseara invitat la o emisiune tv,a spus ca RATB-ul va fi transformat in societate comerciala,lucrurile fiind demarate deja in acest sens.
#7
80% din tramvaiele din Bucureşti ar trebui duse la casat

Primarul Capitalei recunoaşte că aproape toate tramvaiele din Bucureşti trebuie înlocuite, pentru că sunt vechi şi nesigure. Investiţia este însă egală cu tot bugetul Primăriei pe un an, aşa că edilul nu dă şanse prea mari pentru o schimbare în bine.
80% din tramvaiele din Bucureşti ar trebui duse la casat. Sunt ruginite, nu au aer condiţionat şi nici facilităţi pentru călătorii cu dizabilităţi.

„Acum, dacă ar fi, prin absurd, am nevoie de 400 de tramvaie noi”, spune Sprin Oprescu.

Problema este că bugetul Primăriei Capitalei nu poate suporta înnoirea parcului RATB. Un tramvai din import costă peste două milioane de euro. Dublu faţă de unul românesc. Soluţia autohtonă nu este însă pe placul primarului general. Sorin Oprescu nu crede că uzina RATB poate asigura necesarul de tramvaie: „Dânşii îmi spun că vor să facă 20 de tramvaie pe an. Asta este o glumă. Orice fabrică mare de tot nu poate să construiască mai mult de 15 tramvaie pe an”.

Uzina RATB din Bucureşti a livrat în ultimul deceniu 15 tramvaie noi. Potrivit RATB, în Bucureşti sunt 481 de tramvaie, care circulă pe 23 de linii, întinse pe trasee de 229 de kilometri de cale dublă. Primul tramvai electric din Bucureşti a circulat pe 9 decembrie 1894 pe traseul Cotroceni - Obor. Liniile de tramvai au apărut în 1871, când bucureştenii au putut călători în premieră cu tramvaie tractate de cai.


http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actual...e+la+casat



"Sorin Oprescu nu crede că uzina RATB poate asigura necesarul de tramvaie: „Dânşii îmi spun că vor să facă 20 de tramvaie pe an. Asta este o glumă. Orice fabrică mare de tot nu poate să construiască mai mult de 15 tramvaie pe an”.

Pai normal ca nu ai cum sa scoti 15-20 de tramvaie pe an din uzina daca n-ai piese? Daca o piesa vine in juma de an,cum sa scoti vagonul ? Ramai acolo cu el mult si bine si astepti sa vina piesa...
#8
Breaking News !!!

Primul efect,al privatizarii ratb-ului,va consta in ...CONCESIONAREA...celor mai importante linii de tramvai,si anume 1,21,32 si 41...Surse Wink
#9
Adevarul a scris:Primăria Capitalei: Punem la punct un plan pentru îmbunătăţirea circulaţiei tramvaielor de pe linia 1
[Imagine: 646x404.jpg]
Primăria Capitalei plănuieşte să pună la punct un plan care să îmbunătăţească circulaţia tramvaielor de pe linia 1 – cea mai lungă din Bucureşti – după cum au anunţat reprezentanţii Primăriei Capitalei.
„Încercăm să prioritizăm linia 1 de tramvai din Bucureşti, pentru că este cea mai lungă şi deseori apar blocaje. În unele zone se produc frecvent accidente“, a precizat Ion Dedu, şeful Direcţiei de Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei. De asemenea, spune Dedu, un plan de eficientizare a circulaţiei tramvaielor de pe această linie este esenţial, întrucât există zone în care tramvaiele circulă cu o viteză foarte mică. „Există zone în care tramvaiele de pe linia 1 circulă cu un kilometru pe oră“, mai spune directorul.
sursa:http://adevarul.ro/news/bucuresti/primar...index.html
Asta este un fel de pseudo-stire, caci Dedu nu spune ce va face anume, dar am postat stirea doar cu scopul de a marca faptul ca totusi macar o data Dedu nu s-a gandit la cum sa mai favorizeze traficul auto in oras.

(22-03-2015, 00:32 )lusica a scris: Primul efect,al privatizarii ratb-ului,va consta in ...CONCESIONAREA...celor mai importante linii de tramvai,si anume 1,21,32 si 41...Surse Wink
Inteleg ca ideea este sa se economiseasca cat mai mult pe RATB, pentru ca sa se faca diferite proiecte tampite de tip autostrada supsendata, iar in rezultat vom primi un oras si mai aglomerat.
#10
(26-03-2015, 22:05 )ADY881 a scris:
Adevarul a scris:Primăria Capitalei: Punem la punct un plan pentru îmbunătăţirea circulaţiei tramvaielor de pe linia 1
[Imagine: 646x404.jpg]
Primăria Capitalei plănuieşte să pună la punct un plan care să îmbunătăţească circulaţia tramvaielor de pe linia 1 – cea mai lungă din Bucureşti – după cum au anunţat reprezentanţii Primăriei Capitalei.
„Încercăm să prioritizăm linia 1 de tramvai din Bucureşti, pentru că este cea mai lungă şi deseori apar blocaje. În unele zone se produc frecvent accidente“, a precizat Ion Dedu, şeful Direcţiei de Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei. De asemenea, spune Dedu, un plan de eficientizare a circulaţiei tramvaielor de pe această linie este esenţial, întrucât există zone în care tramvaiele circulă cu o viteză foarte mică. „Există zone în care tramvaiele de pe linia 1 circulă cu un kilometru pe oră“, mai spune directorul.
sursa:http://adevarul.ro/news/bucuresti/primar...index.html
Asta este un fel de pseudo-stire, caci Dedu nu spune ce va face anume, dar am postat stirea doar cu scopul de a marca faptul ca totusi macar o data Dedu nu s-a gandit la cum sa mai favorizeze traficul auto in oras.

(22-03-2015, 00:32 )lusica a scris: Primul efect,al privatizarii ratb-ului,va consta in ...CONCESIONAREA...celor mai importante linii de tramvai,si anume 1,21,32 si 41...Surse Wink
Inteleg ca ideea este sa se economiseasca cat mai mult pe RATB, pentru ca sa se faca diferite proiecte tampite de tip autostrada supsendata, iar in rezultat vom primi un oras si mai aglomerat.

Daca e vb de 1 km/ora,inseamna ca face referire la Sincai,si ca acesta mai mult ca sigur intra in reabilitare


Mergi la:


Utilizatori care citesc acest subiect: 1 Vizitator(i)