Aceasta este Arhiva Forumului Construim Romania.
Pentru continuarea discutiilor va asteptam pe Noul Forum Construim Romania

Punctajul Subiectului:
  • 0 Voturi - 0 medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vagon seria 21-47 reparat de Softronic
#1
Cu ocazia preluari Sectiei CF 914 Strehaia - Motru de catre Softrans sa decis cumpararea a 3 vagoane seria 21-47 de la Sirv Titu care sunt in curs de modernizare in fabrica de locomotive Softronic.

   
   


Vagoanele seria 21-47 sunt vagoane necompartimentate, destinate traficului suburban şi regional. Fiecare vagon este împărţit în câte două saloane mici ( 24 de locuri pentru 21-47) plasate la extremităţile vagonului şi un salon mare, central (40 de locuri pentru 21-47). Sunt utilizate la trenuri Regio ®.

Ca inbunatatiri aduse vagoanelor sunt inlocuirea instalatiei de incalzire vagoanelor aflata sub banchete si mutatarea acesteia pe peretele vagonului, inlocuirea grupului sanitar cu unul mai nou, inlocuirea geamurile cu geam termopan prinse tot pe cheder, deschiderea geamurilor se face prin glisare, inlocuirea banchetelor cu scaune ergonomice care ofera un confort sporit calatorilor, inlocuirea instalatiei de iluminat pe baza de becuri cu neoane.

Datele tehnice pentru vagoanele 21-47 produse de Astra Arad:

Ani de fabricatie: 1971-1980
Lungimea peste tampoane: 24.500 mm
Lungimea cutiei: 24.200 mm
Înălţimea podelei de la NSS: 1.255 mm
Lăţimea cutiei: 2.880 mm
Ampatamentul: 17.200 mm
Tara: 41,2 tone
Boghiuri: Minden-Deutz, cu frână cu saboţi şi roţi cu bandaj
Ampatamentul boghiului: 2.500 mm
Raza minimă de înscriere în curbă: Linie curentă: 150 m; Manevră: 80 m
Viteza maximă de circulaţie: 140 km/h
Frâna pneumatică: KE-GPR
Alimentare electrică: 1500 V 50 Hz c.a.
Încălzirea: cu radiatoare electrice.
Număr de locuri: 88
Număr cabine toaletă: 2, cu descărcare între şine

Dupa cum puteti vedea mai jos se puteau moderniza vagoanele si de catre CFR Calatori cu costuri minime.

   
   

Vechiul interior al vagonului.

   
   

Detalii fereastra vagonului dupa cum se observa geamul clasic a fost schimbat cu geam termopan.

   
   
   

Suporturile pentru bagaje au ramas neschimbate, bagajele fiind puse deasupra scaunului.

   

Sistemul de iluminat

   
   

Termostatul si sistemul de incalzire mutat pe peretele vagonului.

   
   

Noul grup sanitar al vagonului.

   
   
   

Tabloul de sigurante al vagonului este neschimbat.

   

Usa de intrare/iesire in vagon a ramas neschimbata.

   
   
Railway is my way!
#2
Usa de corespondenta intre vagoane

   

Detali aparat legare vagon, furtune de 5 Bar si priza IT .

   
   

Detaliu de boghiu Minden-Deutz .

   
   

Placute cu fabricantul vagonului .

   
   
   

Numarul vagonului cumparat de Softrans .

   

After and before.

   
   

In incheiere un panoramic cu vagonul reparat de Softronic .

   
Railway is my way!


Mergi la:


Utilizatori care citesc acest subiect: 1 Vizitator(i)