Arhiva 2014 Construim Romania

Versiunea completă: Galerie Foto A3 Bucuresti - Centura Bucuresti
Momentan vizualizezi versiunea simplificată a conținutului publicat. Vizualizează versiunea completă a acestuia.
Pagini: 1 2 3
Reiau aici seria de fotoreportaje realizate in primavara lui 2012 despre constructia A3 Bucuresti - Ploiesti.

29 aprilie 2012: A3 Bucuresti - Ploiesti

Am aruncat un ochi si la intersectia A3 cu Centura Bucuresti, locul de terminare temporara a autostrazii, teoretic doar pana in octombrie 2012, cand se va inaugura si sectiunea Centura - Bucuresti.

In stanga centurii, spre Ploiesti, jumatate de poduri ale autostrazii peste centura, construite in urma cu cativa ani si terminate deocamdata in aer.

[Imagine: a3dncb0.jpg]


In dreapta centurii, peste calea ferata, organizarea de santier pentru constructia capetelor de pod de autostrada spre Bucuresti.

[Imagine: a3dncb1.jpg]

[Imagine: a3dncb2.jpg]

[Imagine: a3dncb2.jpg]


Undeva departe se iteste Sky Tower. Incepe si Bucurestiul sa aiba un skyline

[Imagine: a3dncb4.jpg]


Giratoriul de intersectie A3 - DNCB.

[Imagine: a3dncb5.jpg]

[Imagine: a3dncb6.jpg]

[Imagine: a3dncb7.jpg]

[Imagine: a3dncb8.jpg]


Si in final o privire spre A3 dinspre Strada Popasului / Emil Racovita din Voluntari, aproximativ sub viitorul pod al A3 peste aceasta strada.

[Imagine: sata3er.jpg]


Podurile terminate in aer ale A3 peste Centura Bucuresti se vad departe in zare (~3.8 km). Desi termenul de punere in functiune este octombrie 2012, aici nu misca nimeni nimic. Iar de aici spre Soseaua Petricani este teren viran.

[Imagine: a3er1.jpg]


La groapa de gunoi din Voluntari intr-adevar se lucreaza si creste niste pamant peste gunoi. Dar ca localizare "groapa" - de fapt dealul de gunoi - este cu mai mult de 600 m in afara traseului autostrazii. Deci nu cred ca are legatura cu santierul A3. Sau poate s-a gandit cineva ca un munte de gunoi nu-i cea mai stralucita priveliste a uneia dintre viitoarele cele mai importante intrari in capitala?!

[Imagine: a3er2.jpg]


Una peste alta, termenul de octombrie 2012 pentru aceasta sec
tiune pare chiar mai optimist decat 15 mai 2012 pentru sectiunea Centura Bucuresti - Ploiesti. Mai ales ca aceasta sectiune include multe poduri si intersectii denivelate.
5 mai 2012: A3 Bucuresti - Ploiesti

Sa va spun o poveste din octombrie 2012. Era noastra.

Va aflati in Bucuresti la intersectia Gherghitei cu inelul median al Bucurestiului, candva numit "Autostrada suspendata a lui Oprescu". Astazi "suspendata" este la sol si ceea ce vedeti in fata voastra este un superb giratoriu de intersectie dintre cele doua artere. Pe deasupra voastra trece Autostrada Bucuresti-Ploiesti, iar cat vedeti cu ochii, pe langa calea ferata, inelul median se continua spre Pasajul Pipera.

[Imagine: a3gh1.jpg]


Daca ati venit pe A3 dinspre Ploiesti, atunci ati venit pe aici.

[Imagine: a3gh2.jpg]


Ati urcat podul peste Calea Ferata Bucuresti Constanta

[Imagine: a3gh3.jpg]

[Imagine: a3gh4.jpg]


Si ati coborat aici spre Colentina

[Imagine: a3gh5ea.jpg]


In dreapta Bucurestiul va intampina cu districtul de business, Aviatiei - Pipera.

[Imagine: a3gh6.jpg]


Si ajungeti in giratoriul de la capatul autostrazii.

[Imagine: a3gh7.jpg]


De aici puteti sa o luati fie la dreapta spre Fabrica de Glucoza, fie inapoi pe langa autostrada pana la inelul median, fie pe aici pe strada Gherghitei, devenita intre timp bulevard 2x2.

[Imagine: a3gh8.jpg]

[Imagine: a3gh9.jpg]

[Imagine: a3gh10.jpg]


Desi s-ar putea sa nu fie o idee buna, pentru ca la intersectia Colentina, Fundeni si Andronache se cam ingusteaza si e reteta numai buna de ambuteiaj.

[Imagine: a3gh11.jpg]

[Imagine: a3gh12.jpg]



Daca povestea vi se pare prea fantastica, don't shot the messenger. Se prea poate sa fii uitat anul si totusi sa fi fost vorba de 2112. Caz in care imi cer umil scuze...

