Aceasta este Arhiva Forumului Construim Romania.
Pentru continuarea discutiilor va asteptam pe Noul Forum Construim Romania

Punctajul Subiectului:
  • 0 Voturi - 0 medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Softrans
#91
Începând cu data de 01.09.2014 și până la noi dispoziții, trenul 15915 se anulează pe distanța Craiova – Filiași și va circula conform livret pe distanța Filiași – Motru Est Gr. Călători.

Începând cu data de 01.09.2014 și până la noi dispoziții, trenul 15918 se anulează pe distanța Filiași – Craiova și va circula conform livret pe distanța Motru Est Gr. Călători – Filiași.


.pdf   MersTrenuriModificate.pdf (Mărime: 63.18 KB / Descărcări: 206)
Railway is my way!
#92
Noul mers al trenurilor interregio Softrans pe rutele Craiova-Bucuresti Nord-Brasov si retur, respectiv Craiova - Bucuresti Nord-Constanta si retur valabil incepand cu deta de 24.09.2015 il gasiti aici :

http://softrans.ro/mersul-trenurilor.html

Ce am observat ? Reducere de timp, de data asta chiar faptic pe hartie, intre Bucuresti Nord si Ploiesti Vest, respectiv Bucuresti Nord - Campina. Nu cred ca am mai vazut timpi de 37' respectiv 1h01' de la inaugurarea reabilitarii acestei linii ! 36' este targetul modernizarii pentru viteze de 140 km/h conform proiect. Asta doar la dus insa, pentru ca la retur se pastreaza inca timpi de rezerva prea mari pentru recuperarea eventualelor intarzieri. lA CFR Calatori nu am observat inca modificari insa de la noul mers 2015-2016 cu siguranta vor fi, deci cca 1h pentru toate trenurile care circula cu viteze maxime pe cei 90km ai acestui tronson. !

De asemenea o reducere scurta de 3' pentru operatorul privat Softrans intre Bucuresti Nord si Constanta, tot la dus. Aici inca se mai poate, avand in vedere ca se circula cu 160km/h, si ca deseori trenul Softrans parcurge distanta de 146 km dintre Bucuresti Nord si Fetesti in doar 1h05', desi are oprire deci franeaza inainte de Fetesti.
#93
Dar sa vedem si ce creste... Creste timpul de deplasare pe ruta Craiova-Bucuresti Nord de la cca 3 ore la 3 ore 40', si nu numai la Softrans ci si la trenurile CFRCalatori. Si asta deoarece intre Videle si Bucuresti Nord au inceput lucrarile de reabilitare.
#94
IR 15931 recuperand puternic ieri:

Campina pl. 16.07
Ploiesti Vest sos. 16.27 ! pl. 16.28
Bucuresti Nord sos. 17.04!

Deci Campina - Bucuresti Nord in 57' si Ploiesti Vest-Bucuresti Nord in 36' !
#95
https://ziaruldeinvestigatii.ro/blog/pos...concurenta


EXCLUSIV Compania Softrans iese de pe rutele Craiova – Constanţa şi Craiova - Braşov. Cele două trenuri Hyperion vor fi închiriate de CFR Călători, care scapă de concurenţă

September 30, 2015
Scris de Adrian Bărbulescu
Publicat în Economie



SoftransCFR Călători se află în tratative avansate cu compania craioveană Softronic, pentru a închiria cele două automotoare Hyperion care circulă pe rutele Craiova – Constanţa şi Craiova – Braşov, au declarat pentru Ziarul de Investigaţii surse din conducerea operatorului feroviar de stat. În acest fel, CFR Călători împuşcă doi iepuri dintr-o dată – scapă de concurenţă şi se dotează şi cu două garnituri de ultima generaţie.
Tranzacţia ar putea avea loc la începutul anului viitor, pentru ca banii să provină din bugetul pe 2016, au precizat sursele. Prin închirierea celor două automotoare electrice de către CFR Călători, Softrans iese de pe rutele principale, unde era în concurenţă directă cu operatorul feroviar de stat, rămânând să opereze doar pe secţia Craiova – Motru.
Trenurile Hyperion făceau concurenţă garniturilor CFR Călători, atât prin dotările de ultimă generaţie cât şi prin tarifele mai reduse. Dacă la CFR Călători un bilet la tren Interregio Craiova – Constanţa costă aproximativ 90 de lei (depinde cu cât timp înainte îl achiziţionezi), la Softrans tariful este de numai 70 de lei.
Producătorul craiovean de rame şi locomotive electrice Softronic, controlat de antreprenori români, a fabricat recent al doilea tren electric Hyperion, în care a investit aproape cinci milioane euro, şi care va rula pe şinele din România în perioada următoare. În ultimul trimestru al acestui an compania are în plan începerea construcţiei celei de-a treia garnituri electrice. Anul trecut, compania a construit primul tren electric (Hyperion), finanţat de Garanti Bank cu 4,3 milioane de euro.
Softronic este o afacere antreprenorială românească, cel mai mare acţionar fiind Ionel Ghiţă, care deţine 30% din capital. Alţi doi antreprenori, Ion Gîrniţă şi Augustin Popescu, au fiecare o participaţie de 26,69%, iar Oana Miulescu are un pachet de 16,5% din titluri. Softronic a bugetat pentru acest an o cifră de afaceri de 115 milioane de lei, în creştere cu 4,3% faţă de 2014. Profitul net estimat pentru anul în curs este de 3,5 milioane de lei, după ce anul trecut Softronic a avut un câştig de 2,7 milioane de lei.
Înfiinţată în 1991 la Craiova, Softronic are aproape 200 de angajaţi şi îşi vinde în prezent locomotivele electrice în Ungaria şi Turcia, dată fiind lipsa de cerere de pe piaţa locală.
#96
Un punct de vedere oficial al CFR Calatori referitor la articolul prezentat mai-sus (posibilitatea inchirierii a doua automotoare electrice de la firma Softrans) gasiti aici :


http://forum.construim-romania.ro/showth...65#pid6265


Mergi la:


Utilizatori care citesc acest subiect: 1 Vizitator(i)