Arhiva 2014 Construim Romania

Versiunea completă: Softrans
Momentan vizualizezi versiunea simplificată a conținutului publicat. Vizualizează versiunea completă a acestuia.
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
(28-07-2014, 13:42 )Baiazid a scris: [ -> ]Pe CFR Calatori i-am laudat pentru 160 km/h. Da' n-a fost nicaieri vorba de "mare viteza". Putem sa laudam si Hyperion exact la fel. Numai ca e campania asta cu "mare viteza" pe care nu noi am inceput-o. Daca reasezarea lucrurilor si a informatiilor pe fagasul corect inseamna critica, atunci so be it...

Din pacate a fost vorba de ,,mare viteza '' si la CFR Calatori in presa, chiar intr-un mod mai accentuat ca la Softrans, semn ca senzationalul primeaza in orice.

Asta e doar o mostra:

http://vacantalamare.stirileprotv.ro/sti...ul-de.html

O simpla googaleala ,,mare viteza cfr'' si deja ne doare capul.
Asta e un banc in premiera, creatie proprie cu drept de autor.

Anul acesta se tine un mare concurs intre ,,trenuri de mare viteza'' la care participa si oltenii cu Hyperion. Lume buna, francezi, italieni, japonezi si chiar germani. Oltenii stateau mai in spate si spargeau seminte, nu pareau deloc intimidati de ,,bolizii'' vecinilor.

Incepe concursul, primii nemtii ca de obicei, de data asta cu ICE 4... Trenul accelereaza, prinde 380 km/h si da semne ca nu mai poate. Practic la un moment dat se opreste, conducatorul neamt baga un ,,saizar'' si pleaca suparat sa caute un cremvurst fara sa mai asiste la competitie.

De undeva din tribuna galagie mare, vin italienii cu un tren ultima bomba, bot ascutit , 400 la bord, Ferrari ce mai... Accelereaza pana la 401 km/h dupa care incepe sa se clatine, italienii incep sa certe si dau o frana ca sa nu deraieze... Oltenii in tot acest timp strangeau cojile de pe jos si erau foarte atenti la tot ce se intampla.

Vin francezii recunoscuti pentru al lor TGV, de data asta cu ultimul model de AGV, 450 la bord , triplex , stewardeze ultimul racnet si un conducator de culoare , ca de obicei... Imediat ajunge la 450km/h, dar la un moment dat se opresc motoarele, asa ca dau vina pe negru si pleaca si ei acasa. Oltenii deja susoteau intre ei: nu cred ca ii batem pe japonezi, dar vom fi la egalitate.

Vine si trenul japonezilor ultimul model de ,,glont'' cu botul de 20 de metri si lung cat doua gari mari din Romania, oltenii isi dadeau coate si zambeau... 500 scria la bord dar avea fata mai mult de avion... Trenul oltenilor , care urma, era si el pe aceiasi linie dar putin mai in spate.

Conducatorul se urca in cabina, da sa porneasca, cand unul dintre olteni care asistase pana atunci foarte calm la moment striga in gura mare : Marine, adu repede franghia aia mare ca ne pleaca locomotiva...

Daca v-a placut dati like-uri si va mai spun unul mult mai tare... Stiti bancul cu Hyperionul si Loganul ?
Suntem la Rolland Garos in Franta pe un teren pe care Simona Halep si trenul ,,de mare viteza'' Hyperion jucau tenis intr-un joc demonstrativ. La un moment dat trece un TGV pe langa terenul pe care jucau tenis cu 350 km/h . Vizibil emotionat, trenul nostru se aseaza pe banca sa ia o gura de apa...

Ce este, ce-ai patit il intreaba campioana noastra ? Nimic grav, doar ca este pentru prima data in viata mea cand am vazut atat de aproape un avion, raspunse trenul.