Dar pentru conformitate, nu e povestea mea. E "Povestea lui PUZ"

[Imagine: a3buc1.jpg]


Trecand peste partea SF, sublima, dar greu de imaginat in teren azi, langa Cartierul Domus, pe strada Popasului / Emil Racovita au aparut intr-adevar tarusi de marcaj si decopertari care indica limita terasamentului autostrazii, sectiunea Bucuresti - Centura Bucuresti. Adica imediata continuare spre Ploiesti a povestii de mai devreme.

[Imagine: a3pp1.jpg]

[Imagine: a3pp2.jpg]


Prin fata acestor blocuri si paralel cu ele, A3 va urca peste strada Popasului situata in dreapta acestei fotografii.

[Imagine: a3pp3.jpg]


PS. Va urma...
12 mai 2012: A3 Bucuresti - Ploiesti

Mai sunt 3 zile pana la ultimul termen comunicat oficial de inaugurare a A3 Centura Bucuresti - Ploiesti. Ca in 15 mai autostrada nu va fi gata, asta deja stim.

Pe la colturi si pe surse se spune 1 iunie "daca nu ploua". Dar cel mai bine situatia se vede in teren. Acest "daca nu ploua" este relativ. Pamantul este atat de uscat incat, de exemplu, dupa furtuna din 11 mai, pe 12 totul arata ca si cand n-a plouat de zile intregi. Deci mare lucru ploaia nu prea are ce sa strice.

Intai de toate insa, o scurta privire asupra tronsonului 1 al A3, respectiv Bucuresti - Centura Bucuresti, cu termen de punere in functiune Octombrie 2012 ( sa nu-i contrazicem inca )

Pe strada Gherghitei, punctul de intrare al A3 in Bucuresti, in zona viitoarelor giratorii de racord sunt doua organizari de santier, insa nici una nu are legatura cu A3. Prima este in zona giratoriului de capat al A3 si se ocupa de canalizare:

[Imagine: a3cbbuc1.jpg]


A doua este langa calea ferata Bucuresti - Constanta si se ocupa de reabilitarea stradutelor din zona. Stradute care teoretic, in viitor, vor fi demolate, pentru a face loc "suspendatei" pe langa calea ferata.

[Imagine: a3cbbuc2.jpg]


Am surprins si un excavator solitar care decoperta pe zona terasamentului de coborare al A3 spre giratoriul de capat. Decopertarea nu parea sa aiba legatura cu nici una dintre cele doua lucrari din zona. Dar chiar sa lucreze un excavator singur la A3?

[Imagine: a3cbbuc3.jpg]


Dicolo de calea ferata, adica in Voluntari pe Strada Popasului / Emil Racovita nici o miscare. Doar voluntari adunand gunoaiele de prin zona, inclusiv de pe aliniamentul A3. O simpla actiune de ecologizare, fara legatura cu autostrada.

[Imagine: a3cbbuc4.jpg]


Singurele lucrari se desfasoara la Podul A3 peste centura.

[Imagine: a3cbbuc5.jpg]

[Imagine: a3cbbuc6.jpg]

[Imagine: a3cbbuc7.jpg]

[Imagine: a3cbbuc8.jpg]

[Imagine: a3cbbuc9.jpg]
10 iunie 2012: A3 Bucuresti - Ploiesti

Astazi reportaj in varianta scurta

In capatul din Bucuresti al autostrazii, pe Gherghitei, nimic nou.

Podul A3 peste calea ferata Bucuresti - Constanta:

[Imagine: a3gh10061.jpg]


Rampa de coborare de pe pod:

[Imagine: a3gh10062.jpg]


Giratoriul de la capatul A3:

[Imagine: a3gh10063.jpg]


Excavarea facuta in urma cu o luna pe aliniamentul A3 a ramas neatinsa. Probabil este santierul descarcarii arhelogice:

[Imagine: a3gh10064.jpg]


In Voluntari, adiacent Strazii Popasului s-au facut intr-adevar decopertari de vegetatie, dar in varianta "light".

Spre capatul din Gherghitei:

[Imagine: a3pps10061.jpg]


Spre Centura Bucuresti:

[Imagine: a3pps10062.jpg]


La Centura Bucuresti, asa cum a aratat si @CornelB, se lucreaza la podul peste centura. Insa ritmul de lucru nu da pe dinafara.

