Arhiva 2014 Construim Romania

Versiunea completă: Softrans
Momentan vizualizezi versiunea simplificată a conținutului publicat. Vizualizează versiunea completă a acestuia.
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
(07-09-2014, 23:07 )zofei.2006 a scris: [ -> ]Ai uitat sa specifici costul liniei ocupate cat stationeaza in Constanta, imprimarea de biletelor care face numa de Imprimeria Nationala, costul reclamei prin folosirea casei de bilete TFC din Bucuresti Nord.

La 2 saptamani dupa ce a fost inaugurata cursa spre CTA,o ruda a cerut informatii la casa TFC iar personalul de la casa i-au zis ca nu au informatii despre tren si ar trebui sa se uite pe website-ul Softrans.In alta ordine de idei,azi am facut o rezervare pentru cursa spre Constanta de la ora 9:10 pentru 08.09.2014 iar trenul era rezervat in proportie de 50% sau chiar sub acest nivel,rezervarea am facut-o in jurul orei 18:00.
(07-09-2014, 20:41 )Baiazid a scris: [ -> ]Da' uite, sa-ti fac eu si inmultirea costurilor.

1. Cost per kilometru:
TUI: 11 EUR

Baiazid, sunt foarte curios de unde ai scos suma asta imensa de 11Euro/km reprezentand taxa TUI (taxa pentru utilizarea infrastructurii) pentru amaratul ala de automotor.

Deci te rog inainte de atrage astfel de concluzii ironice sa ne prezinti documentul CFR S.A. care a stat la baza calcul TUI, si sa ne explici daca ai cantarit materialul rulant inainte de a face calculul taxei asa cum specifica legea.

Pentru ca eu sunt absolut sigur ca suma aia nu numai ca e scoasa din burta, dar nici nu trebuia prezentata aici pe un forum serios.

Imi pare rau sa observ ca automotorul Hyperion in acceptiunea unora deja e tren de marfa, ce sa mai zic de bataia de joc atunci cand mi se prezinta un calcul din care reiese ca intretinerea si cheltuielile se apropie de cele ale unui vas de croaziera pe Dunare.


(07-09-2014, 23:48 )peter_gabriel a scris: [ -> ]In alta ordine de idei,azi am facut o rezervare pentru cursa spre Constanta de la ora 9:10 pentru 08.09.2014 iar trenul era rezervat in proportie de 50% sau chiar sub acest nivel,rezervarea am facut-o in jurul orei 18:00.

Este normal sa scada numarul celor care fac rezervare pentru ca deja sezonul este la final, insa sa stii ca sunt destui care merg direct la tren fara sa mai rezerve din timp.
Decat sa ironizezi, mai bine prezinta tu cifrele si calculul pe care-l consideri corect. Eu asa stiu ca TUI la trenuri de calatori usoare (pana in 600t) pe sectie de clasa A cum e M800 este 11 EUR / km. Stii tu altceva? Perfect. Spune ce stii tu, nu ce crezi ca nu stiu eu.
(08-09-2014, 10:52 )Baiazid a scris: [ -> ]Decat sa ironizezi, mai bine prezinta tu cifrele si calculul pe care-l consideri corect. Eu asa stiu ca TUI la trenuri de calatori usoare (pana in 600t) pe sectie de clasa A cum e M800 este 11 EUR / km. Stii tu altceva? Perfect. Spune ce stii tu, nu ce crezi ca nu stiu eu.

Eu nu ironizez pe nimeni, analizez doar ceea ce spui tu. Iar tu spui ca cei de la Softrans platesc lunar pe automotorul Hyperion diverse taxe si cheltuieli care constituie cca 1/8 dintr-o evaluare a bunului la 4000000E, ceea ce mi se pare impecabil de dubios si foarte greu de inghitit ca explicatie normala.

Deci tu chiar vrei sa ma faci sa cred ca trenul Hyperion inghite lunar costul a vreo doua masini Ferrari doar pe taxe si cheltuieli, iar astia de la Softronic considera cei 500000 Euro aruncati pe geam doar o buna oportunitate de a-si face reclama si a vinde acest automotor...In conditile astea, chiar ti se pare cumva ca am urechi de magar ?

