Aceasta este Arhiva Forumului Construim Romania.
Pentru continuarea discutiilor va asteptam pe Noul Forum Construim Romania

Punctajul Subiectului:
  • 2 Voturi - 4.5 medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aeroportul Brașov ( XXX/LRBG )
#31
(19-09-2013, 14:09 )forumtrenuri.com a scris: Dupa cum se stie Ghimbav este halta pe linia de cale ferata Brasov-Sibiu, in acest sens poate sa puna cineva o harta/schita din care sa reiasa distanta dintre statia CF si locatia aeroportului ?

Sunt aproximativ 5 km de la aeroport pana la gara Ghimbav. Si 6.5 km de la aeroport pana la gara Bartolomeu. Link: http://goo.gl/maps/uq2HR

(19-09-2013, 14:09 )forumtrenuri.com a scris: Apoi statia CF a fost luata in considerare pentru a fi utilizata de catre pasageri, exista vreun document al lucrarii din care reiese modalitatile de transport prin care se vor deplasa pasagerii catre aeroport ?

Linia CF e destul de departe, ar fi nevoie de transbordare. Si, daca se va face, e mai avantajoasa folosirea garii Bartolomeu, unde exista deja un nod de transport public.

Accesul la aeroport va fi facut cel mai probabil cu autobuzele regiei de transport din Brasov. Traficul pentru care e dimensionat aeroportul este de 300.000 pax/an, adica aproximativ 850 pasageri/zi in medie (si cam 1500 pasageri/zi in zilele de varf). Intr-o ora vor trebui adusi si dusi la aeroport maximum 150-200 pasageri. La o cota de piata a transportului in comun de 25%, inseamna ~50 pasageri/ora, asigurabili cu 1-2 autobuze/ora. Da' mai e mult pana atunci.

(20-09-2013, 21:10 )bobby117 a scris: Priviti ce am gasit astazi cautand pe internet:

Poza din postul de mai sus etichetata "Brasov" e facuta la PTP, Le Raizet, in Caraibele Franceze. Aeroportul are 2.5 milioane de pax, deci e de aproximativ 10 ori mai mare decat ce este planificat pentru Brasov. Cum naiba au ajuns pana acolo pentru o poza cu un aeroport, habar n-am.

Terminalul va fi construit de un concesionar (daca s-o gasi asa ceva). Probabil va fi o solutie modulara, dat fiind impredictibilitatea traficului. Si mai probabil va fi o solutie ieftina, mult mai ieftina ca poza de mai sus.

Dimensionarea pentru 300 kpax ar insemna 2-4 porti versatile, in nici un caz cu jet-bridge-uri (pentru a putea deservi usor avioane mici, gen CR2-uri sau AT4-uri), si un terminal mic. Probabil gen "cutie", cu arhitectura ultra-simpla, dat fiind incertitudinea traficului si dificultatea de a atrage linii. Nu m-ar mira ca primul terminal la Brasov sa arate asa: https://ssl.panoramio.com/photo/91436244 . Da, e un cort.
#32
Fotografii noi realizate de catre "bogo74" @SSC la pista aeroportului din Brasov

[Imagine: o3z5.jpg]
[Imagine: vzcm.jpg]
[Imagine: ehc8.jpg]
[Imagine: cvyl.jpg]
[Imagine: 24yd.jpg]
[Imagine: mc61.jpg]
Without logistics anything is nothing ! Develop infrastructure and logistic will follow


Mergi la:


Utilizatori care citesc acest subiect: 1 Vizitator(i)