[Imagine: a3cb10061.jpg]

[Imagine: a3cb10062.jpg]

[Imagine: a3cb10063.jpg]

[Imagine: a3cb10064.jpg]
[Imagine: a3pps11061.jpg]

[Imagine: a3pps11062.jpg]
05 septembrie 2013, sectiunea Centura Bucuresti - Strada Popasului

Scuzati intarzierea acestei postari, este cauzata de criza de timp in care ma aflu.Cheers
[Imagine: cpq5.jpg][Imagine: 3rir.jpg]
[Imagine: 0tnk.jpg]
[Imagine: uaj.JPG]
[Imagine: fmv4.jpg]
[Imagine: swnw.jpg]
[Imagine: yrqc.jpg]
[Imagine: 3dda.jpg]
[Imagine: dnw1.jpg]
[Imagine: x713.jpg]

[Imagine: 7a80.jpg]
[Imagine: ktb7.jpg]
[Imagine: vbgt.jpg][Imagine: n90r.jpg]
[Imagine: fb4l.jpg]
[Imagine: dqlz.jpg]
[Imagine: 5i1d.jpg]
[Imagine: yg3w.jpg]
[Imagine: iwzt.jpg]
[Imagine: 9j5b.jpg]

[Imagine: l4mc.jpg]
[Imagine: jw9h.jpg]
[Imagine: jo58.jpg]
[Imagine: vc1e.jpg]
7 septembrie 2019, sectiunea Strada - Popasului - Giratoriu Gherghitei

Continui eu de unde a ramas @CornelB acum doua zile, respectiv cu ultimii 2.4 kilometri ai constructiei A3 pe teritoriul Bucurestiului, care cuprind 1.4 km de autostrada, intre Strada Popasului din Voluntari si viitorul giratoriu de capat al A3 de langa Strada Gherghitei din Bucuresti si 1km de sosea urbana cu 3 benzi pe sens, ca prelungire a strazii Fabrica de Glucoza, intre giratoriul Gherghitei si Soseaua Petricani.

Linkul direct catre galerie pe Portalul Construim Romania

Culeea dinspre Bucuresti a podului A3 peste Strada Popasului (vedere spre Centura Bucuresti).
[Imagine: 01_A3_070913.jpg]

Culeea dinspre Bucuresti a podului A3 peste Strada Popasului (vedere spre Centura Bucuresti). Pe aici se va ridica rambleul A3 de coborare spre Bucuresti, care va deveni adiacent gardului Cartierului Domus, care se vede in stanga fotografiei.
[Imagine: 02_A3_070913.jpg]

Vedere spre Bucuresti. In dreapta Cartierul Domus. Rambleul va fi adiacent colutului gardului din planul secund, autostrada coborand pe dupa cartier spre Bucuresti.
[Imagine: 03_A3_070913.jpg]


Vedere spre Bucuresti. In departare se vede Sky Tower. Autostrada va continua prin deschiderea din stanga a liniei de inalta tensiune, care va trebui relocata. De aici mai sunt ca, 1.2km pana la calea ferata Bucuresti - Constanta.
[Imagine: 04_A3_070913.jpg]


Vedere dinspre calea ferata Bucuresti - Constanta spre Strada Popasului. In departare se vede santierul de la podul peste Strada Popasului, Cartierul Domus (in stanga) si linia de inalta tensiune.
[Imagine: 05_A3_070913.jpg]

Fotografie de sub viitorul pod al A3 peste calea ferata Bucuresti - Constanta.
[Imagine: 06_A3_070913.jpg]

In poza precedenta se vede ca s-a inceput amenajara unei treceri tehnologice peste calea ferata pentru organizarea de santier. In aceasta zona pe calea ferata s-a instituit o restrictie de viteza generala de 70km/h din cauza santierului.
[Imagine: 07_A3_070913.jpg]

[Imagine: 08_A3_070913.jpg]

Organizarea de santieri a Pizzarotti pentru lucrarile la A3 din aeasta zona. A3 va cobori spre giratoriul de capat prin dreapta organizarii de santier. Exproprierile sunt evident incheiate si aici, pentru ca deja s-a intrat pe teren.
[Imagine: 09_A3_070913.jpg]

[Imagine: 10_A3_070913.jpg]

[Imagine: 11_A3_070913.jpg]

Organizarea de santier a Pizzarotti este in curs. Au inceput sa fie aduse utilaje, cofraje si armaturi pentru pilotii forati ai radierelor.
[Imagine: 12_A3_070913.jpg]

[Imagine: 13_A3_070913.jpg]

[Imagine: 14_A3_070913.jpg]

[Imagine: 15_A3_070913.jpg]

Localizarea viitorului giratoriu de capat al A3, de unde vor exista bretele spre Gherghitei de unde e facuta fotografia si va pleca soseaua cu trei benzi pe sens spre in prelungirea srtazii Fabrica de Glucoza din plan indepartat.
[Imagine: 16_A3_070913.jpg]

