Aceasta este Arhiva Forumului Construim Romania.
Pentru continuarea discutiilor va asteptam pe Noul Forum Construim Romania

Punctajul Subiectului:
  • 4 Voturi - 4 medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
M800 : București - Constanța - Mangalia
#11
Trenurile care vor circula cu viteza maxima de 160 km/h vor scoate o medie de 146km/h pe portiunea vitezista de 139 km dintre Bucuresti Baneasa si Fetesti, timpul efectiv de circulatie fiind doar de 57'

Intre Lehliu si Fetesti viteza medie va depasi chiar si 146 km/h pe cei 76 km parcursi. Insa cel mai rapid tronson va fi Lehliu-Ciulnita , cei 39km fiind parcursi doar in 15' , rezultand o viteza medie de 156 km/h !!!

Se mentin in continuare timpi largi pentru eventuale recuperari astfel incat timpul real de deplasare a acestor trenuri va fi mai scurt chiar si cu 10' fata de ceea ce scrie pe bilet.
#12
Ai livretul?
#13
IR 1987:

Bucuresti Nord Gr. A 09:00
Ram. Pajura 09:07
Bucuresti Baneasa 09:09
R3 Pantelimon 09:12
Pantelimon 09:13
R2 Pantelimon 09:14
Ram Pasarea 09:15
Pasarea 09:16
Branesti Sat 09:18
Branesti 09:19
Islaz h 09:20
Fundulea 09:24
Mostistea h 09:26
Sarulesti 09:28
Preasna Hc 09:31
Lehliu 09:35
Dor Marunt Sat 09:37
Dor Marunt 09:38
Dalga h. 09:41
Bogdana h 09:44
Dragos Voda 09:45
Ivanesti h 09:48
Ciulnita 09:50
Ogoarele Hc 09:53
Perisoru 09:55
Recolta Hc 09:56
Jegalia 09:58
Stefan cel Mare H 10:00
Baraganu 10:02
Fetesti 10:06
Ramificatia Borcea 10:09
Ovidiu 10:13
Dunarea Hm 10:16
Cernavoda Pod 10:22
Saligny 10:28
Mircea Voda 10:31
Medgidia 10:35
Post Medgidia Gr. B 10:36
Castelu Hc 10:37
Dorobantu 10:39
Poarta Alba Hc 10:41
Basarabi 10:44
Murfatlar Hc 10:46
Valul lui Traian 10:48
Palas 10:51
Constanta P1 10:53
Constanta 10:58

IR 1986:

Constanta 13:10
Constanta P1 13:13
Palas 13:15
Valul lui Traian 13:18
Murfatlar Hc 13:20
Basarabi 13:22
Poarta Alba Hc 13:25
Dorobantu 13:27
Castelu Hc 13:28
Post Medgidia Gr. B 13:29
Medgidia 13:31
Mircea Voda 13:36
Saligny 13:40
Cernavoda Pod 13:46
Dunarea Hm 13:51
Ovidiu 13:54
Ramificatia Borcea 13:58
Fetesti 14:01
Baraganu 14:05
Stefan cel Mare H 14:07
Jegalia 14:09
Recolta Hc 14:10
Perisoru 14:11
Ogoarele Hc 14:13
Ciulnita 14:16
Ivanesti h 14:19
Dragos Voda 14:22
Bogdana h 14:24
Dalga h. 14:27
Dor Marunt 14:30
Dor Marunt Sat 14:32
Lehliu 14:34
Preasna Hc 14:37
Sarulesti 14:40
Mostistea h 14:43
Fundulea 14:45
Islaz h 14:49
Branesti 14:50
Branesti Sat 14:51
Pasarea 14:53
Ram Pasarea 14:54
R2 Pantelimon 14:55
Pantelimon 14:56
R3 Pantelimon 14:57
Bucuresti Baneasa 15:00
Ram. Pajura 15:02
Bucuresti Nord Gr. A 15:10
Railway is my way!
#14
Ok, bun asa. Avem ce sa urmarim pe IRIS Smile

Cheers
#15
Direcţia Relaţii Internaţionale şi Mass-Media

Servciul Relaţii Mass-Media Tel/Fax: 021/317.74.38 Tel.CFR: 122312; 122905

Nr.7/3/181/02.07.2014


COMUNICAT DE PRESĂ

2 ore cu trenul de la Bucureşti la Constanţa şi retur



Bucureşti, 03 iulie 2014



Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA vă informează că începând din 04 iulie 2014, 4 trenuri de călători Interregio, care vor atinge viteza maximă de 160 km/h, vor parcurge distanţa dintre Bucureşti şi Constanţa, şi retur, în 2 ore.



