Aceasta este Arhiva Forumului Construim Romania.
Pentru continuarea discutiilor va asteptam pe Noul Forum Construim Romania

Punctajul Subiectului:
  • 3 Voturi - 5 medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mersul trenurilor 2013-2014 la CFR Calatori
#11
(16-11-2013, 21:14 )forumtrenuri.com a scris: Nu ESTE NEVOIE sa va faceti publica adresa de e-mail pe acest forum !

(13-11-2013, 13:32 )forumtrenuri.com a scris: astept via MESAJ PRIVAT pe forum un e-mail de la voi.

Multumesc foarte mult,iti doresc o duminica superba.
#12
Cum pot afla mai repede daca se poate circula pe perioada sarbatorilor de iarna (25 dec-6 ian ) cu trenul direct de la Brasov la Viena ?
Va rog un raspuns cit mai rapid ca sa am timp sa rezerv locuri pt intreaga familie !
Multumesc pt orice fel de informatie !
Huh
#13
(21-11-2013, 10:23 )Adriana a scris: Cum pot afla mai repede daca se poate circula pe perioada sarbatorilor de iarna (25 dec-6 ian ) cu trenul direct de la Brasov la Viena ?
Va rog un raspuns cit mai rapid ca sa am timp sa rezerv locuri pt intreaga familie !
Multumesc pt orice fel de informatie !
Huh

Trenul international Dacia 346/347 circula incepand cu data de 1 decembrie 2013 pe ruta Bucuresti Nord-Brasov-Viena inclusiv in perioada sarbatorilor de iarna, pentru mai multe informatii consultati o agentie CFR.
#14
(22-11-2013, 00:02 )forumtrenuri.com a scris:
(21-11-2013, 10:23 )Adriana a scris: Cum pot afla mai repede daca se poate circula pe perioada sarbatorilor de iarna (25 dec-6 ian ) cu trenul direct de la Brasov la Viena ?
Va rog un raspuns cit mai rapid ca sa am timp sa rezerv locuri pt intreaga familie !
Multumesc pt orice fel de informatie !
Huh

Trenul international Dacia 346/347 circula incepand cu data de 1 decembrie 2013 pe ruta Bucuresti Nord-Brasov-Viena inclusiv in perioada sarbatorilor de iarna, pentru mai multe informatii consultati o agentie CFR.
Multumesc mult !Rolleyes
#15
(09-11-2013, 19:09 )forumtrenuri.com a scris: ATENTIE, noul mers al trenurilor valabil incepand cu data de 12 decembrie 2013 poate fi consultat deja aici :

http://www.bahn.com/i/view/GBR/en/index.shtml

Atentie, nu sunt actualizate toate rutele regio intrucat nu a fost definitivat inca livretul.

MERSUL TRENURILOR 2013-2014, IL GASITI AICI http://www.infofer.ro/
chiar eu le-am trimis ieri o petitie sa corecteze o mica greseala sa-i zicem. ma refer la RE 5581, veresti-botosani, apare la cautare ruta, dar nu apare trenul daca vrei sa vezi statiile pe unde trece, zice inexistent. ma refer dupa data de 15 decembrie ca e aceasta eroare. in actualul mers trenuri, RE 5581 este anulat. site-uri cu mersul trenurilor nou mai sunt, dar nu e definitivat total.
#16
Altele nu pot fi vizualizate pe infofer decât prin introducerea numarului din livret. De exemplu, pentru a urmari trasa reala a trenului IR 1862, trebuie scris 13862-1 sau la IR 1961, se scrie 1961-2
#17
Trenurile sezoniere intra in circulatie incepand cu data de 13.06.2014, cu aceasta ocazie avnd loc modificari importante in circulatia trenurilor dintre Bucuresti si Constanta si nu numai. Vestea buna este ca timpii de circulatie pe aceasta sectiune grav afectata de furturi in trecut vor scadea in medie cu cca 15 minute astfel incat un tren fara oprire va parcurge aceasta distanta in 2h25' , un tren cu trei opriri 2h34-2h37' iar unul cu patru-cinci opriri intre 2h39'-2h47'.

Si anul acesta celebrul tren studentesc regioexpres Sibiu-Bucuresti Nord-Mangalia si retur va circula iar un tren interregio va poposi dupa multa vreme in gara Bucuresti Baneasa fara a mai fi nevoie de o oprire in Bucuresti Nord, aici fiind vorba despre trenul interregio Mangalia-Timisoara Nord si retur.

