Aceasta este Arhiva Forumului Construim Romania.
Pentru continuarea discutiilor va asteptam pe Noul Forum Construim Romania

Punctajul Subiectului:
  • 1 Voturi - 5 medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Reabilitare trons.4 : SIGHIȘOARA - SIMERIA
#1
24 octombrie 2013

Fotoreportaj realizat de @V.T.

Iata cum arata imprejurimile statiei Hoghilag (M300 intre Danes si Dumbraveni). Firul nou e firul I. Poza e facuta spre Danes:

[Imagine: img_0860.jpg]


Cota sinei a fost ridicata considerabil, se vede in aceasta poza facuta in directia opusa, spre Dumbraveni (Medias):

[Imagine: img_0861.jpg]


Am ajuns in sfirsit sa vad si eu ce se intimpla la tunele. Acesta e cel de sub Hula Danesului, adica tunelul mare (al doilea daca vii dinspre Sighisoara spre Medias). Aici va fi intrarea pe partea Danesului (vedere spre est, spre Sighisoara):

[Imagine: img_0873.jpg]


Dupa cum se observa, joia la prinz e o forfota incredibila, zece muncitori pe metru patrat:

[Imagine: img_0869.jpg]


Linia noua, dupa ce iese din acest tunel va trece pe cele doua podete, prin cimpul cu hamei si va face jonctiunea cu actualul traseu in acea curba din plan indepartat (vedere spre vest, spre Danes):

[Imagine: img_0871.jpg]


Capatul celalalt al tunelului, aceeasi activitate febrila:

[Imagine: img_0875.jpg]

[Imagine: img_0877.jpg]


Nu m-am mai chinuit sa pozez la celalalt tunel pentru ca stadiul lucrarilor e acelasi ca la asta...
#2
Harta modificarilor de traseu de la Sighisoara:

[Imagine: sighisoara.jpg]
#3
Sântimbru - Alba Iulia, 11.07.2014



#4
11 iulie 2014

Poze de joia trecută dintre Mediaș și Daneș.

Mediaș.

[Imagine: P1050589.jpg]

[Imagine: P1050590.jpg]

[Imagine: P1050593.jpg]

[Imagine: P1050595.jpg]


Mediaș - Ațel.

[Imagine: P1050599.jpg]

[Imagine: P1050601.jpg]

[Imagine: P1050602.jpg]

[Imagine: P1050603.jpg]

[Imagine: P1050605.jpg]


Ațel.

[Imagine: P1050606.jpg]

[Imagine: P1050607.jpg]


Ațel - Dumbrăveni.

[Imagine: P1050609.jpg]

[Imagine: P1050610.jpg]

[Imagine: P1050611.jpg]

[Imagine: P1050612.jpg]

[Imagine: P1050613.jpg]

[Imagine: P1050614.jpg]

[Imagine: P1050615.jpg]


Dumbrăveni.

[Imagine: P1050616.jpg]

[Imagine: P1050618.jpg]

[Imagine: P1050620.jpg]

[Imagine: P1050621.jpg]

[Imagine: P1050624.jpg]

[Imagine: P1050625.jpg]
#5
Dumbrăveni - Daneș.

[Imagine: P1050626.jpg]

[Imagine: P1050627.jpg]

[Imagine: P1050628.jpg]

[Imagine: P1050632.jpg]

[Imagine: P1050633.jpg]

[Imagine: P1050634.jpg]

[Imagine: P1050635.jpg]

[Imagine: P1050636.jpg]


Daneș.

[Imagine: P1050637.jpg]

[Imagine: P1050638.jpg]

[Imagine: P1050639.jpg]

[Imagine: P1050640.jpg]
#6
Crăciunel, 11 iulie 2014.

[Imagine: P1060303.jpg]

[Imagine: P1060304.jpg]

[Imagine: P1060305.jpg]

Zona Coșlariu Podul Mureș.

[Imagine: P1060307.jpg]

[Imagine: P1060308.jpg]

[Imagine: P1060309.jpg]

Noul pod peste Mureș.

[Imagine: P1060311.jpg]

[Imagine: P1060313.jpg]

.............................

Câteva însemnări făcute din tren pe 11 iulie 2014:

O mică legendă: un pun barele înclinate („/”) înseamnă că într-o zonă este un stadiu al lucrărilor (de ex. terasament), iar în alta este al stadiu (de ex. linie nouă).

Copșa Mică - Șeica Mică
:terasament (pe partea dreaptă)

Șeica Mică - Micăsasa
: linie veche/ terasament/ terasament + piatră spartă + catenară + erau pregătite noile traverse/ linie veche cu multă vegetație pe ea. (pe partea dreaptă)

Micăsasa - Lunca
: demontată linia veche/ terasament/ terasament + piatra spartă/ montată șina veche/ terasament/ șină nouă și catenara montate. (pe partea dreaptă)

Lunca - Valea Lungă: șină nouă montată/ șină veche/ șină demontată (partea dreaptă)

Valea Lungă - Câmpul Libertății
: piatră spartă + traverse pregătire/ demontată linia veche/ doar șina scoasă/emontare șină veche/ șină veche (pe partea stânga). Pe partea dreaptă este linia nouă.

Câmpul Libertății - Blaj: pe partea dreaptă se circulă pe forul nou.

