Arhiva 2014 Construim Romania

Versiunea completă: M5 - Statia Depou Valea Ialomitei
Momentan vizualizezi versiunea simplificată a conținutului publicat. Vizualizează versiunea completă a acestuia.
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Poze proaspete cu depoul/statie M5.
[Imagine: ValeaIalomitei_1.jpg]

[Imagine: ValeaIalomitei_2.jpg]

[Imagine: ValeaIalomitei_3.jpg]

[Imagine: ValeaIalomitei_4.jpg]

[Imagine: ValeaIalomitei_5.jpg]
Voi pune aici pozele facute lunar la depou.
Eu de o saptamana m-am mutat din Bucuresti si nu voi putea sa mai fac dar deja am rugat un amic sa continue.

Mai
[Imagine: img630z.jpg]

Iunie
[Imagine: img658f.jpg]

Iulie
[Imagine: rsb8.jpg]

August
[Imagine: gjix.jpg]

Septembrie
[Imagine: ahyp.jpg]

Uploaded with ImageShack.us
Poze de ieri seara: 12.09.13
Exista radier continuu intre depou si galeria spre Romancierilor!
Pacat ca, constructorul n-a ales varianta cut and cuver si pt depoul statie, asa cum se construieste fiecare statie M5. Azi era gata depoul statie VI! Si mult mai ieftin.Big Grin

[Imagine: ValeaIalomitei_6.jpg]

[Imagine: ValeaIalomitei_7.jpg]

[Imagine: ValeaIalomitei_8.jpg]

[Imagine: ValeaIalomitei_9.jpg]
(13-09-2013, 16:28 )Daniel Fringescu a scris: [ -> ]Pacat ca, constructorul n-a ales varianta cut and cuver si pt depoul statie, asa cum se construieste fiecare statie M5. Azi era gata depoul statie VI! Si mult mai ieftin.Big Grin

Nu inteleg la ce te referi cand zici depou/statie,acolo este cut and cover de la Valea Oltului pana in Drumul Taberei.
(13-09-2013, 20:02 )hentz a scris: [ -> ]
(13-09-2013, 16:28 )Daniel Fringescu a scris: [ -> ]Pacat ca, constructorul n-a ales varianta cut and cuver si pt depoul statie, asa cum se construieste fiecare statie M5. Azi era gata depoul statie VI! Si mult mai ieftin.Big Grin

Nu inteleg la ce te referi cand zici depou/statie,acolo este cut and cover de la Valea Oltului pana in Drumul Taberei.

Draga Hentz,
La statia/depou avem in plus, fata de Academia Militara, spre exemplu:
- sistemul de cofrare complexa, zilele de munca pt. cofrare/decofrare, transportul/incarcarea/descarcarea sist. de cofrare, macara pt liftarea sist de cofrare/decofrare, ramforsarea in plus a pm-urilor contra surparii, etc!
- privind pozele, ce avantaj aveam daca se turna planseul superior dintr-o bucata, pe pamantul natural? si se sapa apoi sub el...?
Statia/depou era gata azi! SI MULT MAI IEFTIN!

Eu am vb numai despre ceea ce am afisat in poze, anume Statia/Depou.
Si nu despre galeria de la depoul/statie si pana la statia Romancierilor.
Acea galerie se toarna corect, cut&cuver, cu excavarea pamantului de sub planseu..
(14-09-2013, 13:24 )Daniel Fringescu a scris: [ -> ]
(13-09-2013, 20:02 )hentz a scris: [ -> ]
(13-09-2013, 16:28 )Daniel Fringescu a scris: [ -> ]Pacat ca, constructorul n-a ales varianta cut and cuver si pt depoul statie, asa cum se construieste fiecare statie M5. Azi era gata depoul statie VI! Si mult mai ieftin.Big Grin

Nu inteleg la ce te referi cand zici depou/statie,acolo este cut and cover de la Valea Oltului pana in Drumul Taberei.

Draga Hentz,
La statia/depou avem in plus, fata de Academia Militara, spre exemplu:
- sistemul de cofrare complexa, zilele de munca pt. cofrare/decofrare, transportul/incarcarea/descarcarea sist. de cofrare, macara pt liftarea sist de cofrare/decofrare, ramforsarea in plus a pm-urilor contra surparii, etc!
- privind pozele, ce avantaj aveam daca se turna planseul superior dintr-o bucata, pe pamantul natural? si se sapa apoi sub el...?
Statia/depou era gata azi! SI MULT MAI IEFTIN!
Ma confuzezi ,pai eu din ce stiu tocmai asta se numeste cut&cover,iar ce ai propus tu este tot un cut&cover dar prin turnare de pereti mulati,iar o alta metoda este forarea cu TBM ,ceea ce se va intampla pe sectoarele dintre statii.

(14-09-2013, 13:24 )Daniel Fringescu a scris: [ -> ]Eu am vb numai despre ceea ce am afisat in poze, anume Statia/Depou.
Si nu despre galeria de la depoul/statie si pana la statia Romancierilor.
Acea galerie se toarna corect, cut&cuver, cu excavarea pamantului de sub planseu..
Daca esti pe felie ,si mai esti implicat in lucrare,imparte si tu informatia sa luam de bun,poate gresesc eu!
Probabil, astazi se vor monta grinzile noi, pe a treia bucata din planseul superior al depoului/statie!
Multumesc si aici sursei mele de fotografii!

[Imagine: ValeaIalomitei_10.jpg]

[Imagine: ValeaIalomitei_11.jpg]

[Imagine: ValeaIalomitei_12.jpg]

Astazi au fost pozate cele 10 grinzi!

Si progresul de ieri pana azi la armarea partii a 2 a din planseul superior al depoului/statie:

[Imagine: ValeaIalomitei_13.jpg]

[Imagine: ValeaIalomitei_14.jpg]
Depoul/statie Valea ialomitei.
Tot radierul intre depou si galeria spre Romancierilor este realizat.
La segmentul 2 din planseul superior al depoului inca se armeaza anemic.

[Imagine: ValeaIalomitei_16.jpg]

[Imagine: ValeaIalomitei_17.jpg]

[Imagine: ValeaIalomitei_18.jpg]
03.10.2013
La Depoul/Statie VI avem turnata portiunea 2 din planseul superior!
Aici mai sunt 2 portiuni sau 3 de turnat, stie cineva?
[attachment=43]
[attachment=44]
05.10.2013
Poze proaspete de la depoul M5!
Multumesc pentru efortul depus, sursei mele!Heart

Probabil constructorul se va concentra pe unirea depoului cu galeria, unde e gata acum doar radierul. In rest, spre Valea Oltului, nu s-a mai construit nimic.

Portiunea de unire a depoului/statie cu galeria spre Romancierilor.
[attachment=45]

Aici nu s-a mai lucrat, portiunea 3 din ps.
[attachment=46]

Grinzile pt portiunea de unire cu galeria.
[attachment=47]

Potiunea 2 din ps gata.
[attachment=48]
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23