Cele 4 trenuri Interregio, apte din punct de vedere tehnic pentru a circula cu viteza maximă de 160 km/h, vor asigura legătura directă între Bucureşti şi Constanţaîn 2 ore. Cursele vor opera de două ori pe zidin Bucureşti, cu plecare la orele 09.00, respectiv 16.00, şi din Constanţa cu plecare la orele 13.10, respectiv 19.20.



Călătorii care optează pentru alte intervale orare de călătorie, mai au la dispoziţie 2 trenuri Interregio care vor asigura, de asemenea, legătura directă între Bucureşti şi Constanţa, durata unei astfel de călătorii fiind de în 2h şi 25 minute, garniturile circulând cu o viteză maximă de 140 km/h.



Pentru celelalte trenuri Interregio, care aparţin atât operatorului naţional CFR Călători, dar şi operatorului privat Regiotrans, durata călătoriei va fi de 2h şi 35 minute/2h şi 45 minute, cu 3 şi 5 opriri în staţiile de cale ferată din parcurs, garniturile circulând pe relaţia Bucureşti Nord – Constanţa, şi retur, cu o viteză maximă cuprinsă între 120 - 140 Km/h.



“Toate programele de reabilitare a infrastructurii feroviare derulate de CFR SA pun un accent deosebit pe îmbunătăţirea relaţiilor cu clienţii noştri prin calitatea serviciilor oferite operatorilor de transport feroviar de călători şi de marfă. Proiectele noastre vizează în primul rând creşterea vitezei de circulaţie şi a siguranţei pe calea ferată şi, nu în ultimul rând, protejarea mediului înconjurător”, a declarat Macarie Moldovan, director general CFR SA.

.............................................................................................................................................................................

Compania Naţională de Căi Ferate CNCF „CFR” SA- companie care administrează infrastructura feroviară publică - desfăşoară o activitate de interes public şi contribuie la libera circulaţie a persoanelor, mărfurilor şi a bunurilor în interiorul ţării şi peste graniţă, în condiţii ecologice, eficiente şi de siguranţă.
Railway is my way!
#16
Dupa cum reiese din timpii de mai-sus care sunt conform livret (si 1988/1989 are timpii asemanatori), exista timpi largi in special intre ,Constanta - Medgidia dar si Baneasa-Nord.

Voi reveni maine cu o analiza aprofundata avand la baza timpii reali comparati la viteza maxima 140 km/h versus viteza maxima 160 km/h Cheers
#17
Si continuam cu 1988 si 1989 :


IR 1988

Constanta 19:20
Constanta P1 19:23
Palas 19:25
Valul lui Traian 19:28
Murfatlar Hc 19:30
Basarabi 19:32
Poarta Alba Hc 19:35
Dorobantu 19:37
Castelu Hc 19:38
Post Medgidia Gr. B 19:39
Medgidia 19:41
Mircea Voda 19:46
Saligny 19:50
Cernavoda Pod 19:56
Dunarea Hm 20:01
Ovidiu 20:04
Ramificatia Borcea 20:08
Fetesti 20:11
Baraganu 20:15
Stefan cel Mare H 20:17
Jegalia 20:19
Recolta Hc 20:20
Perisoru 20:21
Ogoarele Hc 20:23
Ciulnita 20:26
Ivanesti h 20:29
Dragos Voda 20:32
Bogdana h 20:34
Dalga h. 20:37
Dor Marunt 20:40
Dor Marunt Sat 20:42
Lehliu 20:44
Preasna Hc 20:47
Sarulesti 20:50
Mostistea h 20:53
Fundulea 20:55
Islaz h 20:59
Branesti 21:00
Branesti Sat 21:01
Pasarea 21:03
Ram Pasarea 21:04
R2 Pantelimon 21:05
Pantelimon 21:06
R3 Pantelimon 21:07
Bucuresti Baneasa 21:10
Ram. Pajura 21:12
Bucuresti Nord Gr. A 21:20








IR 1989:

