Aceasta este Arhiva Forumului Construim Romania.
Pentru continuarea discutiilor va asteptam pe Noul Forum Construim Romania

Punctajul Subiectului:
  • 0 Voturi - 0 medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Automotoarele CFM modernizate la Remar Pascani
#1
Citat:Un tren a fost cuprins de flăcări pe traseul Ungheni-Strășeni

[Imagine: foto--video-un-tren-a-fost-cuprins-de-fl...095124.jpg]

În această dimineață, pompierii au fost alertați pentru a interveni în stația de tren Strășeni. Un incendiu a izbucnit în interiorul unui tren pe ruta Ungheni-Chișinău, notează UNIMEDIA.

Echipele speciale au fost chemate de către mașinist, care a îndemnat pasagerii să părăsească vagonul. Trei autospeciale au ajuns la fața locului, iar în mai puțin de 15 minute flăcările au fost localizate, fără ca niciun pasager să aibă de suferit.

Afectată de foc a fost cabina mașinistului și afumat vagonul din apropiere. Echipele de pompieri și salvatori au muncit în teren până la lichidarea completă a focarului. Circumstanțele și cauza incendiului urmează să fie stabilite.

SURSA: http://unimedia.info/stiri/foto--video-u...73104.html

Nu stiu ce naiba se intampla cu garniturile astea insa se pare ca sunt probleme serioase cu ele.
Pacat! Vor sari toti rusofonii cu gura ca REMAR Pascani a facut lucru de mantuiala.
#2
Sau poate a fost sabotaj. Smile
#3
Da ! Those russians ! Mai bine incearca si niste hyperioane ca sa nu arza la noi ...
#4
Gruia Stoica, vanat de moldoveni pentru 12 milioane de euro!

Loviturile judiciare se tin lant pentru miliardarul Gruia Stoica, aflat in stare de arest la domiciliu. Pentru ca, in afara de anchetele DIICOT si DNA, acum a venit si randul Procuraturii Generale din Republica Moldova de a declansa o ancheta penala pentru comiterea de fapte de coruptie impotriva patronului GFR.

Iar noul dosar survine in urma dezvaluirilor publicate in exclusivitate de „National” cu privire la suspiciunile legate de proiectul pilot de renovare a cinci trenuri apartinand I.S. „Calea Ferata din Moldova” de catre REMAR Pascani, societate controlata tot de catre miliardarul din Toflea. Informatii care, de altfel, au stat si la baza plangerii facute de mai multi deputati din Parlamentul de la Chisinau catre procurorul general al Republicii Moldova, Corneliu Gurin. Iar din „partea moldoveneasca” a afacerii, pentru care a fost platita in avans suma de 12 milioane de euro, vizat este fostul ministru al Transporturilor, Anatolie Salaru.

   

Inainte de incercarea esuata de preluare a CFR Marfa, pe cand Gruia Stoica se afla la apogeul afacerilor sale, acesta a dat o adevarata lovitura prin adjudecarea, prin intermediul societatii RMAR Pascani, a unui contract privind renovarea a cinci garnituri de trenuri model Diesel D1, fabricate in anii 1980 in Ungaria si apartinand I.S. „Calea Ferata din Moldova”. Extrem de interesant este ca banii platiti pentru renovare, aproximativ 12 milioane de euro, ar fi fost suficienti pentru cumpararea a patru garnituri noi, super performante!

Alte „ciudatenii” legate de semnarea acestui contract, verificate acum de procurorii moldoveni, sunt legate de excesul de zel dovedit de fostul ministru al Transporturilor si Infrastructurii Drumurilor, Anatolie Salaru pentru ca toate sa mearga ca pe roate. Astfel, Salaru, care este acum principalul suspect al Procuraturii Generale a Republicii Moldova, nu doar ca s-a zbatut sa imprumute banii, deloc putini, de la banci comerciale din Republica Moldova si din alte tari, dar i-a si platit in avans lui Gruia Stoica toate cele 12 milioane de euro, imediat cum a facut rost de intreaga suma.

Nu merge niciun tren!

   

La lansarea la Chisinau a primei garnituri de tren care a fost renovata la Pascani s-a insistat asupra modernizarii acestora prin montarea de computere de bord, aparate de aer conditionat si instalatii de internet wi-fi. Toate acestea nu s-au dovedit insa de niciun folos, trenurile „renovate” de firma lui Gruia Stoica incepand sa ia foc unul dupa altul. Iar intr-unul din cazuri incendiul a avut loc cand trenul era plin de calatori, ale caror vieti au fost astfel puse in pericol. Cert este ca, in momentul de fata, din cele cinci trenuri renovate pe bani grei, nici macar unul nu se afla in stare de functionare. Iar in tot acest timp guvernul de la Chisinau plateste in fiecare luna ratele exorbitante ale imprumuturilor contractate la banci de catre Anatolie Salaru. Cel care, dupa cum sustin surse din cadrul Procuraturii Generale din Republica Moldova, ar detine un imobil de lux in zona de nord a Bucurestiului.

Remedierea unui tren costa circa 2,2 milioane de euro.

Sursa: http://www.enational.ro/dezvaluiri/gruia...3874.html/
Railway is my way!
#5
Trenurile modernizate in Romania stationeaza din cauza ca nu au certificate de calitate.

Sursa: http://protv.md/stiri/social/am-bagat-mi...41761.html
#6
Ceva e putred la CFM. Adica garniturile astea pun viata in pericol iar cele nemodernizate sunt ok din punct de vedere al "certificatelor lu' peste prajit".
Tipic rusesc, nu-i intereseaza problema in sine, ii intereseaza doar hartogaria.
#7
Tongue 
Trenurile D1M în cursa rapidă Chișinău - Iași (Socola).

[Imagine: 21716763528_e17f1d57d9_b.jpg]
D1M la Socola by mishu88, on Flickr





http://www.bzi.ro/trenul-chisinau-iasi-i...deo-519637


Mergi la:


Utilizatori care citesc acest subiect: 1 Vizitator(i)