[Imagine: 17_A3_070913.jpg]
Pana cand "visele" frumoase cu autostrada strabatand muntii vor deveni realitate, sa ne concentram putin pe portiunea pe care se lucreaza, adica CB-Popasului.
Dupa "caderea" retelei electrice, se lucreaza la finalizarea pasajului peste CB.
In rest, pe toata lungimea segmentului pana in Popasului este totul gata, cu exceptia stratului de uzura.
In Popasului, se lucreaza in paralel la rampa de urcare si dupa parerea mea, la bretelele de acces in si de pe autostrada:

[Imagine: pk3f.jpg]
[Imagine: a4bi.jpg]
[Imagine: h96j.jpg]

Spre Centura:
[Imagine: b9q5.jpg]

Spre Popasului:
[Imagine: eaa.JPG]

[Imagine: uqiw.jpg]
[Imagine: kurn.jpg]
[Imagine: 0x38.jpg]
[Imagine: 5if.JPG]
[Imagine: 51w.JPG]

[Imagine: xji.JPG]
[Imagine: 5cm3.jpg]
[Imagine: zinb.jpg]
[Imagine: p3sh.jpg]
[Imagine: 7jrk.jpg]
Completare la pozele de ieri.
Pilonul de pe partea cu centura, finalizat, astepta grinzile sa fie asezate pe el:
[Imagine: 8bzt.jpg]

Pilonul de pe partea cu Domus, cofrat si armat, asteapta betonul sa fie turnat in formaBig Grin
[Imagine: 1zfx.jpg]
Astazi, sambata, se lucra intens pe sectorul Popasului - Gherghitei. De altfel lucrarile de la capatul din Bucuresti iau amploare.

Din pacate aparatul foto m-a tradat si cand am ajuns acasa am constatat ca toate pozele erau fara focus. Le public totusi, pentru ca e importanta stirea din ele. Desigur, imi cer scuze pentru calitate.

Incep din Popasului, unde se lucra asiduu deja la umplutura de pamant rambleului de urcare spre podul peste Popasului. Si dat fiind pe deoparte ca nu se vede inca nici o lucrare la bretelele de descarcare din A3, iar pe de alta ca la Gherghitei lucrarile iau viteza, incep sa ma intreb daca nu cumva inaugurarea intregului tronson Centura Bucuresti - Gherghitei nu se amana pentru 2014. Poate ca si decidentii si-au dat seama ca o deschidere partiala pana in Popasului ar duce la blocaje infernale in zona si probabil la distrugerea strazii. Oare?!

[Imagine: A3_Gherghitei_5.jpg]


Pila dinspre centura este gata si inca cu schele pe ea, ca acum trei zile.

[Imagine: A3_Gherghitei_6.jpg]


La pila dinspre Bucuresti se lucra intens la armare si cofrare. Singur saptamana viitoare se face turnarea.

[Imagine: A3_Gherghitei_7.jpg]


In zona giratoriului de capat de la Gherghitei s-a facut deja decopertarea de vegetatie si se faceau nivelari.

[Imagine: A3_Gherghitei_8.jpg]

[Imagine: A3_Gherghitei_9.jpg]


Organizarea de santier de la Gherghitei a crescut si fremata de activitate sambata la ora 16:00!! Vederi dinspre calea ferata spre Bucuresti.

[Imagine: A3_Gherghitei_10.jpg]

[Imagine: A3_Gherghitei_11.jpg]

[Imagine: A3_Gherghitei_12.jpg]

[Imagine: A3_Gherghitei_13.jpg]

[Imagine: A3_Gherghitei_14.jpg]


Trecerea tehnologica peste calea ferata nu e gata inca, dar dincolo de calea ferata, spre Popasului, s-a inceput decoperatrea de vegetatie si a aparut o platforma betonata.

[Imagine: A3_Gherghitei_15.jpg]

[Imagine: A3_Gherghitei_16.jpg]


Pe la ora 19:00 am revenit pentru niste poze cu aparatul de backup, dar activitatea incetase pe ziua de azi.

Din nou, zona giratoriului de capat al A3. Platforma betonata n-are legatura cu autostrada, este o fosta curte.

[Imagine: A3_Gherghitei_17.jpg]

[Imagine: A3_Gherghitei_18.jpg]

[Imagine: A3_Gherghitei_19.jpg]


Si din nou vederi dinspre calea ferata de "sub" viitorul rambleu al podului A3 peste calea ferata. Tarusii din stanga si din dreapta marcheaza traseul rambleului.

[Imagine: A3_Gherghitei_20.jpg]

[Imagine: A3_Gherghitei_21.jpg]


Nu e construita, dar e circulata! De oi Smile

[Imagine: A3_Gherghitei_22.jpg]

[Imagine: A3_Gherghitei_23.jpg]


Pana data viitoare promit sa-mi cumpar aparat nou Cool
Pagini: 1 2 3