Aceasta este Arhiva Forumului Construim Romania.
Pentru continuarea discutiilor va asteptam pe Noul Forum Construim Romania

Punctajul Subiectului:
  • 0 Voturi - 0 medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Locomotive electrice
#1
Discutii și informații despre locomotivele electrice aflate în circulație în România.
#2
Music 
Scuze daca s-a postat deja sau daca este locul nepotrivit.

7-le in flacari. Trist. Sad

[Imagine: IMG_0011701835.jpg]
#3
Am văzut și eu de ieri. E foarte trist, într-adevăr. O lovitură pentru Softronic. Păcat.

Pe de altă parte e posibil să și-o fi făcut cu mâna lor. Am citit pe ”metrouusor”, că locomotiva ar fi fost refuzată de DB, pentru niște probleme la unele contacte. Softronic a livrat-o atunci de bună celor de la MAV. Asta nu e seriozitate, ci prostie. Acum sper să aibe o asigurare bună și să le dea banii să mai facă una, dar ca lumea.

Dacă nu iau ei înșiși măsuri drastice în interior, inclusiv tăieri de salarii, dări afară, analize de risc - pe care să le prezinte și clienților - atunci se duc în curând pe copcă.
---------------------------------------------------
- VREM AUTOSTRADA SIBIU-PITEȘTI -
#4
Clientii nu sunt curiosi de disponibilizari, clientii vor fi curiosi sa vada ca s-au luat masuri concrete ce tin de procesul de dezvoltare si fabricare al produsului: analize de risc, teste suplimentare si multe altele.

Nu stiu cum este in domeniul feroviar insa industria automotiva se face FMEA (Failure Mode and Effect Analysis), se face DRBFM (Design Request on Basis of Failure Mode), niste proceduri foarte eficiente si implementate de catre toata lumea.
Sunt convins ca si in domeniul materialului rulant de cale ferata exista ceva similar si imi place sa cred ca si la Softronic exista asa ceva. Imi place sa cred ca e doar un simplu accident din care se va invata ceva si deocamdata nu ma iau dupa niste simple discutii postate fie ele chiar si pe "metrouusor".

Totusi "know-how-ul" Softronic e abia la inceput, nu se pot compara cu producatorii consacrati.
#5
Tehnologiile hi-tech vin intotdeauna cu probleme asociate, pe care numai exploatarea le descopera. Si realitatea strict inginereasca este ca incidentele nefericite sunt cele care perfectioneaza sistemul.

Nu vad aici o problema majora pentru Softronic. Inginerii Softronic provin din echipa EA de la Electroputere, iar pentru Softronic aceasta nu e prima locomotiva.

Astfel de incidente se intampla cu tehnologiile inalte si la care mari. Doar la prima strigare ne-aducem aminte de troleibuzele Neoplan care sunt astazi la Ploiesti, dar care initial au fost comandate de Lausanne in Elvetia si au fost returnate producatorului dupa ce doua din ele au luat foc la interval de cateva luni. Problema s-a dovedit a fi la electronica de pornire a generatorului Diesel al troleibuzului, utilizat in zonele unde nu exista catenara. Neoplan a rezolvat problemele si troleibuzele circula de cativa ani la Ploiesti fara nici un alt incident.

Apoi a fost problema mult mai celebrului Dreamliner, Boeing 757, care a avut probleme mari cu supraincalzirea bateriilor, in doua cazuri ajungandu-se chiar la incendiii, din fericire la sol.

Asadar, nu cred ca va fi vorba de vreun pas in spate pentru Softronic. Doar o problema de rezolvat si atat, eventual un sistem suplimentar de fail safe de implementat.
#6
Sunt de acord cu tine pentru ca nici eu nu privesc atat de fatalist aceasta problema. Sunt convins ca ii vor da ei de capat.
#7
Poze cu Transmontanele 008 si 010:

[Imagine: zt25.jpg]
sursa: http://forum.metrouusor.com/viewtopic.ph...&start=196

[Imagine: g7um.jpg]
Sursa: film pe youtube despre Rama Hyperion: http://www.youtube.com/watch?v=1Oy0E_SuBNo#t=144
---------------------------------------------------
- VREM AUTOSTRADA SIBIU-PITEȘTI -
#8




Mergi la:


Utilizatori care citesc acest subiect: 1 Vizitator(i)