Aceasta este Arhiva Forumului Construim Romania.
Pentru continuarea discutiilor va asteptam pe Noul Forum Construim Romania

Punctajul Subiectului:
  • 0 Voturi - 0 medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Automotoare și rame complete
#1
Discuții și informații despre automotoarele Diesel sau electrice aflate în circulație în România, cum ar fi automotoarele Siemens Desiro sau Malaxele. Despre PRODUCȚIA de automotoare (cum ar fi rama Hyperion) e preferabil să discutăm în cadrul subiectului ”Industria de locomotive din România”.
#2
Hyperion la locomotive ? Explica de ce...
#3
Subiectul celălalt este legat de INDUSTRIA din ROMANIA, indiferent unde pleacă produsul finit. Cum Hyperion se va produce la fabrica de locomotive Softronic, discutăm în general acolo despre PRODUCȚIA acestui model - ca să fie la un loc cu celelalte produse ale Softronic.

Dacă se produc pentru un a opera în România sau vor opera la un moment dat efeciv în România, atunci discutăm aici, la automotoare si rame complete.

OK așa?
---------------------------------------------------
- VREM AUTOSTRADA SIBIU-PITEȘTI -
#4
O.K. , ma gandeam la faptul ca se apropie perioada cand vor intra in paine chiar in Romania .
#5
Ehe, de cand visez la o rama electrica (cu atat mai bine ca-i de productie romanesca) care sa asigure un transport rapid si civilizat.
Sper sa existe bani si la CFR Calatori pentru astfel de material rulant.
#6
Nu are nimeni poze cu prima rama Hyperion? Saptamana trecuta am vazut c-au scos-o in teste.
#7
Previous Vezi sectiunea de rame electrice din categoria "Industrie"

si

[Imagine: 1471262_533341706756056_940164432_n.jpg]
#8
Rama Hyperion in teste la Faurei, cu 171 km/h:

[Imagine: ofBc9j5.jpg]

Sursa si clip video:
http://www.facebook.com/photo.php?v=6000...=2&theater
---------------------------------------------------
- VREM AUTOSTRADA SIBIU-PITEȘTI -
#9
Raman la parerea ca hyperionul o sa rama la stadiul de prototip cum sa intamplat cu Phoenixul, ca re sa dovedit ca este mare teapa .
Railway is my way!
#10
Prototip = una bucata, deci cum putea sa ramana Phoenixul la stadiu de prototip daca circula deja vreo 7-8 astfel de locomotive pe caile ferate iar doua sunt cumparate chiar de DB Schenker ? Sau facand abstractie de CFR Calatori sau MMV, sa inteleg ca si DB Schenker ar putea fi genul ala de companie care isi trage teapa singura ?

Se pare insa ca aceasta locomotiva, cu tot cu punctele ei slabe, daca avem in vedere raportul calitate/pret este foarte o.k chiar si pentru cel mai important operator feroviar din Germania... Si chiar daca aceste locomotive circula cu precadere pe mult prea uzatele cai ferate romanesti.


Mergi la:


Utilizatori care citesc acest subiect: 1 Vizitator(i)