Aceasta este Arhiva Forumului Construim Romania.
Pentru continuarea discutiilor va asteptam pe Noul Forum Construim Romania

Punctajul Subiectului:
  • 0 Voturi - 0 medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Softrans
#11
Ma rog, un fel de ratusca Pendolino limitata la 160 si fara tilting de Craiova ... Big Grin

05.30 Craiova
08.36 Bucuresti Nord
08.46 Bucuresti Nord
11.20 Constanta

Am trait sa o vedem si pe asta...
Nu mai putin de 8 trenuri au plecari intr-un interval de 4 ore. spre Constanta intre 06.20 si 10.15.

Stai ca am facut rost si de retur...

14.20 Constanta
16.44 Bucuresti Nord
17.00 Bucuresti Nord
20.05 Craiova
#12
Deocamdata suntem siguri de-o oprire la Lehliu pe sensul spre Constanta.

Nu stiu ce fac cei de la Softrans dar vin foarte greu informatiile , pana in acest moment avem un tren ciudat care face 2h34' intre Bucuresti si Constanta si opreste doar o singura data.

Probabil ca nu sunt definitivate tarifele , altfel mi-e greu sa cred ca de la 2h11' cu 2 opriri am ajuns chiar in halul asta.

Deocamdata pe siteul lor oficial observam ca tariful Craiova -Constanta a scazut pana la 70 de lei , iar undeva in dreapta primim informatii vechi despre vizita de lucru a unui utc-ist exact ca pe vremuri. Semn ca cel tarziu la anul in primavara garnitura va fi la CFR Calatori...
#13
Un articol de ieri dintr-un ziar local in care este prezentat in mod eronat mersul de tren al ramei Hyperion pe ruta Craiova -Bucuresti -Constanta.

http://www.gds.ro/Actualitate/2014-07-26...l+Hyperion-

Este greu de inteles cum de s-a schimbat mersul peste noapte si de ce a pornit informatia gresita spre presa ...

Inca unul : http://www.micapi.ro/articole/evenimente...e-lei.html

E bine totusi ca presa serioasa inca nu a prezentat nimic. Nu surprinde faptul ca cineva prezinta un program eronat, depasit ca si informatie ci faptul ca aparitia articolelor este extrem de recenta, adica ieri !
#14
(25-07-2014, 18:04 )forumtrenuri.com a scris: Ma rog, un fel de ratusca Pendolino limitata la 160 si fara tilting de Craiova ... Big Grin

05.30 Craiova
08.36 Bucuresti Nord
08.46 Bucuresti Nord
11.20 Constanta

Am trait sa o vedem si pe asta...
Nu mai putin de 8 trenuri au plecari intr-un interval de 4 ore. spre Constanta intre 06.20 si 10.15.

Stai ca am facut rost si de retur...

14.20 Constanta
16.44 Bucuresti Nord
17.00 Bucuresti Nord
20.05 Craiova

Hai ca imi place de Softrans deci pleaca cu 15 minute inaintea lui 1987 dar ajunge dupa el Smile)) =))) .
Railway is my way!
#15
IR 1987 il depaseste pe 15980 la Cernavoda Pod unde sta cateva minute bune.

Primul e tren expres, este normal sa aibe liber. Daca asa au cerut cei de la Softrans trasa intre doua trenuri directe ale CFRCalatori, asta e...
#16
Un articol complet mincinos (inclusiv mersul postat), si care are in mod clar menirea de a induce oamenii in eroare. Angry

http://www.puterea.ro/social/tren-de-mar...97002.html

Nu domnilor, nu s-au facut 8 ore de la Bucuresti la Craiova decat poate in 2007 cand m800 era in reparatii si se ocolea pe centura ! Astazi suntem in 2014 iar trenurile fac si 5 ore si jumatate !


Poza e cu dedicatie pentru Baiazid, la fel si trenul de mare viteza... Tongue Ca sa cauti informatii despre Hyperion, cel mai bine e sa scrii ,,mare viteza'' si ,,litoral''. In mod ciudat ai sa gasesti destule articole...

Intre timp pe siteul oficial Softrans bate vantul, tot ce se stie este ca opreste la Lehliu si ca face 2h34' cu 160km/h. Foarte probabil sunt preocupati cu ,,reclama'' din presa, ca altfel nu imi explic...

Mie, sincer, mi-ar fi rusine sa promovez trenul cu astfel de articole si cu poza lui TGV Duplex. Mai lipseste sa intre pe-aicea si sa se planga ca-i criticam...

P.S. Cred ca trebuie sa ne hotaram daca ii spunem copy-paste sau articol comandat , intrucat treaba asta cu ,, opt ore in loc de sase '' incepe sa repete prea obsesiv. http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actual...+in+loc+de

Mai apoi, mila mi-e de oltenii aia care se sculara la 02.00 , ca sa fie in tren la 04.00, dupa capul lor de ziaristi neinformati ...

Clar ca au scris dupa comanda , aveau totul pregatit inclusiv un orar...
#17
Multumesc de dedicatie Smile Le-am raspuns...

Da, nici eu nu inteleg de ce aceasta promovare desantata a Hyperion drept ceea ce nu este. Hyperion este o excelenta rama electrica regio. Ce e rau in asta? De ce nu poate fi promovata ca atare? Poate asigura un serviciu de naveta excelent pe Bucuresti - Craiova, Bucuresti - Ploiesti ( - Brasov? ) etc.

Dar sa-l faci "tren de mare viteza" e jenant. Si ceea ce ma deranjeaza este ca se va repeta istoria de la drumuri. Ca si acolo s-au amestecat drumurile cu 4 benzi cu autostrazile si sustinerea publica pentru autostrazi a scazut, "ca doar avem deja".

La fel va fi si la trenuri, cand se va pune problema de linii HSR, o sa discutam ca "doar avem deja". Ca daca are bot plonjat, atunci Hyperion sigur e totuna cu TGV, nu?!
#18
,,Vazui'' ca ,,te semnasi'' cu numele forumului... In mod conspirativ aveau infiltrat si un agent ,,rus'' care tot ridica rangul la tren...

In alta ordine de idei, trebuie sa spunem ca si pe cei de la CFRCalatori i-am criticat atunci cand au lansat ,,trenurile de mare viteza'' chiar de ziua Americii Big Grin Adica sa nu se supere cei de la compania in cauza pe noi, dar atunci cand trebuie sa criticam, criticam iar cand trebuie sa laudam, laudam.

Pentru ca nimic nu este mai grav decat promovarea unei informatii false in mediu public, fie ca vorbim de o presa organizata, fie de un simplu blog.
#19
Si o informatie de ultima ora: intre timp pretul calatoriei intre Craiova si Bucuresti Nord cu Softrans s-a majorat de la 30 de lei la 40 de lei. Dodgy

Foarte probabil s-au gandit la faptul ca fiind un asa tren de mare viteza...
Tongue
#20
Pe CFR Calatori i-am laudat pentru 160 km/h. Da' n-a fost nicaieri vorba de "mare viteza". Putem sa laudam si Hyperion exact la fel. Numai ca e campania asta cu "mare viteza" pe care nu noi am inceput-o. Daca reasezarea lucrurilor si a informatiilor pe fagasul corect inseamna critica, atunci so be it...


Mergi la:


Utilizatori care citesc acest subiect: 1 Vizitator(i)