Aceasta este Arhiva Forumului Construim Romania.
Pentru continuarea discutiilor va asteptam pe Noul Forum Construim Romania

Punctajul Subiectului:
  • 1 Voturi - 5 medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Reabilitarea garii Constanta
#11
Reabilitarea macazelor si a liniilor este finalizata:

[Imagine: bzx8.jpg]

[Imagine: 80af.jpg]
sursa: http://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=164&t=823

Viteza a fost crescuta de la 5km/h la 30km/h pe directe si 15km/h pe abateri.(cf. Mircea Hârjau, aceeasi sursa ca si pozele)

Posibil sa mai creasca o data viteza, la 50 km/h pe directe, asa cum ar fi normal. Asta dupa un timp de tinere sub observatie a lucrarii.
---------------------------------------------------
- VREM AUTOSTRADA SIBIU-PITEȘTI -
#12
Rezultatele lucrarilor din zona Palas sau Mostistea-Sarulesti deja se vad in timpii de mers reali dar din pacate nu si in mersul trenurilor sau livretele oficiale. Pacat, pentru ca chiar daca trenurile ajung acum si in 20'-21' de la Constanta la Medgidia totusi noul mers nu aduce nimic spectaculos pe acest tronson.

In esenta, daca scadem timpii de oprire in diverse gari de parcurs putem lesne observa ca daca ar fi programate sa circule direct, fara opriri, trenurile interregio actuale ar parcurge distanta Bucuresti - Constanta chiar si sub 2 ore (recordul putea fi chiar de 1h55' insa trenul a circulat cu opriri), cele mai dese performante fiind undeva la 2ore10'. Si totusi, in pofida acestor timpi foarte buni, CFR Calatori a anuntat timpi de 2h25' pentru tren fara oprire si 2h35'-2h47' timpi pentru trenuri cu 3-4-5 opriri ceea ce mi se pare imens si perfect nejustificat fata de ceea ce poate linia in prezent. Pentru ca sa pui tren fara oprire in 2h25' atunci cand el poate parcurge aceeasi distanta in 2h' si chiar mai bine de atat mi se pare ca este, putin spus rea credinta. Bine, poate vrei sa iei in considerare si ceva intarzieri neprevazute si trebuie sa ai timpi de rezerva dar atunci pui si tu macar un 2h09' in loc de 2h25' ,pentru imaginea sifonata a CFR eu zic ca conteaza enorm.

Am observat ca CFRCalatori a mai alocat ceva bani anul acesta pentru M800 in afara lucrarilor clasice de mentenanta ceea ce s-ar putea transpune in sfarsit si in modernizarea ramificatiei Medeea si pe care actualele sezoniere fac mai mult decat este cazul.
#13
Pe cand si reabilitarea Bucuresti Nord ?
#14
Totusi, intre Islaz h - Fundulea, terasamentul da semne de degradare, dovada ca au incarcat cu piatra sparta la maxim, pentru a se putea circula cu 160 km/h. Sa vedem cat va tine minunea, sau vom vedea o superba limitare de viteza la 70 in acea curba...
#15
Terasamentul ala a fost lucrat de Wiebe recent , in luna decembrie, si astfel de lucrari de intretinere se vor face anual. Wiebe a lucrat sub garantie, bineinteles.
#16
(13-07-2014, 15:10 )Empyro a scris: Pe cand si reabilitarea Bucuresti Nord ?


Pai uita-te la austrieci la Viena Central si vezi cat dureaza sa ai gara principala de la debutul lucrarilor pe un coridor.

Dupa calculele mele mai inainte de 2020 s-ar putea sa nu inceapa nimic la gara asta, mai ales ca e prinsa intr-un proiect aflat la stadiu de vorbe, si care presupune intrari hsr, legatura coridoarelor intre ele prin tunele si legatura hsr cu aceste coridoare. Costurile sunt enorme chiar daca nu mutam nimic.


Mergi la:


Utilizatori care citesc acest subiect: 1 Vizitator(i)