Aceasta este Arhiva Forumului Construim Romania.
Pentru continuarea discutiilor va asteptam pe Noul Forum Construim Romania

Punctajul Subiectului:
  • 3 Voturi - 5 medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mersul trenurilor 2013-2014 la CFR Calatori
#31
Si din nou IR 1980 a ajuns cu mare avans in Bucuresti: -18 minute, adica 2h07' pe Constanta - Bucuresti Nord.
#32
(18-06-2014, 19:20 )Baiazid a scris: Si din nou IR 1980 a ajuns cu mare avans in Bucuresti: -18 minute, adica 2h07' pe Constanta - Bucuresti Nord.

In final a ajuns chiar in 2h05', cel putin asa a fost raportat de sistem. Ma uitam si la IR1580, daca s-ar mai reduce din minutele alea de stationare ar ajunge in maxim 2h30' si are cinci opriri. Si tot ar ramane timpi de rezerva gramada...
#33
(18-06-2014, 19:20 )Baiazid a scris: Si din nou IR 1980 a ajuns cu mare avans in Bucuresti: -18 minute, adica 2h07' pe Constanta - Bucuresti Nord.

In final a ajuns chiar in 2h05', cel putin asa a fost raportat de sistem. Ma uitam si la IR1580, daca s-ar mai reduce din minutele alea de stationare ar ajunge in maxim 2h30' si are cinci opriri. Si tot ar ramane timpi de rezerva gramada...
#34
Deci a castigat 2' intre Pajura si Nord, pentru ca la Pajura avea -18'. Clar ca este loc de mult mai bine pe aceasta ruta...
#35
IR 1980 incepe sa se obisnuiasca sa faca doar 2h05' de la Constanta la Bucuresti Nord pentru ca azi a recidivat din nou.

Mi-e ca baietii se gandesc serios sa mai bage niste opriri decat sa schimbe mersul. Exista in livret o oprire la Fetesti suprimata, probabil va fi aia si eventual inca una la Ciulnita ca-i nod. Mie personal mi-ar placea sa vad mai multe opriri la Baneasa.
#36
Din punct de vedere al CFR Calatori, planul este ca parcursul Bucuresti - Constanta sa se apropie de 2h. Se pastreaza inca rezerve de timp pentru problemele care pot aparea de la infrastructura, mai ales din dispecerizare. Probabil dupa cateva saptamani in care trenurile directe vor ajunge cu avansuri atat de mari se va trece la o modificare a timpilor si in mersul trenurilor.

Apropo, azi IR1980 a ajuns tot in 2h03' (-22')
#37
Ai dreptate, mie imi intrase direct data de ieri cand a scos 2h05'... Deci din nou 2h03' !

CFRCalatori pe termen scurt ar trebui sa isi propuna 1h59' la trenuri expres pentru ca da bine cand spui sub 2 ore. Din pacate putine trenuri au fost programate fara oprire chiar daca e vara, si destul de multa pauza intr-un anumit interval functie de sens... Nu cred ca au stiut sa foloseasca avantajul sau atuul duratei de parcurs asa cum trebuia, in mod normal trebuiau sa programeze trenuri expres in cadenta la fiecare 2 ore, trenuri dublate la fiecare 30' in spatele acestora de trenuri interregio sau regioexpres cu minim 5 opriri.

Iar daca ar fi existat o politica si un management adecvat, in mod normal dubele nu prea aveau cum sa mai reziste pe piata in conditiile unui tarif similar dar a unei durate a calatoriei net inferioare ca timp. Imi pare rau ca o spun, dar atata timp cat exista mult mai multe trenuri cu opriri decat trenuri expres inseamna ca serviciul regio e cam degeaba.
#38
(19-06-2014, 18:13 )forumtrenuri.com a scris: CFRCalatori pe termen scurt ar trebui sa isi propuna 1h59' la trenuri expres pentru ca da bine cand spui sub 2 ore.

Exact, dar exact Smile asta am spus si eu intr-o discutie. Din punct de vedere marketing "sub doua ore" suna extrem de atractiv.

(19-06-2014, 18:13 )forumtrenuri.com a scris: Din pacate putine trenuri au fost programate fara oprire chiar daca e vara, si destul de multa pauza intr-un anumit interval functie de sens... Nu cred ca au stiut sa foloseasca avantajul sau atuul duratei de parcurs asa cum trebuia, in mod normal trebuiau sa programeze trenuri expres in cadenta la fiecare 2 ore, trenuri dublate la fiecare 30' in spatele acestora de trenuri interregio sau regioexpres cu minim 5 opriri.

Iar daca ar fi existat o politica si un management adecvat, in mod normal dubele nu prea aveau cum sa mai reziste pe piata in conditiile unui tarif similar dar a unei durate a calatoriei net inferioare ca timp. Imi pare rau ca o spun, dar atata timp cat exista mult mai multe trenuri cu opriri decat trenuri expres inseamna ca serviciul regio e cam degeaba.

Programul este in restructurare. Nu uita ca la nivel de imagine situatia pleaca de la 7 ani de zile in care pe ruta Bucuresti - Constanta circulatia feroviara a fost un calvar. Si suntem abia la un an de cand au fost in sfarsit reduse drastic furturile din instalatiile feroviare.

De-abia de acum incepe imbunatatirea. Iar recentele teste de 160km/h spun foarte mult despre viitorul imediat. Cu siguranta va fi un crescendo, in care cadenta se va ameliora pe masura ce publicul se va intoarce spre mersul cu trenul.
#39
(19-06-2014, 18:23 )Baiazid a scris: Cu siguranta va fi un crescendo, in care cadenta se va ameliora pe masura ce publicul se va intoarce spre mersul cu trenul.

Si totusi , din experienta altora tari care au introdus acest sistem, aflam ca exista un scop al cadentei, adica introducerea cadentei castiga calatori pe termen mediu si nu invers.

Din punctul meu de vedere s-a ratat un moment oportun in a realiza un mers net superior celui existent, asta pe langa faptul ca timpii de mers reali nu corespund cu cei din oferta.
#40
Previous Recunosc ca de data asta eu sunt optimist Smile


Mergi la:


Utilizatori care citesc acest subiect: 1 Vizitator(i)