Aceasta este Arhiva Forumului Construim Romania.
Pentru continuarea discutiilor va asteptam pe Noul Forum Construim Romania

Punctajul Subiectului:
  • 0 Voturi - 0 medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Galerie Foto A3
#31
M-am uitat pe pozele din diversele saptamani si m-am lamurit: arcuirea podului este o etapa tehnologica.

Mai jos se vede cum in urma cu o saptamana podul de pe firul Ploiesti => Bucuresti (cel care astazi este deja asfaltat si marcat) era mai arcuit decat firul invers. Scandura asezata intre poduri pe post de pasarela pentru muncitori este un bun indicator.

[Imagine: a3pph170508.jpg]


Astazi aceeasi pasarela are panta inversa:

[Imagine: a3pph170509.jpg]


Iar aici se vad si reazemele temporare de pe pile, care tin podul arcuit in aceasta etapa tehnologica. De asemenea se observa ca cele doua poduri au exact aceeasi deschidere si pilele in exact aceleasi pozitii. Sunt doua poduri identice.

[Imagine: a3pph170510.jpg]
#32
Si ca sa mai raspund la o intrebare pe care n-a pus-o nimeni sa lamuresc si o posibila confuzie intre definirea tronsoanelor diferitilor constructori ai A3 Bucuresti - Ploiesti si placutele cu kilometri amplasate deja pe autostrada.

Astfel tronsoanele pe autostrada sunt definite relativ la punctul de inceput al constructiei, respectiv intersectia Petricani cu Fabrica de Glucoza. Acesta este referit impropriu drept "Kilometrul zero al autostrazii". In fapt este kilometrul zero al constructiei!

Pe primul kilometru asa-zisa autostrada este de fapt o sosea urbana cu 3 benzi pe sens, cuprinsa intre doua giratorii, unul la intersectia Petricani - Fabrica de Glucoza si altul adicentei Strazii Gherghitei. Acest prim kilometru, precum si giratoriile sunt incluse in tronsonul Pizzarotti.

Autostrada efectiva incepe de la kilometrul 1 al constructiei, adica de la giratoriul de langa Gherghitei.

In acelasi timp, conform standardului, bornele kilometrice pe autostrada sunt amplasate relativ la kilometrul zero al Bucurestiului de la Sfantu Gheorghe. Fata de acesta, kilometrul zero al constructiei este la 6.5 km. Prin urmare apare un decalaj intre placutele cu kilometri pe autostrada si definirea tronsoanelor.

Concret in poza de mai jos, km 46 de pe placuta este de fapt km 39+500 al constructiei, masurata de la giratoriul Petricani - Fabrica de Glucoza. De aici probabil confuzia ca Podul Prahova este dincolo de tronsonul Pa&Co, dat fiind ca tronsonul acestora se termina la km 46+500. Insa in definirea tronsoanelor de lucru e vorba de km 46+500 AL CONSTRUCTIEI, care este la borna kilometrica km 53!

[Imagine: a3pph170511.jpg]


Prin urmare, prima placuta de pe A3 va indica km 8, asa cum prima borna de pe A1 indica km 11.
#33
10 iunie 2012

Podul peste Balta Moara Vlasiei a avansat mult si a ajuns la hidroizolare:

[Imagine: a3pmv10061.jpg]

[Imagine: a3pmv10066.jpg]

[Imagine: a3pmv10062.jpg]

[Imagine: a3pmv10063.jpg]

[Imagine: a3pmv10064.jpg]

[Imagine: a3pmv10065.jpg]


Spre Nodul Snagov autostrada este aproape complet marcata. Interesant este cat de lunga se profileaza banda de franare de la Nod Moara Vlasiei (~800m)

[Imagine: a3amv10061.jpg]

[Imagine: a3amv10062.jpg]


Din lipsa de timp, am ajuns tarziu in zona, asa ca apropiatul apus de soare nu mi-a permis sa merg si mai departe. Asa ca atat pentru astazi... Enjoy!
Cheers


Mergi la:


Utilizatori care citesc acest subiect: 1 Vizitator(i)