Aceasta este Arhiva Forumului Construim Romania.
Pentru continuarea discutiilor va asteptam pe Noul Forum Construim Romania

Punctajul Subiectului:
  • 1 Voturi - 5 medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lucrari de reabilitare a podurilor dunarene
#11
Tinand cont de curbele de acces pe poduri, atat de la Fetesti, cat si din Cernavoda Pod, este fizic imposibil ca un tren sa atinga 160 km/h pe poduri. Poate doar in accelerare dinspre Cernavoda spre Fetesti trenul sa ajunga la 160 pe viaductul de racord al podului.

Iar o refacere de aliniament care sa permita ridicarea vitezelor pe curbele de racord de la Fetesti si Cernavoda este practic imposibila, pentru ca linia este "prinsa" intre autostrada si localitati la Fetesti, respectiv intre autostrada, Canalul Dunare - Marea Neagra si capatul podului rutier Sfanta Maria de la Cernavoda.

Deci cu toata bunavointa, costurile de refacere ale aliniamentului ar fi prohibitive.
#12
Se vor reabilita si podurile A2? Mai ales avand in vedere ca, din ce stiu eu, podurile sunt un tot unitar auto/feroviar. Scuze daca s-a mentionat deja.
#13
Nu, reabilitarea vizeaza strict partea feroviara a podurilor
#14
160 pe pod, doar la cele balastate, in speta noastra ar insemna construirea unor noi poduri. Oricum o viteza de 80 este decenta.
#15
(13-07-2014, 15:08 )Empyro a scris: 160 pe pod, doar la cele balastate, in speta noastra ar insemna construirea unor noi poduri. Oricum o viteza de 80 este decenta.

Se poate face upgrade la poduri pentru a permite viteze maxime de 200 km/h, dar costa atat de mult incat mai bine faci altele noi.

Pentru ca trebuie sa puna terasament plus nu stiu ce intaritura la structura de rezistenta...

In concluzie, degeaba faci cativa km la 200 cu costuri enorme , daca n-ai continuitate pe tronson, cu siguranta linia Fetesti - Constanta va avea poduri noi atunci cand se va construi hsr, iar dupa logica mea asta va fi primul tronson de care se vor apuca in Romania.
#16
Compania Naţională de Căi Ferate "CFR" SA informează că în data de 28.07.2014 a fost semnat contractul cu Asocierea SC Arcada Company SA – SC Metabet C.F. SA – SC Compania Construcţii Feroviare SA,contract de lucrări aferent obiectivului „Lucrări de reabilitare a podurilor de cale ferată peste Dunăre – km 152+149 şi km 165+817, linia CF Bucureşti – Constanţa, SRCF Constanţa".

Valoarea Contractului (fără TVA) este de 122.630.482,54 LEI, iar perioada de execuţie a lucrărilor este de 23 luni.

Data de începere a lucrărilor nu va depăşi cu mai mult de 42 de zile data primirii de către Antrepenor a Acordului Contractual.
#17
In sfarsit o veste buna, se va circula macar cu 100km/h? Se cam apropie termenul de incepere al lucrarilor Big Grin
#18
Viteza maxima a trenurilor de calatori pe podurile de la km 152+149 şi km 165+817 va fi de 120km/h, in mod normal trenurile fara oprire ar trebui sa se circule chiar cu aceasta viteza prevazuta si acum in livret facand abstractie de restrictii.

Pentru trenurile de marfa viteza maxima va fi de 80km/h. Viteza proiectata a podurilor este mai mare, insa racordurile, structura (tablier metalic in loc de beton), si razele de curbura nu permit deocamdata viteze mai mari de exploatare. Deci degeaba te apucai de una daca este imposibil sa le rezolvi pe toate.

Pentru podurile Saligny, viteza maxima va fi de 60 km/h, insa imbucurator este faptul ca ele vor ramane operationale si dupa finalizarea lucrarilor, foarte probabil pentru a prelua trafic de marfa si regio la ore de varf.

Si daca totul merge conform planurilor lui Baiazid, peste cativa ani vom avea aici 5 fire de circulatie. Ce mai mataraie...Big Grin

Interesant este si faptul ca CFR Calatori a programat deja incepand cu 15.09 trenuri interregio care vor face doar 18' intre Fetesti si Cernavoda Pod, asta inseamna ca pana la anul nu se apuca de podurile noi ci vor lucra la Saligny.
#19
Saligny din datele care le am e de 100km/h in momentul asta, poate din motive de siguranta sa mearga cu 60km/h.
#20
(02-09-2014, 12:51 )Alex692 a scris: Saligny din datele care le am e de 100km/h in momentul asta, poate din motive de siguranta sa mearga cu 60km/h.

Viteza maxima cu care s-a circulat pe podurile Saligny a fost de 80km/h, foarte probabil ca urmare a elementelor de structura a podului. Chiar la data inaugurarii s-a circulat cu o astfel de viteza, insa nu neg ca viteza constructiva ar putea fi mai mare.

Reabilitarea lor din acest moment nu este una totala, astfel incat se va tine cont bineinteles, la stabilirea vitezelor maxime de circulatie a trenurilor, si de vechimea lor.

Informatia privind readucerea lor in functiune la viteza maxima de 60km/h o gasesti aici http://forum.metrouusor.com/viewtopic.ph...5&start=14, in documentul oficial prezentat.


Mergi la:


Utilizatori care citesc acest subiect: 1 Vizitator(i)