Morala : ceea ce crezi despre tine intotdeauna se reflecta si in ceea ce crezi despre altii.
Morala : Obsesiile dauneaza grav sanatatii ! Smile
(28-07-2014, 19:40 )Empyro a scris: [ -> ]Morala : Obsesiile dauneaza grav sanatatii ! Smile

Banuiesc ca te referi strict la obsesiile presei de a numi acest tren ,,de mare viteza'' , pentru ca despre asta este vorba atat in bancuri cat si pe acest thread in general.

Altminteri si eu te pot banui ca ori esti oltean, ori nu stii bancuri cu trenuri sa ne spui si noua...
Ultima ora:

Motivul pentru care pe siteul Softrans era multa liniste, iar datele prezentate (tarife, statii intermediare) mai mult sumar: se incerca din nou modificarea mersului in special pentru ruta Bucuresti-Constanta, mers care arata pana nu demult ca unul de 140km/h cu multe opriri si ceva timpi de rezerva.

Pana in prezent s-a reusit mutarea lui IR15980 in spatele lui IR 1987, astfel incat orele acestei trase Softrans arata in prezent asa :

09.10 Bucuresti Nord
11.20 Constanta


Deci vor fi programate doua trenuri IR la interval de 10' sau trei trenuri IR la interval de 20' !!!

Evident ca un parcurs initial (al doilea livret de fapt !) de 2h34' nu a fost pe placul celor de la Softrans, mai ales ca includea si o stationare foarte mare in Cernavoda Pod.

Numarul de opriri pe sensul spre Constanta probabil va fi de doua, sa vedem daca ramane asa toata trasa mai ales in conditiile unei stationari de 35' in Bucuresti Nord (nu ca ar fi foarte rea o stationare mare, mai ales pentru reclama) sau cine stie ce surprize ne mai asteapta.

In mod normal cred ca si trasa dinspre Constanta se va modifica, daca nu probabil ca va ramane 2h24' cu mai multe opriri , posibil si una tehnica. Sa vedem, inca nu e totul batut in cuie...

Pana acum avem o certitudine: a disparut oprirea de la Lehliu...
S-a dat ,,verde'' la rezervari pe siteul oficial al companiei respectiv http://www.softrans.ro

Se pot rezerva maximum 4 bilete per operatiune/persoana de pe acest site, pentru mai mult de 4 bilete exista o agentie de turism care se ocupa cu asa ceva.

Nu se pot rezerva bilete decat intre statiile principale Craiova, Bucuresti Nord si Constanta, pentru celelalte biletele se obtin direct din tren fara rezervare.
Ultima ora:

O parte din programul orar al opririlor intermediare intre Craiova si Bucuresti Nord, pe care nu o sa le gasiti inca nici macar pe siteul oficial al companiei Softrans .

Deci in premiera pentru toate siteurile din Romania:

IR 15980

Craiova pl. 05.30
Caracal sos. 06.11 pl. 06.13
Rosiori Nord sos. 06.57 pl. 06.59
Videle sos. 07.46 pl. 07.48
Bucuresti Nord sos. 08.36

IR 15981

Bucuresti Nord sos.16.44 pl.17.00
Videle sos.17.46 pl. 17.47
Rosiori Nord sos.18.28 pl.18.30
Caracal sos. 19.16 pl. 19.18
Craiova sos. 20.05
Ultima ora:

Din ultimele informatii pe care le detin se pare ca nu vor mai exista opriri intermediare intre Bucuresti Nord -Constanta si retur, in ciuda timpilor destul de largi afisati pentru niste trenuri expres de 160 km/h... Practic aceste opriri prezente in livret vor fi suprimate si vor putea fi folosite dupa caz.

Foarte probabil se va merge pe modelul trenurilor CFR IR 1980/1983 care au sosit timpuriu si cu 25' mai devreme de ora afisata.

Deci, in functie de situatiile aparute, timpii de parcurs ai lui IR 15980/15981 pe ruta Bucuresti-Constanta nu vor fi aceiasi in fiecare zi.

De asemenea se pastreaza destui timpi de rezerva in cazul aparitiei unor intarzieri, astfel incat depasirea timpilor din mers este foarte putin probabila.
O mare bataie de joc nici ei nu stiu ce vor Smile)) .
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10