Bucuresti Nord Gr. A 16:00
Ram. Pajura 16:07
Bucuresti Baneasa 16:09
R3 Pantelimon 16:12
Pantelimon 16:13
R2 Pantelimon 16:14
Ram Pasarea 16:15
Pasarea 16:16
Branesti Sat 16:18
Branesti 16:19
Islaz h 16:20
Fundulea 16:24
Mostistea h 16:26
Sarulesti 16:28
Preasna Hc 16:31
Lehliu 16:35
Dor Marunt Sat 16:37
Dor Marunt 16:38
Dalga h. 16:41
Bogdana h 16:44
Dragos Voda 16:45
Ivanesti h 16:48
Ciulnita 16:50
Ogoarele Hc 16:53
Perisoru 16:55
Recolta Hc 16:56
Jegalia 16:58
Stefan cel Mare H 17:00
Baraganu 17:02
Fetesti 17:06
Ramificatia Borcea 17:09
Ovidiu 17:13
Dunarea Hm 17:16
Cernavoda Pod 17:22
Saligny 17:28
Mircea Voda 17:31
Medgidia 17:35
Post Medgidia Gr. B 17:36
Castelu Hc 17:37
Dorobantu 17:39
Poarta Alba Hc 17:41
Basarabi 17:44
Murfatlar Hc 17:46
Valul lui Traian 17:48
Palas 17:51
Constanta P1 17:53
Constanta 17:58
#18
IR 1987 plecat la ora 09.00 din Bucuresti Nord are o intarziere nesemnificativa de cca 1' si se afla in prezent la Sarulesti, viteza maxima in acest moment este de 160 km/h.

La ora 09.35 trenul este ,,on time'' in trecere prin gara Lehliu, zero minute intarziere.

La ora 09.50 IR 1987 trece prin statia Ciulnita conform livret.

Statia Fetesti trecere la ora 10.06 ,,on time''.

Intre timp am fost la gara pentru ceva fotografii si un filmulet ce va fi postat curand...

Ora 10.56. IR 1587 soseste in gara Constanta cu 4 minute mai devreme decat pe bilet...Timp total de calatorie Bucuresti Nord - Constanta 1h54" !
#19
Primul tren care a circulat vreodata in regim comercial cu viteza de 160 km/h la sosirea in Constanta astazi 04.07.2014 (de Ziua Statelor Unite ale Americii Tongue)

Iata trenul:

IR 1987
plecare Bucuresti Nord 09.00
sosire Constanta 10.54

Cine ne spune primul cine este domnul in costum de nunta poate sa dea o bere Cheers


[Imagine: 1zLRKCF.jpg]





Si vedeta noastra la inceput de cariera in 160km/h...


[Imagine: hRh4oT8.jpg]




Din alt unghi dar cu fumaciosi.


[Imagine: kbCnpG4.jpg]


Eroul zilei asaltat de reporteri Tongue


[Imagine: DNoHkWE.jpg]



Trei paparazzi si o vedeta autohtona Big Grin Cine-a pus stalpul in drum...


[Imagine: AQpayI5.jpg]



IR 1587 plus vedere de ansamblu a peronului 1



[Imagine: JN0WGGy.jpg]




Putina lume a coborat din tren, in marea majoritate oficiali MT si CFRCalatori, forumisti, bloggeri si ceva ziaristi. Pe peron, foarte multa politie, reprezentanti ai garii Constanta si cativa ziaristi.

Doua televiziuni chiar au filmat sosirea trenului dar nici ele nu cred ca stiau exact ce filmeaza si de ce.



[Imagine: POOey4a.jpg]



Bicolor ...



[Imagine: qK2Ap2T.jpg]




Incep interviurile chiar in dreptul vagonului de clasa 1... Sau mai bine-zis vagoanelor ca erau o gramada, de inteles la atatea ,,oficialitati'' Tongue... Astazi a avut o compunere de lux, sa vedem insa de maine...




[Imagine: j1O4XvA.jpg]




[Imagine: O9rXbUL.jpg]



Si eu pe-aici...




[Imagine: HTKF9Hg.jpg]


Foto-reportaj realizat astazi 04.07.2014 in exclusivitate pentru Forum Construim Romania.
#20
Busted Smile


Mergi la:


Utilizatori care citesc acest subiect: 2 Vizitator(i)