Blaj: patru sau cinci linii noi în gară, pe partea dreaptă.

Blaj - Crăciunel: linie veche/ terasament/ linie veche (stânga). Linie nouă pe firul din dreapta).

Crăciunel - Cistei: linie nouă fără catenară/ linie nouă + catenară/ se montează linia de contact (stânga). În unele zone, pe partea dreaptă este pregătit terasamentul pentru noul traseu).

Cistei - Mihalț: linie nouă/ scoasă linia veche/ terasament/ linie nouă/ scoasă linia veche/ linie veche + se scoate catenara/ linie nouă + catenară.

Mihalț - Coșlariu Podul Mureș: am pus pozele mai sus.

Coșlariu Podul Mureș - Coșlariu: este un traseu nou.

Coșlariu - Sântimbru: linie nouă + catenară (dreapta).

Sântimbru - Alba Iulia: am pus filmare mai sus.

Alba Iulia - Vințu de Jos
: pregătire terasament/ pod nouă făcut/ linie nouă + catenară/ începe să se monteze linia de contact/ spre intrarea în Vințu este linia veche (dreapta).

Între Alba Iulia și Vințu de Jos nu s-a făcut mare lucru. Se circulă pe un singur fir.
#7
AndiCFR a scris:De doua zile s-a dat drumul la firul 1 Dumbraveni-Atel. Viteza maxima este de 50 km/h.

Mai jos aveti un videoclip cu "ocolitoarea" din apropierea statiei Dumbraveni unde cel mai probabil se va construi un pod dintr-o singura bucata, pentru ambele fire..



#8
radutm a scris:2 fotografii de la bifurcatia DN1 cu drumul de Vintu de Jos:

[Imagine: eg0u9Mg.jpg]

[Imagine: CT4VlkW.jpg]

Pozele sunt facute sambata 26 iulie.
#9
27 iulie 2014

alexV a scris:26-27 iulie, capatul de la Coslariu al lotului Pizarotti. Cred ca fac o trecere peste calea ferata inainte de podul Mures, acolo unde DN-ul este momentan deviat

[Imagine: 5xXEJBr.jpg]


Podul Mures, sunt la ultimul segment

[Imagine: MUqSKNB.jpg]

[Imagine: s9F3t4r.jpg]

[Imagine: nqQauzf.jpg]

[Imagine: mrM0DCH.jpg]


Sambata la ora 14 lucrau

[Imagine: jXWzmfz.jpg]

[Imagine: mBkcXAy.jpg]

[Imagine: 7YWFXWi.jpg]


Dupa pod incepe lotul Aktor. M-am intalnit cu directorul de santier al Aktor, cu care am discutat vreo 5 minut, o sa pun mai jos raspusurile lui.
Paranteza: e deschis la discutii oricand, la santierul lor de langa Craciunelul de Jos.

[Imagine: npSOLmB.jpg]


Devierea traseului intre Coslariu si Cistei

[Imagine: ortNwBT.jpg]


Si ei lucreaza sambata

[Imagine: jqAUBJp.jpg]


Drifting cu camionu incarcat

[Imagine: ub8IVYd.jpg]


Nu stiu di ce sapa aici, langa Cistei. Sunt vreo 50-100 de metri pana la terasament

[Imagine: YeN3u20.jpg]

[Imagine: KLy6igg.jpg]


Prima surpriza: Intre Blaj si Craciunelul de Jos (<10 km) se circula pe noul fir in timp ce se construieste al doilea. Directorul de santier zice ca sunt doua zone de-astea pe sector, unde lucrarile au fost mai usoare si nu au fost incurcati de lucrarile de semnalizare.

[Imagine: 6q2uYrr.jpg]

[Imagine: lJLICmW.jpg]


Aici e podul peste Tarnava Mica. Sunt de fapt doua poduri simple unul langa altul. Momentan se circula pe cel vehi, care urmeaza a fi demolat si construit inca unul nou.

[Imagine: L0C09OO.jpg]


Consolidarea malului

[Imagine: tiZllFa.jpg]

[Imagine: kf8vVu4.jpg]

[Imagine: 2KSW2sD.jpg]


Podul peste DN14B de langa gara blaj arata asa:

[Imagine: 90H7zcp.jpg]


Si aici vor fi de fapt doua poduri unul langa altul. Asta e dublu si e aproape finalizat. In spatele lui urmeaa unul de 3 linii. Lucrarile la el vor incepe la anul, conform reprezentantului Aktor. Urmeaza gara Blaj, unde ei anticipeaza probleme si intarzieri datorate sistemului de semnalizare, parte a unui alt contract intarziat al CFR. Pare a fi principala lor problema momentan.

In orasul Blaj lucrarile vor incepe in toamna, cu unele consolidari de maluri.

Dupa Blaj, inspre Micasasa, avem din nou linie noua pe care se circula. N-am intrebat viteza ...

[Imagine: 293DXyf.jpg]

[Imagine: 9yWA4YR.jpg]

[Imagine: WARAKCO.jpg]
#10
alexV a scris:Bonus, 3 poze cu podul Mures din alta perspectiva (is vechi de o saptamana)

[Imagine: NZsQ5Yy.jpg]

[Imagine: C0cCKHy.jpg]

[Imagine: gNM0z7s.jpg]


Mergi la:


Utilizatori care citesc acest subiect: 1 Vizitator(i)