Aceasta este Arhiva Forumului Construim Romania.
Pentru continuarea discutiilor va asteptam pe Noul Forum Construim Romania

Punctajul Subiectului:
  • 0 Voturi - 0 medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rame electrice produse în România
#11
Este dezarmanta lipsa de cunostinte si pompierismul oficialilor. Afirmatii de genul "trenul oltenesc este la cel mai înalt nivel şi se poate compara cu orice tren - am fost cu trenuri în Franţa, în Germania, Italia, America - este exact la acelaşi nivel" sunt absolut ridicole.

Rama Hyperion este o rama de SCURT parcurs, adica de pana la 200 km. Ceea ce ce inseamna DIN CONSTRUCTIE trafic tip naveta, cu bagaje putine si confort redus, similar transportului public cu durata redusa de calatorie. Nu e nimic rau in asta. Acestea sunt caracteristicile acestei categorii de trenuri.

Asta insa nu inseamna ca se poate compara in vreun fel cu trenurile de lung parcurs, fata de care nu poate fi decat INFERIOR. La capitolul "autostrazi" politicienii au incercat ani de zile sa prosteasca publicul cu conventia ca un drum cu patru benzi si separator median ar avea ceva in comun cu autostrada. La caile ferate va aceeasi tentativa de prosteala, cum ca orice rama de tren cu cabina plonjata ar avea vreo legatura cu trenurile de mare viteza.
#12
Rama electrica Hyperion va intra in circulatie in serviciu interregio pe linia Bucuresti-Constanta incepand cu data de 1 august 2014 dupa surse provenite din cadrul actionariatului firmei Softronic. Este vorba de serviciile interregio care se limiteaza bineinteles la Constanta, linia spre Mangalia nefiind in totalitate electrificata . Teste in acest sens au avut loc chiar pe magistrala 800 in urma cu circa o luna de zile.

Pana atunci va continua serviciul trisaptamanal intre Bucuresti si Craiova dupa care in luna iulie serviciul se va mari la cinci curse dus-intors pe saptamana. Toate aceste servicii vor fi facute pentru compania CFR Calatori in baza unui imprumut gratuit al acestei rame pentru o perioada de timp determinata.
#13
Previous Total neinspirat. Hyperion este un "Desiro" electric. Ce sa caute pe Bucuresti - Constanta in sezon, cand traficul principal este turistic, cu calatori cu multe bagaje care nu incap in respectiva rama. De ce avem noi oare obsesia de a folosi patentul pe post de ciocan?
#14
Il vor folosi bineinteles pe trasele care se opresc la Constanta , astea sunt trenuri care sunt mai putin folosite de sezonisti. Vara sunt trenuri din ora in ora si chiar mai dese in intervalele orare aglomerate.

Pe Bucuresti-Craiova circula insa cam incarcat automotorul, poate in cazul acesta se putea alege o alta trasa.
#15
In continuare are doar 3 curse pe saptamana .
Railway is my way!


Mergi la:


Utilizatori care citesc acest subiect: 1 Vizitator(i)