Aceasta este Arhiva Forumului Construim Romania.
Pentru continuarea discutiilor va asteptam pe Noul Forum Construim Romania

Punctajul Subiectului:
  • 0 Voturi - 0 medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Infrastructura rutiera
#1
Pasajul subteran din centrul Craiovei a fost inaugurat

Citat:Pasajului subteran din centrul Craiovei, de la Universitate, construit pe sub intersecţia străzii Arieş cu A.I. Cuza, respectiv Împăratul Traian, cu scopul de a prelua traficul auto de pe bulevardul Carol I, a fost inaugurat în această după-amiază. Panglica a fost tăiată de prefectul judeţului Dolj, Marius Cristinel Deca şi de viceprimarul Craiovei, Mihai Genoiu. Imediat după evenimentul de inaugurare, pietonii au putut circula pe pasaj, până la ora 19:00, urmând ca traficul rutier în această zonă să fie deschis începând cu ora 20:00.

[Imagine: 169279maxim.jpg]

[Imagine: 169283maxim.jpg]

[Imagine: 169285maxim.jpg]

[Imagine: 169287maxim.jpg]

[Imagine: 169293maxim.jpg]
#2
(10-09-2013, 16:37 )Baiazid a scris: Pasajul subteran din centrul Craiovei a fost inaugurat

Citat:Pasajului subteran din centrul Craiovei, de la Universitate, construit pe sub intersecţia străzii Arieş cu A.I. Cuza, respectiv Împăratul Traian, cu scopul de a prelua traficul auto de pe bulevardul Carol I, a fost inaugurat în această după-amiază. Panglica a fost tăiată de prefectul judeţului Dolj, Marius Cristinel Deca şi de viceprimarul Craiovei, Mihai Genoiu. Imediat după evenimentul de inaugurare, pietonii au putut circula pe pasaj, până la ora 19:00, urmând ca traficul rutier în această zonă să fie deschis începând cu ora 20:00.

[Imagine: 169279maxim.jpg]

[Imagine: 169283maxim.jpg]

[Imagine: 169285maxim.jpg]

[Imagine: 169287maxim.jpg]

[Imagine: 169293maxim.jpg]

Acest pasaj reprezinta un exemplu clasic de provincialism, a vazut tov Solomon, in Bucuresti ca sunt pasaje, a zis ca si la el pe batatura trebuie sa fie ceva de gen.
Si nu conteaza ca a handicapat linia de tramvai care in intersectia km0 are 0 statii si trebuie sa mergi mult pana ajungi in intersectie,
Nu conteaza ca podul ala e urat in centru.
Nu a fost capabil nici macar sa faca niste locuri de parcare sub podul ala urat.
Iar de pasajul subteran e la fel de tembel ca si ala suprateran, fluxul din pasaj e indreptat direct in intersesctia cu Calea Bucuresti, adica anuleaza orice efect pozitiv al aluia subteran si loveste cap in cap traficul ce vine din ala subteran cu ala suprateran, deci e un amalgam acolo, asta se intampla cand unele lucrari se fac fara cap doar de dragul de a-ti face reclama pentru alegeri. Bine a scris despre realizare chiar un craiovean:

Citat:Când s-a dat în folosință pasajul făcut pe sub strada Alexandru Ioan Cuza, multă lume s-a bucurat și pe bună dreptate. În definitiv, edilii promiteau că circulația în zona centrală se va face cu o mai mare ușurință.

Din nefericire, ca multe alte promisiuni făcute de edili și aceasta s-a dovedit a fi lipsită de acoperire. Circulația în zonă se desfășoară la fel de anevoios ca și înainte de inaugurarea investiției după cum se vede și în fotografie. Adică, s-au cheltuit câteva milioane de euro, pentru nimic.

Și totuși, inutilitatea cogeamitelui pasaj era previzibilă, deoarece aveam de rezolvat o intersecție formată din două străzi perpendiculare una pe alta, care nici măcar nu erau printre cele mai aglomerate din oraș. În plus, configurația locului oferea suficiente variante, clădirile existente găsindu-se la distanțe mai mult decât convenabile unele de altele. De ce s-a preferat o astfel de lucrare ? Este greu de răspus acum, dar soluția unui pasaj denivelat a fost scumpă și proastă. Este ca și cum te-ai duce cu avionul la piață, să cumperi niște roșii: se poate face, dar este extrem de costisitor. Așa și cu pasajul nostru: am rezolvat intersecția celor două străzi, dar s-au plătit câteva milioane de euro.

Dacă tot le ardea buza să facă pasaje denivelate, edilii puteau să re-gândească legătura între oraș și zona ce se dezvoltă dincolo de calea ferată, în nord-estul Craiovei. Deocamdată, între cele două părți ale orașului separate de calea ferată există o singură cale de comunicare directă: lângă gară, acolo unde Bariera Vâlcii trece pe sub calea ferată. Încă o cale de comunicare, se face cu barieră (!) pe strada Gârlești. Nu am nicio îndoială că zona respectivă se va continua să se dezvolte. Dar dezvoltarea ei va aduce și sporirea traficului pe Bariera Vâlcii și mai departe pe Frații Golești. Prin urmare, rezolvarea acestei conexiuni trebuie să preocupe municipalitatea.

De fapt, Craiovei îi lipsește un proiect pe termen lung, care să conțină obiective pentru zece, douăzeci, cincizeci de ani. Îmi pare rău să constat că inițiativele edililor sunt mai degrabă pompieristice, gândite pentru a impresiona cetățenii și nu pentru a rezolva problemele orașului, din ce în ce mai dificile.

P.S. Fotografia este făcută acum vreo două zile, la ieșirea din pasaj. Îmi pare rău că nu este suficient de elocventă pentru a sugera înghesuiala existentă. Oricum, coada de mașini se întindea mult în spatele meu, iar șoferii aveau nevoie de multă răbdare, pentru că odată ieșiți din pasaj, trebuiau să respecte indicatorul „Cedează trecerea”.
Sursa:Blogul lui Buzatu
[Imagine: 2013-12-22-iesirea-din-pasaj-01.jpg]


Mergi la:


Utilizatori care citesc acest subiect: 1 Vizitator(i)