Arhiva 2014 Construim Romania

Versiunea completă: Softrans
Momentan vizualizezi versiunea simplificată a conținutului publicat. Vizualizează versiunea completă a acestuia.
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Mare zapaceala...
(30-07-2014, 10:51 )Baiazid a scris: [ -> ]Mare zapaceala...

Sincer, nici eu nu mai pot fi sigur de nimic dupa cele intamplate insa nici nu am de gand sa opresc threadul...

Intr-un final am tras o concluzie proprie care se bazeaza pe o informatie provenita exact de unde trebuie si apoi lucrata in mod logic de mine, dar avand in vedere faptul ca pana azi s-au schimbat livretele ca pe ciorapi, uite statia nu e statia, uite ora nu e ora...

Intr-un fel am inteles faptul ca trasele initiale erau proaste din multe puncte de vedere insa trebuie sa stii de la inceput ce vrei si pe ce te bazezi .

Ori din punctul meu de vedere, nici acum nu mi-e clar de ce acest tren opreste intre Craiova si Bucuresti, sau de ce are 36' stationare in Nord plus alte 15' pe m800 fata de mersul real al expreselor CFR... Sau de ce are opriri intermediare pe livrete intre Bucuresti si Constanta...

Apoi este automotor, trebuie doar sa schimbe conducatorul cabina, nu e pauza de MC Donalds in Nord...
Da, e bizar. Nu stiu cum sunt efectiv trasele la sosirea din Craiova combinate cu plecarea spre Constanta. Pentru ca altfel, intr-adevar, nu se justifica o stationare mai mare de 10-15'. Puteau sa castige minute pretioase din parcursul Craiova - Constanta cu o stationare mai scurta in Bucuresti.

Apoi cred ca e si o indecizie comerciala, respectiv cum castigi mai multi calatori? Cu mai multe opriri, deci cu bazin mai larg de rute acoperite sau cu opriri mai putine, deci mai atractiv pentru cei care calatoresc intre nodurile mari de pe traseu?!
Pana maine nu-i poimaine, parca vad ca reactiveaza opririle de la Fetesti, Ciulnita sau Medgidia. A, si mai era si Cernavoda Pod parca la intors...

Cand ai trasa Craiova -Constanta cea mai buna politica este tren cu opriri doar in statiile principale, adica Craiova, Bucuresti si Constanta si atat. Mai ales ca e automotor, s-ar putea sa nu fie la fel de confortabil din multe puncte de vedere comparativ cu un tren clasic pe astfel de distante.

Dar daca ai trasa scurta, de circa 200km cum e si m800, poti sa bagi si cateva opriri, nu moare nimeni pentru 15' in plus pe distanta asta, pentru ca pe ala care vine departe de la Craiova nici ca-l deranjeaza, pentru ca nu este in tren. Iar viceversa e valabila.
In toata zona mass-media cei de la Softrans tradeaza din pacate ideea ca ei s-au apucat de condus trenuri in regim comercial constransi sau fortati de o problema de moment. Pentru ca altfel nu se exlica acest video http://www.rtvonline.ro/25366/la-mare-cu-hyperion.html in care se dau atatea informatii care in acest moment le putem considera ca nemaifiind de actualitate. Informatii care vin direct de la ei: tren la 04.10, 80 de lei, 5 zile pe saptamana s.a.m.d.

Si ce este mai interesant este ca articolul preluat cu copy - paste de cei de la rtvonline arata data de ...29 iulie 2014.

Adica ce-o fi la oamenii astia in cap atunci cand dau stiri fara o minima verificare ? Mai baieti, voi dati o stire de acum cateva saptamani ...ieri. Sunteti traznet, tineti-o tot asa !
Acum a aparut in sfarsit mersul IR15980/15980 si pe siteul oficial Softrans: http://softrans.ro/mersul-trenurilor.html , poate l-au luat de pe Forumul Construim Romania ? Tongue

Dupa cate se vede am facut foarte bine cand le-am zis ca au uitat sa il treaca(atentie, nu e gluma !). Nu de altceva dar puhoaiele de lume ce vor urca in Caracal et co pentru a merge la mare au si ele dreptul la informare. Big Grin

Pe m800 in continuare nicio oprire. Domnilor de la Softrans, din pacate nu mai am cum sa probez trenul dvs, pentru ca eu vroiam pana la Medgidia Angry Si totodata nici Construim Romania ! Se poate macar o zi cu oprire, for the media ?
Pana astazi la ora 18.40 doar 5 locuri au fost rezervate la trenul IR15980.pentru cursa inaugurala din data de 01 August.

Pentru aceeasi zi returul sau IR15981 are un singur loc rezervat.
Astazi la ora 20.00 erau rezervate 13 locuri pentru Craiova-Constanta in ziua inaugurala.

La retur trenul cu plecare la ora 14.20 avea 4 locuri rezervate pe aceasta distanta.
Si a venit si ziua in care trenul Hyperion al companiei Softrans a pornit la prima sa cursa pe ruta Craiova - Bucuresti Nord - Constanta.

IR 15980 a sosit cu o intarziere normala de 8' in statia Bucuresti Nord urmand sa plece la ora fixata 09.10 spre Constanta. Sa vedem cum se va descurca pe tronsonul de viteza si ce timpi intermediari va realiza.
(01-08-2014, 09:07 )forumtrenuri.com a scris: [ -> ]Si a venit si ziua in care trenul Hyperion al companiei Softrans a pornit la prima sa cursa pe ruta Craiova - Bucuresti Nord - Constanta.

IR 15980 a sosit cu o intarziere normala de 8' in statia Bucuresti Nord urmand sa plece la ora fixata 09.10 spre Constanta. Sa vedem cum se va descurca pe tronsonul de viteza si ce timpi intermediari va realiza.

- 8 la Constanta .
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10