Se pastreaza in continuare timpi largi pentru eventuale intarzieri cauzate in principal de temperaturi ridicate care se manifesta in perioada sezonului estival.

Mai multe informatii gasiti pe siteul cfrcalatori unde noul mers este deja afisat, trebuie sa introduceti la cautare doar data care va intereseaza si veti gasi informatii de ultima ora despre trenuri.
#18
O mostra despre cum stie CFR Calatori sa isi faca singura contrareclama. Dupa cum se poate lesne observa cei sau cel care a eleborat acest anunt nici macar nu si-a dat interesul sa caute noul mers al trenurilor valabil cu data de 14.06.2014, si sa observe ca durata calatoriei intre Bucuresti si Constanta este mult sub 2h50' in majoritatea cazurilor, chiar si 2h25' de vreo doua ori conform tot cfrcalatori.ro. Bineinteles ca acest anunt a fost lucrat de luni de zile si nimeni nu s-a mai gandit sa il actualizeze...

Sa citim mai bine cu multa atentie un anunt postat chiar astazi pe siteul oficial al companiei si anume cfrcalatori.ro:

Trenurile Soarelui: spre Mare și Deltă! - detalii
10-06-2014

Programul estival de transport feroviar 2014 Trenurile Soarelui (14 iunie – 15 septembrie) cuprinde peste 40 de trenuri spre și dinspre litoral și Delta Dunării (vezi anexă).

CFR Călători introduce suplimentar în circulație 20 de trenuri InterRegio și Regio, care asigură zilnic legătura directă dintre toate regiunile țării și stațiunile de la Marea Neagră. De asemenea, în intervalele orare cele mai solicitate, turiștii au la dispoziție legături frecvente între Constanța și stațiuni.

Durata călătoriei, cu toate trenurile InterRegio, pe ruta București - Constanța este de 2 ore și 50 de minute.


.
#19
Si a venit si ziua debutului trenurilor sezoniere cu multe surprize placute, adica fara intarzieri si cu un mers foarte bun pe magistrala 800 intre Bucuresti - Constanta si retur.

Cam toate trenurile au ajuns timpuriu in statiile intermediare, fapt ce denota ca timpii sunt inca largi si ca mersul nu a fost cel mai fericit ales. Se pastreaza acesti timpi largi de rezerva pentru eventuale intarzieri datorate caniculei insa speram ca nu vom avea parte pe viitor de astfel de intarzieri.

Notabil a fost debutul perechilor fara oprire IR 1980/1983 care au reusit un timp mult sub mersul afisat de CFR Calatori pe bilete si anume cca 2h10' fata de 2h25', si asta in conditiile in care se circula in continuare doar cu 140 km/h.

Iata mersul pentru IR 1980 pe tronsoane:

15.35 Constanta
15.54 Medgidia
16.10 Cernavoda Pod
16.29 Fetesti
16.47 Ciulnita
17.06 Lehliu
17.36 Bucuresti Baneasa
17.46 Bucuresti Nord

Deci 2h11' pentru IR 1980 Constanta - Bucuresti Nord si se putea cu siguranta si mai bine. Cea mai buna viteza medie se inregistreaza intre Fetesti si Bucuresti Baneasa pe o portiune de 139 km si anume 124 km/h ceea ce nu-i de colo, este o viteza excelenta in actualele conditii de viteza.

Asteptam noua pereche de trenuri intercity fara oprire (v maxima 160km/h) si care va debuta conform unor zvonuri chiar din aceasta vara reusind 2h pe Bucuresti-Constanta. Tot bursa zvonurilor spune ca perechea IR 1980/1983 va primi opriri pentru a se incadra in 2h25'.
#20
Timpii de parcurs sunt extrem de largi. Problemele apar insa in exploatare, pentru ca sunt operatori care nu tin cont de rangul trenurilor de calatori si ori le baga marfare in fata, ori prin statii lasa marfarele pe directe si atunci trenurile le calatori le depasesc pe abatute, cu viteza evident mult redusa.

Trenul special de vineri pe Bucuresti - Cernavoda - Constanta la 120 km/h (118) avea pe la Ciulnita un avans de 20' fata de trasa (timpii de mers programati). De fapt, daca nu exista greseli de operare, la 120 km/h Bucuresti Nord - Constanta se poate parcurge in 2h20'. Deci nu e deloc de mirare ca la 140 km/h se poate ajunge in 2h10'. Implicit la 160km/h se va intra sub 2h. Dar sa mai avem putina rabdare.


Mergi la:


Utilizatori care citesc acest subiect: 2 Vizitator(i)