Iar calculul TUI nu il poate face oricine , adica care nu are acces la metodologia de calcul a CFR S.A. , daca aveai asa ceva puneai pe hartie si calculul si documentul adiacent, si nu doar ,,11E/km ca asta-i taxa TUI''.
@forumtrenuri, de ce te faci ca nu intelegi ce spun? Si de ce o tot tragi pe Academiei?

Nu sunt PIERDERI de 500.000 EUR / luna, ci CHELTUIELI. Pe partea ailalta exista si incasari, compuse din bilete si subventie, care adunate dau vreo 400.000 EUR. In plus, ti-am spus ca este UZUAL ca este normal ca producatorul sa nu introduca amortizarea si costurile de intretinere in costul calatoriei, pentru ca si le asuma ca cheltuieli de promovare a produslui. Hai ca nu-i complicat, parca ai zis ca esti economist.

Daca mai tii minte, discutia a plecat de la faptul ca tu ai zis ca "Hyperion a rupt", iar eu ti-am explicat cu cifre si calcule ca nu a rupt si nici macar nu poate sa rupa. Nu in Romania si nu la pretul asta mic per bilet.

Normal ca n-am defalcat metodologia de calcul. Ti-am spus insa la fel de clar CA STIU, pentru CA M-AM OCUPAT PERSONAL CHIAR VARA ASTA, ca TUI pe magistrala de clasa A si tren 0 - 600t este 11 EUR / km. Si chiar era vorba de Bucuresti - Constanta. Ce anume nu ti-e clar? Dupa care vin costurile de trasa samd.

Tu nu vii cu nici un argument. Doar pui sub semnul intrebarii ce spun eu, fara nici un fundament. Zici tu ca nu-i TUI-ul 11 EUR / km. PERFECT! Te cred. Zi tu cat e TUI-ul si hai sa facem impreuna calculul ala din care Softrans iese pe profit si cat anume.
Baiazid, esti sigur ca te-ai ocupat personal de ceea ce spui tu acolo ?

TUI-ul mediu pentru material rulant de 600t pe linii electrificate este de 10.5 RON/km , deci cum ar putea sa ajunga TUI-ul pentru Hyperion de aproape 5 ori mai mult ? Cum iti explici tu cei 11E/km?

Poftim, ai aici documentul:

http://testcfr.infofer.ro/images/cfrsa/A...conexe.pdf

Iar rama aia electrica nu este in pierdere cu 100000 E/luna cum spui tu, numai daca corectezi pretul TUI si vezi ca acel calcul al tau este nerealist, umflat exagerat de mult chiar.

Eu zic sa terminam discutia aici, n-ai demonstrat absolut nimic cu calculul tau din care sa reiasa ca automotorul ala nu merge pe profit.
Ai vazut ca n-a fost greu sa produci o dovada solida. Deci 11 lei TUI + 2 lei trasa / km = 13 lei /km. Am zis eu gresit EUR. Restul valorilor raman insa.

Refacem calculul si ies costuri undeva la 230.000 EUR / luna, la incasari de 150.000 EUR. Cu subventia iese pe profit. Multumit asa?
(08-09-2014, 18:30 )Baiazid a scris: [ -> ]Ai vazut ca n-a fost greu sa produci o dovada solida. Deci 11 lei TUI + 2 lei trasa / km = 13 lei /km. Am zis eu gresit EUR. Restul valorilor raman insa.

Refacem calculul si ies costuri undeva la 230.000 EUR / luna, la incasari de 150.000 EUR. Cu subventia iese pe profit. Multumit asa?

Daca iese vreo 45000 E profit pe luna sunt foarte multumit. Big Grin

Partea proasta e ca ne-am contrat degeaba, nici naiba n-a urmarit subiectul Softrans aici pe forum. Pentru ca pe nimeni nu prea intereseaza daca firma asta a facut sau nu profit. Mai interesant pentru cititorii forumului este daca trenurile de 160 km/h au facut 1h50' sau 1h52'...
Asta s-o credeti voi, ca n-a urmarit nimeni. Eu v-am urmarit cu "sufletul la gura"... Big Grin
Incepand cu data de 15.10.2014. Softrans va acorda reduceri astfel:
- 50 % pentru elevi si studenti pe baza legitimatiei
- 50 % pentru pensionari si veterani de razboi pe baza cuponului
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10