Aceasta este Arhiva Forumului Construim Romania.
Pentru continuarea discutiilor va asteptam pe Noul Forum Construim Romania

Punctajul Subiectului:
  • 4 Voturi - 4 medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
M800 : București - Constanța - Mangalia
#31
Conform http://www.forumtrenuri.com/t3594p350-di...iniei-m800 vor fi 3 locomotive care vor tracta garnitura de 160 km/h. Vagoanele vor fi permanent aceleasi. Trenul sosit in Gara de Nord cu o locomotiva va pleca cu alta spre Constanta. Locomotivele sunt: cele 2 Phoenix 473-003 si 004 si desigur Transmontana 480-001.

Celelalte trenuri nu vor putea merge si ele cu 160 datorita lipsei de vagoane capabile. Locomotive ar mai fi (delfinii).

Dupa parerea mea se cere organizarea unei licitatii pentru 30 de vagoane si 10 locomotive noi capabile 200km/h (sa zicem un contract pe 5 ani, cu cate 6 vagoane pe an, respectiv alt contract cu 2 locomotive pe an). Sau macar inca un lot de 10-15 delfini...
---------------------------------------------------
- VREM AUTOSTRADA SIBIU-PITEȘTI -
#32
PROTV (inclusiv filmare din tren): Cat dureaza un drum Bucuresti-Constanta cu noile trenuri de mare viteza ale CFR. Calatorii spun ca au trait un "miracol".
---------------------------------------------------
- VREM AUTOSTRADA SIBIU-PITEȘTI -
#33
Vancouver, pentru distante pana in 400 km cred ca ar fi mai rentabile in principal niste rame electrice care sa penduleze cadentat pe toata durata zilei, deci inclusiv Bucuresti-Constanta la 160 km/h, mai ales ca trenurile nici macar nu merg mai departe de Constanta.

Vagoanele cu locomotive sunt bune dar doar puse la orele de varf, cum ar fi actualul 1580/1589 si in mod special pe rute lungi pe coridorul 4 cum ar fi Constanta/Bucuresti -Arad sau mai departe Ungaria/Austria.

P.s. IR1987 a avut o oprire nepravazuta la Ciulnita, sa vedem in ce timp va ajunge.
#34
Deja la Ramificatia Borcea are 33 de minute intarziere.
Railway is my way!
#35
(05-07-2014, 01:57 )vancouver a scris: PROTV (inclusiv filmare din tren): Cat dureaza un drum Bucuresti-Constanta cu noile trenuri de mare viteza ale CFR. Calatorii spun ca au trait un "miracol".

...Si le-am spus sa nu zica "mare viteza"... Sad
#36
Intr-un fel au si ei dreptate pentru ca daca trenurile pot minim 200 km/h pot intra in categoria trenurilor de mare viteza. Big Grin 200 km/h inclusiv trece deja granita conventionala.

Bine, ca nu circula cu viteza de 200 sau ca pot circula doar cu 195 km/h asta este o alta discutie, insa sa nu uitam ca linia Bucuresti-Constanta chiar poate 200 km/h intre Pasarea si Fetesti cu mici exceptii, in conditiile in care s-ar face tranzitia la ETCS 2 .

Deci macar partial posibilitatea de high-speed ne este la indemana.
#37


#38
(05-07-2014, 10:44 )63-1143-5 a scris: Deja la Ramificatia Borcea are 33 de minute intarziere.


A sosit cu 30' intarziere in Constanta. Avand in vedere ca IR1932 a ajuns la timp, este foarte clar faptul ca IR1987 a avut o problema tehnica.

Chiar Imi pare rau de cei care au fost in tren, se pare ca au mers cu 160 doar pana la Ciulnita, IR1983 cu 140 a ajuns in cca 2h 10'.
#39
Daca celelalte 3 curse de azi se desfasoara fara probleme, incidentul de la 1987 va fi trecut cu vederea....
#40
Vad ca se ingroasa gluma pentru ca si IR1986 are probleme. Cu siguranta exista o defectiune tehnica la aceasta garnitura, se pare ca IR1987 a fost oprit la Ciulnita pentru un fum vizibil la unul din vagoane, de la Ciulnita la Constanta ruland cu viteza inferioara celei inscrise in livret.


Mergi la:


Utilizatori care citesc acest subiect: 1 Vizitator(i)