Mesaje: 735
16
Data înregistrării: Sep 2013
Reputație:
31
08-06-2014, 16:51
(Ultima modificare: 08-06-2014, 16:56 {2} de forumtrenuri.com.)
Testul de viteza s-a facut cu sau fara calatori ? In alta ordine de idei, vad deja in mers ca va fi introdus in circulatie un tren fara oprire care sa parcurga distanta dintre Bucuresti si Constanta in 2h25', bineinteles cu 140 km/h, si cu timpi destul de mari lasati pentru eventuale recuperari conform livret, ceea ce mi se parea o mare deziluzie. Crezi ca este posibil sa mai umble la mers cu doar o saptamana mai inainte de debutul trenurilor sezoniere astfel incat sa vedem ceva de genul 2 ore pentru tren fara oprire sau va ramane 2h25' si vor ajunge timpuriu?
Referitor la viteza maxima de 160km/h parca era ceva in instructie care nu permitea ca aceasta viteza sa fie atinsa in regim comercial daca exista treceri la nivel de cale ferata sau ma insel eu ?
Mesaje: 238
28
Data înregistrării: Mar 2014
Reputație:
12
Legat de trecerile la nivel de cale ferata se va impune o restrictie de 140 km/h in acele zone. Testul de viteza s-a facut fara calatori.
Railway is my way!
Mesaje: 735
16
Data înregistrării: Sep 2013
Reputație:
31
09-06-2014, 10:31
(Ultima modificare: 09-06-2014, 11:22 {2} de forumtrenuri.com.)
Deci daca pastreaza 7' timpi de rezerva ar trebui sa apara in livrete cu 2 ore, cu siguranta va circula in trasa 1980/1983 ca interregio. Sper sa mai introduca si alte trenuri cu 160 pe M800 mai ales ca s-au mai echipat ceva locomotive.
Foarte ciudat este ca Dorobantu si-a dat demisia doar cu cateva zile inainte de efectuarea testului de viteza, oare are legatura cu faptul ca mersul sezonier afisat deja pe cfrcalatori.ro este destul de larg ca timpi raportat cu mersul real ? Umbla vorba prin targ ca s-ar transfera la Regiotrans, o mare coincidenta in acest sens ar fi neprogramarea unui tren CFR de legatura la IR 1696 in ciuda prezentei unui tren de legatura IR ... dar Regiotrans.
Mesaje: 735
16
Data înregistrării: Sep 2013
Reputație:
31
20-06-2014, 09:09
(Ultima modificare: 20-06-2014, 09:13 {2} de forumtrenuri.com.)
Un videoclip avand ca subiect testul care a avut loc in data de 13 iunie 2014 pe magistrala 800 la viteza maxima de 160 km/h semnat Dobrotel Dobre, caruia ii si multumim cu aceasta ocazie.
.
Printre altele, aflam ca trenul de proba a purtat numarul 19083 (Interregio !!!) , trenul avand 6 vagoane tractate de locomotiva depou Bucuresti Calatori, nr. 480 -- 001-3 (Transmontana), procentul de franare fiind 175.
In clip vedem trecerea pe directa prin Branesti si Branesti Sat h
Mesaje: 735
16
Data înregistrării: Sep 2013
Reputație:
31
24-06-2014, 13:57
(Ultima modificare: 03-07-2014, 11:08 {2} de Mihai.)
Si un clip gasim pe You Tube in care puteti vedea trenul intorcandu-se in gara de Nord dupa efectuarea cu succes a testelor de viteza. Multumim userului adisoft
Mesaje: 735
16
Data înregistrării: Sep 2013
Reputație:
31
02-07-2014, 20:06
(Ultima modificare: 02-07-2014, 20:30 {2} de forumtrenuri.com.)
Ne apropiem pas cu pas de momentul in care in Romania trenurile vor putea circula cu viteze de 160 km/h inclusiv.
In prezent viteza maxima de circulatie este de 140 km/h. Pentru a se obtine cat mai rapid acest deziderat s-a propus modificarea in procedura de urgenta a actualului regulament 005
Dupa parerea mea personala cel tarziu pana la sfarsitul anului se va ridica viteza maxima de circulatie intre Bucuresti si Constanta si nu numai.
Mesaje: 735
16
Data înregistrării: Sep 2013
Reputație:
31
Ne intoarcem acum in timp vreo 17 ani la momentul la care CFRCalatori efectua un test de viteza pe tronsonul Floresti-Buda la viteza maxima de 200 km/h. Totul intr-un reportaj realizat de TVR in acele vremuri.